RAW-penkkikisa Loimaalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Eli here goes.

Liitteet

• mainos.webp
    mainos.webp
    68,9 KB · Katsottu: 401
Inkkaripäälikkö voittaa potin tällä kertaa. Muistelen kaihoisasti Raw kisoja Powerhousella vuonna 2001 jouluna kun Inkkari pompotteli 220 kg lämppäreissä ja meitsin viimeinen nosto oli 217,5. Tämä mörssäri aloitti 240 kilolla ja päätyi 260 kiloon. Voe perkele sanoin minä ja se jäikin omalta kohdaltani viimeiseksi kisaksi.

Itse olen ajatellut käydä tuolla Lahden RAW kisoissa nostamassa. Jotenkin ei tunnu tuommoiset kuppila penkkarit kovin houkuttelevilta?

Niimpä :) Jotenkin vaan tottunut hieman toisenlaiseen toimintaan ravintolassa ;)

Yeah! Inkkari vie jos osallistuu...

Soitin miehelle paripäivää takaperin ja lupasi mennä jos ei työvuorossa. Sanoi, että on jonkunlaista vetoa Tampereen Raw mestarin kanssa lyönyt, että ottaa tänä vuonna 250 kg vinopenkistä. Mahtaako joku olla koskaan varttitonnia suomessa pukannut vinopenasta?

Suostuttelin tänään yhtä sälliä lähtemään, kun silä on penkkitulos hurjassa nousussa. Itekin voisi periaatteesa mennä jos olkapää on kunnossa, mutta taitaa puheeksi jäädä, eipä paljoa nappaa jotain 170-180 lähteä lykkimään tossa vaiheessa 4 kk:n penkkitauon jälkeen.

Mike sanoi:
Inkkari on mun penkki-idoli Toni Salin. Väkivahva ukko, joka loukkaantuneenakin pukkaa sarjaa +200 raudoilla.
onko tämä salin sama mies josta on joskus ollu se netti pätkäkin missä hän pukkaa college(sini-valko raitainen) päällä 280kg kevyesti penkistä?

Toivottavasti saahaan rajuja seppiä tonne. Jos olen maassa, niin ei mua mikään pidättele ainakaan poissa paikanpäältä katsomasta.

Mitähän tuo bodausnäytös oikein meinaa..? :) Tässähän olis melkein aihetta pienimuotoiseen miittinkiin? Mulla ainakin kiinnostaa lähteä katsomaan näitä karkeloita.

neutraali sanoi:
onko tämä salin sama mies josta on joskus ollu se netti pätkäkin missä hän pukkaa college(sini-valko raitainen) päällä 280kg kevyesti penkistä?
itse itseäni quotaten. samamies näytti olevan kun vaivauduin selaileen muitakin foorumeita, sillä erotuksella että college olikin t-paita, eikä se nostokaan nyt aivan kevyt ollut. joka tapauksessa 280kg mies pukkaa tuossa klipillä:eek: käsittämätöntä.

neutraali sanoi:
itse itseäni quotaten. samamies näytti olevan kun vaivauduin selaileen muitakin foorumeita, sillä erotuksella että college olikin t-paita, eikä se nostokaan nyt aivan kevyt ollut. joka tapauksessa 280kg mies pukkaa tuossa klipillä:eek: käsittämätöntä.

Mun mielestä tää mies joka pukkaa 280kg ja tekee sarjaa samalla videol ois Riku Kiri. Korjaa jos oon vääräs.

[Max] sanoi:
Mun mielestä tää mies joka pukkaa 280kg ja tekee sarjaa samalla videol ois Riku Kiri. Korjaa jos oon vääräs.

Khehheee! :hyper: Kyllä nyt Neutris Kirin tunnistaa ;)

Videoklippejä tänne vaan!!! :5:

On kyllä järkyttävän vahva äijä. :eek: Tuota klippiä katsellessa jotenkin tuntuu, että pitäsköhän lopettaa koko painojen kolistelu... Noh, tommosia penkkaajia ei taida löytyä kuin yksi tuhannesta yrittäjästä...

Toni Salin on kyllä luonnonvahva järkäle. Treenasimme joskus yhdessä ja kyllä tuli aina nöyrä olo kun mies laittoi 20 kg levyt lisää päihin ja teimme saman sarjan. Itse otin 210 x 3 ilman paitaa parhaillaan.

Niskantakaa hän on punnertanut kaksisataa ja vinopenkistä muistaakseni 190 x 10. Nyt tavoittelee siis neljännestonnin vinopenkkiä. Niin ja jossain ravintolapenkkareissa otti näytöksenä penkkiä 200 kg x 10.
(kaikki nostot siis ilman paitaa)

Niiltä kulmilta on tullut muitakin vahvoja miehiä mm. Pasi Paavisto ja Sami Viitala. Taitaa siellä pelloilla kasvaa jotain geeni muunneltua viljaa...

Ja Toni jos luet tämän niin olet kaiken lisäksi erinomainen syöksylaskija, jonka todistit Ylläksellä! :hyper:

Back
Ylös Bottom