RAW Penkkikilpailu Ravintola Fun Pub Jyväskylä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juniori
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
+200kg raakapenkit ei kyllä minun mielestäni ole mitenkään heikkoja tuloksia.
No, toi Murtomäen nosto oli oikeastaan ainoa jotenki kova penkki. Ukot painaa 150kg ja penkkaa vain vähän päälle 200kg niin ei voi puhua mitenkään huimista tuloksista....

Ei se kisoissa nostettu 200kg:n tulos edelleenkään mikään jokajampan pukkaus ole, tulee hyvin näissäkin kisoissa ilmi.;)

Kyllä nuo tulokset on ihan ok luokkaa... Täällä vammalassa on pidetty nyt 2 KPL raakapenkki kisoja ja paras tulos on 180kg. Pajunojan Lasse on ainoa joka olisi voinut sen 200kg+ ottaa täältä mutta oli juuri silloing bulls kisoissa penkkaamassa. Täällä vammalassa on paljon harrastajia ja niitä jotka kyllä ottavat omien puheidensa mukaan 200kg, mutta pajunoja on ainoa joka on ottanut virallisesti raw kisoissa 200kg+.

Että ei niitä 200kg punnertajia nyt todellakaan joka tuutista vedetä.

No, toi Murtomäen nosto oli oikeastaan ainoa jotenki kova penkki. Ukot painaa 150kg ja penkkaa vain vähän päälle 200kg niin ei voi puhua mitenkään huimista tuloksista....

Kaikki on suhteellista, mutta paljon turhaa puhetta jäisi pois kun ensikerralla foorumimme vahvimmat miehet olisivat itse lavalla..

Niitä kuvaamiani videoita muuten löytyy sieltä mun blogin takaa murkulasta.. - kuten myös lyhyt spekulointi nostoista, että olkaa vaan hyvä, anteeksi kiitos ja näkemiin..
http://parkkinen.murkula.com/index.php?page_id=1648

:D

niin ja siellä on glossbrennerillä lasketut pisteetkin jos haluaa katsoa sitä suhteellista voimaansa myös penkissä ja vertailla jostain syystä, ihan vaan teoriassa miten olisi itse pärjännyt - niin siis jos olis vaikka tullu kilpailemaan paikanpäälle ja päättänyt näyttää miten kovia tuloksia pystyy myös muualla kuin virtuaali-elämässään foorumilla tehdä..

http://tsampa.org/training/scripts/relative_strength/

ja jos joku kysyy että miksi just tuolla formulalla on laskettu - niin ihan vittullakseni laskin :D eli lisää vettä myllyyn ja nyt laskemaan oma tulos ja ensikerralla jo hyvissä ajoin ilmoittautumaan jos vaikka Jani ja kumppanit järjestäisi taas kisoja ravintolassa.. Tälläisiä kisoja pitäisi saada lisää - tälleen tuodaan laji lähelle yleisöä ja aina saa äijät hyvän syyn olla pois kotoo ja nostaa maljaa keskenään :D

Aika heikko taso tuolla kyllä :jahas:
Luulin ensin vitsiksi tuota...

Ei tuo raakana "vain vähän päälle 200kg" ole maailmanluokan tulos mutta ei todellakaan mikään itsestäänselvyys vaikka painoa olisi enemmänkin. Mun mielestä baaripenkkariksi aika pirun kova taso näillä puitteilla. Palkinnot joutuis kertomaan kymmenellä niin ne loputkin kössit nousis lavalle.

Murkula pukkasi hyvät raudat kuntoutumiseen nähden. Olen varmistanut rogerilta 250kg salipenkin (sillon tais olla rannesiteet, nyt oli kisoissa ihan raakanosto...) ja vielä jos Pitkänen olisi päässyt lavalle niin taso olisi ollut oikeasti kova. Ei tule kuin muutamia nimiä suomalaisista mieleen jotka olisivat pärjänneet ja ylipäätään uskaltaneet lähteä raakakisaan mukaan.

Ei muutakun lavalle korjaamaan vääryys jos taso on liian heikko :piis:

Kisat oli mukava kokemus. Olen ihan tyytyväinen omaan tulokseen, vähän jäi vaan kaivelemaan tuo 270 kun jäi niin lähelle. No siihen ei ollut muuta syytä kun tämänhetkinen voimanpuute :lol2: Mutta ihmeen hyvin tuo kunto kumminkin on olosuhteisiin nähden jo noussut. Toivotaan että syksyllä oltaisiin sitten kunnolla voimissaan kun isommat koitokset alkaa.

Todella isot kiitokset Sakelle, Voimapuodille, Sport-Heavylle, Fun Pubille, BullFarmille, Keljon Viestille, kaikille toimitsijoille, kilpailijoille ja kisajärjestelyssä mukana olleille!!! Saatiin hieno kisa aikaan.

Jokaisen sarjan voittajan nimi ilmoitetaan Voimapuodille ja Sport-Heavylle mihin on kumpaankin 20 euron lahjakortti

Kisat oli mukava kokemus. Olen ihan tyytyväinen omaan tulokseen, vähän jäi vaan kaivelemaan tuo 270 kun jäi niin lähelle. No siihen ei ollut muuta syytä kun tämänhetkinen voimanpuute :lol2: Mutta ihmeen hyvin tuo kunto kumminkin on olosuhteisiin nähden jo noussut. Toivotaan että syksyllä oltaisiin sitten kunnolla voimissaan kun isommat koitokset alkaa.

Eiköhän tälläisille kisoille vielä jatkoakin löydy.. vai mitä itse olet mieltä?

-H

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hyvä esimerkki taas siitä miten se todellisuuden taju joiltakin hämärtyy. ehkä 10vuoden päästä aatokset on toiset ku tapellaan niiden 150(raw) rautojen kanssa ;). ai niin mutta sää teetki sen 70kilosena, johan siinä itse murtomäkikin kalpenee rinnalla ku kertoimet on sulla paremmat (yli 2kertaa op, jipii) :hyper:;)

on se kyl oikeesti ihan naurettava tulos tommonen 200. Jokanen rekkakuskiki penkkaa sen ku ne painaa ainaki 130kg. Jösses mitä paskaa jotku jauhaa.
paljonko sit ois hyvä tulos? Ihan vaan kuriositeetiks, Scott Mendelsonilla taitaa olla ME, joka on muistaakseni 715 paunaa, eli n.325.

En väittänytkään että ite olen maailman paras penkkaaja, päinvastoin. Tarkoitin lähinnä sitä että ukot painavat 140+kg eikä heitä testata (en väitä että kaikki käyttävät dopingia, mutta sekin mahdollisuus on). Esim. eräs lähisukulainen joka on 46v. painaa 105kg ja raakapenkki IPF:än kisoissa 190kg. Joten tuohon verrattuna nuo tulokset eivät ole mitään hirmukovia.

En väittänytkään että ite olen maailman paras penkkaaja, päinvastoin. Tarkoitin lähinnä sitä että ukot painavat 140+kg eikä heitä testata (en väitä että kaikki käyttävät dopingia, mutta sekin mahdollisuus on). Esim. eräs lähisukulainen joka on 46v. painaa 105kg ja raakapenkki IPF:än kisoissa 190kg. Joten tuohon verrattuna nuo tulokset eivät ole mitään hirmukovia.

Ja tää sukulaisen tulos merkitsee automaattisesti sitä, että näissä raakakisoissa tehdyt tulokset eivaät ole mistään kotoisin vaan siksi että sukulainen nostaa enemmän? :lol2: Sano nyt vielä että tää sukulainen on natu, ja aivan varmasti kun se itse sano:D

ehkä 10vuoden päästä aatokset on toiset ku tapellaan niiden 150(raw) rautojen kanssa . ai niin mutta sää teetki sen 70kilosena, johan siinä itse murtomäkikin kalpenee rinnalla ku kertoimet on sulla paremmat (yli 2kertaa op, jipii)
No ainakin pisteissä (Wilks, Glossbrenner, Siff...) voittais tuollasen tuloksen jo 210 penkillä vaikka painais sen 150... Ei tuosta ylipainosta ole enää noilla massoilla niin paljon hyötyä kun verrataan vaikka sitä 70 kilosta ja 100 kilosta keskenään.

bilmaierin kova sukulainen olisi tullut tuolla heikkotasoisissa kisoissa 6nneksi;). ikävää, mutta totta.

joo,nyt jäi nämä kisat välistä työ juttujen takia,kun en saanut ketään ovelle tuuraamaan.Homma kyl oli jo sovittu,mutta kaveri tuli sit kipeeksi torstaina ja ei näin ollen ei voinutkaan tuurata ovella minua:curs: onnea janille hyvästä nostosta:)

Kiitos! Harmitti kyllä Tommin poisjäänti mutta sitä se aina välillä on noiden varmojen tuuraajien kanssa... Mutta ens kerralla sitten:thumbs: Ilmoittelen sulle päivämäärää hyvissä ajoin kunhan se lyödään lukkoon.

Suositut

Back
Ylös Bottom