Raw Metal - Bend The Bar 17.11.2007 Metal Gym, Helsinki

attachment.php

Lisätietoa löytyy täältä!

Liitteet

• bend_the_bar_pienennetty.webp
    bend_the_bar_pienennetty.webp
    122,3 KB · Katsottu: 2 435
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvä Gilly! Näytä niille mistä kana kusee. :D Itse ei näillä tuloksilla ja tämän hetkisellä tilanteella ole asiaa kisoihin. Hienoa että näitä jaksetaan vielä järjestää. :worship:

uuhh.. tonne vois olla iha kiva mennä nostamaan:hyper:

vois mennä ottamaan jonkinlaisen tuloksen tuolta, jonkin varovaisen noston vois saada tehtyä, sen suurempia kipuja

tosin nyt taas veivataan niitä kymppejä, että pysyis paikat tuoreina ja pieni diettikin on päällänsä.. onneks tässä on 13vko aikaa;)

joo,mä olen ainakin lähdössä,pitää vaan ilmoittautua.ei ole nyt pahemmin tullut penkkiä harrastettua,mut huvin vuoksi voisi lähteä nyt sitä ainakin 255kg hakemaan alle 105kg sarjaan,kun omapaino on nyt 98-100kg

joo,mä olen ainakin lähdössä,pitää vaan ilmoittautua.ei ole nyt pahemmin tullut penkkiä harrastettua,mut huvin vuoksi voisi lähteä nyt sitä ainakin 255kg hakemaan alle 105kg sarjaan,kun omapaino on nyt 98-100kg

Jos tollaisia tuloksia kaikki muut nostavat niin taidan perua:)

otettiin me videopätkätkin kaverinkanssa ekaks 160kg sit 190,220,240,250.tekniikkaahan noissa nostoissa ei ole,kun nostan ihan lahnana ilman mitään selän kaartamisia,mut kuitenkin persepenkissä.en kyllä ole virallisissakaan kisoissa ikinä tehnyt kaarta tai muutenkaan ollut tuo nosto tekniikka kovin ammattimainen.

Juu klippiä kehiin.... tiedä vaikka oppisi jotain uutta, ja voit olla huoleti en silti 255 raakana tule näissäkään kisoissa nostamaan vaikka jotain uutta oppisinkin. Äläkä nyt itseäsi ennen kisoja loukkaa niin nähdään edes yksi kunnon tulos penkissä....

otettiin me videopätkätkin kaverinkanssa ekaks 160kg sit 190,220,240,250.tekniikkaahan noissa nostoissa ei ole,kun nostan ihan lahnana ilman mitään selän kaartamisia,mut kuitenkin persepenkissä.en kyllä ole virallisissakaan kisoissa ikinä tehnyt kaarta tai muutenkaan ollut tuo nosto tekniikka kovin ammattimainen.

Bulletin penkkejä livenä nähneenä voin sanoa, että voima puhuu niissä nostoissa. Kunnon tekniikalla ja oikean kokoisella paidalla tulisi varmasti 300kg.
Junnujen penkin sm-kisoissa 2006 porukka katseli huuli pyöreänä kun lämmittelyissä otettiin rawina rautoja mitä muut otti paidalla 4" lankulle.

Te jotka olette ilmoittautuneet kisoihin:
Kertokaapas oma painonne ja tämän hetkiset tulokset. Nyt olisi hyvä sauma vertailla kun puhutaan raw-tuloksista. Lähinnä haluaisin tietää sen tason, millä on järkeä lähteä kokeilemaan raw-kisoihin.

Back
Ylös Bottom