RAW Penkkikilpailu Ravintola Fun Pub Jyväskylä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juniori
  • Aloitettu Aloitettu
Ei mun mielestä mikään ihme jos toinen on ensimmäinen varsinainen työsarja treeneissä ja toinen kisoissa maksimeitten jälkeen otettu sarja. Eiköhän bullet vielä laita videopätkää esille,niin ei tarvi ihmetellä.

Nonni,miksi minä puhuisin puppua tosta 12x220kg,kun joudun ja näytän sen viellä.Olen ajatellut ensi vuonna panostaa body kisojen jälkeen vähän aikaa tuohon penkki hommaan ja jos paikat kestää,niin luulen,että tuloksissa minulla on vielä paljon väljää.Tosiaan minulla on tuo sarja kestävyys paljon parempi,kuin maximi ja tuo johtunee siitä,että en todellaakaan harjoittele penkkiä,kuin yhden joskus jopa kaksi kertaa viikossa body tyyppisesti.Jos lisään varovasti vähän maximi treenejä ensi vuonna,niin sitten sen näkee mihin rahkeet ja paikat kestää ja riittää.

rawi.jpg

Ilmottautumisia otetaan vastaan myös puhelimitse numeroon 045-1234902. Myös naisten sarja järjestetään jos vaan löytyy halukkaita.

Aika asiallinen raw-kisa varmaan tulossa, mukavaa vaihtelua peruskisoihin :).

Osallistujalista 30.7. mennessä

Jani Murtomäki
Mikko Hämäläinen
Tommi Pitkänen
Timo Niemi
Panu Lappalainen
Jani Kolehmainen
Marko Pölkki
Juhani Niskanen
A-P Mehto
Roger Varonen
Antti Rajaniemi
Jani Väänänen
Pasi Outila
Jari Porrassalmi
Harri Kuusela
Sari Ahola

Vielä mahtuu porukkaa mukaan!

oho mr dou-pingkin näköjään nostamassa.

Noh noh. Leimaaminen on tuhmaa tai tyhmää. Toi on ikävästi sanottu niitä kohtaan jotka oikeasti puhtain paperein yrittää. Niitäkin kun on.
joo taitaa olla vain yksi kärynnyt nimilistassa ja nimiä yhteensä aika paljon enemmän....

Back
Ylös Bottom