RAW-penkkikisa Loimaalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ihan pitäis kovatasoinen kisa olla tulossa ennakkoilmoittautumisten perusteella, ehkä kovimmat ikinä? Ite yritän saada 210 rikki tualla. Bodausesityksen tulee vetämään yks sm tason bodari, en viitsi nimiä mainita vielä tässä vaiheessa kun ei ole mitään varmistettu 100%, laitan sit vaikka tietoja joskus myöhemmin. Itse tykkään kyl nostaa mielummin baarissa ku jumppasalilla, on porukka vähän eritavalla mukana ku on ottanu hiivasta :kippis1: Niin ja juontajana on muuten Savosen Arto joka juontaa eurosportilla painonnostoja

Onko baari kisoissa mitään pesu mahdolllisuuksia kisan jälkeen vai haistaanko miehekkäästi hielle? :)

No, eiköhän sitä, joku päivä tule tuommoiseenkin karkeloon osallistuttua. Katsomossa on varmastikin rentoa, kun voi hiivasta nauttia samaan aikaan. Kisat venyy ilmeisesti aika myöhään, kun aloituskin on vasta illalla (riippuu tietysti osallistuja määrästä).

Otetaan yksi ryhmä eli maksimissa 15 nostajaa, eiköhän nostot ole ohi ennen kymmentä. Yleisölle on tarjolla kaljakorin kannattelua jne. nostojen jälkeen, voittaja saa toki myös pitää korin :) Hotelliravintolan saunatilat on varattu nostajille kisan jälkeen ja lupasivat erikoishintaan virvoikkeet sinne sit. Itse ajattelin vetästä perseet olalle kisan jälkeen...

Eikös tossa julisteessa tolla nostajalla oo paitaki päällä. :D Nojoo, sivuseikkoja.

Bodausnäytöksen esiintyjä on nyt varmistunut, Janne Käyhty tulee vetämään näytöksen. Kuvan kaverilla on tosiaan paita päällä, mut näissä kisoissa ei käytetä paitaa, ainoat hyväksytyt varusteet ovat vyö ja rannesiteet.

Nyt laitettiin kisapaidat painatukseen, kaikille nostajille tosta sit paidat. Tuntuu näitä kisoja nyt riittävän, toivottavasti alkuun ilmoittautuneet saapuu paikalle niin saadaan kunnon kisa. Salinin ja Järven taisto olis kiva nähdä, Karlssonin Pedrokin on kuulemma kovassa iskussa, Rantasen Pauli, Saarelan Jyri ja Backmanin Mikkokin pitäis tulla nostamaan, mukaan toki vielä mahtuu nostajia. Jos saadaan kunnon kisat aikaiseksi niin vois tehdä näistä jokavuotisen tapahtuman. Pitkämatkalaisille tiedoksi että tapahtumapaikalla Loimaan seurahuoneella on yöpymismahdollisuus 69e 1hh, 91e 2hh, hintaan sisältyy aamupala, seurahuoneella on myös loistava ala carte ravintola jossa ruokailla.

Zone-sarja -42%
Näin aiheen vierestä kysyisin kun tällänen :david: olen että miksi noihin kisoihin on ikäraja olemassa? siis katsomossakin tarvitsee olla 18 v? itse tekisi mieli kovasti katsomaan mutta ikä ei riitä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Palkintoina kisassa on kamerapuhelin, lisäravinteita, Gigantin lahjakortteja, t-paitoja ja muuta sälää niin ja tietenkin pokaalit kolmelle ensimmäiselle.

Esimakuahan saatiin viime vkl Turussa, Järvi 250 ja karlsson 230, Pedron 240 oli ihan hilkulla. salin varmaan aina kova. Eli hiton jännät kisat, valitettavasti olen ihan muualla tuolloin.

Kisassa nostavat: Mikko Hämäläinen, Jyri Saarela, Juha-Matti Järvi, Pedro Karlsson, Pauli Rantanen, Tero Karonen, Timo Laamanen, Petri Reunanen, Jussi Mattila, Tony Salin ja Janne Kymäläinen eivät ole vielä varmistaneet osallistumistaan.

Naisten sarjassa nostavat: Tarja Lieskivi, Anna Karelli

Mikäli löytyy halukkaita niin mukaan mahtuu vielä.

Suomen kovimmat punnertajat paikalla. Nyt selviää kuka on kovin ilman penkkipaitaa. Itse veikkaan Kärkikolmikoksi: 1.Salin 2.Hämäläinen 3.Järvi.
Voittotulos vois olla 265-270kg:n nurkilla.

Jani Illikainen sanoi:
Suomen kovimmat punnertajat paikalla. Nyt selviää kuka on kovin ilman penkkipaitaa. Itse veikkaan Kärkikolmikoksi: 1.Salin 2.Hämäläinen 3.Järvi.
Voittotulos vois olla 265-270kg:n nurkilla.

Ja se Salin ei ilmeisesti vieläkään ole vahvistanut osallistumistaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom