Deleted member 48743
+200kg raakapenkit ei kyllä minun mielestäni ole mitenkään heikkoja tuloksia.Aika heikko taso tuolla kyllä :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+200kg raakapenkit ei kyllä minun mielestäni ole mitenkään heikkoja tuloksia.Aika heikko taso tuolla kyllä :jahas:
No, toi Murtomäen nosto oli oikeastaan ainoa jotenki kova penkki. Ukot painaa 150kg ja penkkaa vain vähän päälle 200kg niin ei voi puhua mitenkään huimista tuloksista....+200kg raakapenkit ei kyllä minun mielestäni ole mitenkään heikkoja tuloksia.
No, toi Murtomäen nosto oli oikeastaan ainoa jotenki kova penkki. Ukot painaa 150kg ja penkkaa vain vähän päälle 200kg niin ei voi puhua mitenkään huimista tuloksista....
Luulin ensin vitsiksi tuota...Aika heikko taso tuolla kyllä :jahas:
Kisat oli mukava kokemus. Olen ihan tyytyväinen omaan tulokseen, vähän jäi vaan kaivelemaan tuo 270 kun jäi niin lähelle. No siihen ei ollut muuta syytä kun tämänhetkinen voimanpuute :lol2: Mutta ihmeen hyvin tuo kunto kumminkin on olosuhteisiin nähden jo noussut. Toivotaan että syksyllä oltaisiin sitten kunnolla voimissaan kun isommat koitokset alkaa.
hyvä esimerkki taas siitä miten se todellisuuden taju joiltakin hämärtyy. ehkä 10vuoden päästä aatokset on toiset ku tapellaan niiden 150(raw) rautojen kanssa ;). ai niin mutta sää teetki sen 70kilosena, johan siinä itse murtomäkikin kalpenee rinnalla ku kertoimet on sulla paremmat (yli 2kertaa op, jipii) ;)No, toi Murtomäen nosto oli oikeastaan ainoa jotenki kova penkki. Ukot painaa 150kg ja penkkaa vain vähän päälle 200kg niin ei voi puhua mitenkään huimista tuloksista....
Kyllä jatkoa on luvassa ja toivottavasti saadaan sitten taso edes jonkunlaiseksiEiköhän tälläisille kisoille vielä jatkoakin löydy.. vai mitä itse olet mieltä?
-H
En väittänytkään että ite olen maailman paras penkkaaja, päinvastoin. Tarkoitin lähinnä sitä että ukot painavat 140+kg eikä heitä testata (en väitä että kaikki käyttävät dopingia, mutta sekin mahdollisuus on). Esim. eräs lähisukulainen joka on 46v. painaa 105kg ja raakapenkki IPF:än kisoissa 190kg. Joten tuohon verrattuna nuo tulokset eivät ole mitään hirmukovia.
No ainakin pisteissä (Wilks, Glossbrenner, Siff...) voittais tuollasen tuloksen jo 210 penkillä vaikka painais sen 150... Ei tuosta ylipainosta ole enää noilla massoilla niin paljon hyötyä kun verrataan vaikka sitä 70 kilosta ja 100 kilosta keskenään.ehkä 10vuoden päästä aatokset on toiset ku tapellaan niiden 150(raw) rautojen kanssa . ai niin mutta sää teetki sen 70kilosena, johan siinä itse murtomäkikin kalpenee rinnalla ku kertoimet on sulla paremmat (yli 2kertaa op, jipii)
joo,nyt jäi nämä kisat välistä työ juttujen takia,kun en saanut ketään ovelle tuuraamaan.Homma kyl oli jo sovittu,mutta kaveri tuli sit kipeeksi torstaina ja ei näin ollen ei voinutkaan tuurata ovella minua:curs: onnea janille hyvästä nostosta
bilmaierin kova sukulainen olisi tullut tuolla heikkotasoisissa kisoissa 6nneksi;). ikävää, mutta totta.