Raw Metal - Bend The Bar 17.11.2007 Metal Gym, Helsinki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nostovarustukseksi riittää singletti tai pyöräilyhousun kaltaiset kireät pöksyt. Tämä sen takia, että kyykkysyvyyttä on mahdollista katsoa. Muita varustevaatimuksia ei ole.

Säännöt on kevyesti IPF-säännöistä sovellettu. Suurin ero on penkissä se, että koko jalkaterän ei tarvitse olla maassa (esimerkiksi varpaat lattiassa riittää). Käskyt ovat lajikohtaisesti seuraavat:

- kyykky: squat/start (ja käden heilautus alas) sekä rack
- penkki: start, press ja rack
- veto: down (ja käden heilautus alas)

Siinäpä ne suurimmat tuomarimerkit ovatkin. Kyykkysyvyys on IPF-syvyys, penkissä ei huolita nostoa heikentävistä asioista eli esmes jalkaterän liikkuminen kesken noston ei johda noston hylkäämiseen sekä pieni epätasainen ojennus sallitaan, vedossa säännöt taitaa olla samat kaikissa maailman liitoissa, joten siinä ei ole mitään erikoista.

RAW Power ry:n sääntöjä yritetään edelleen saada nettiin...

Myös murkula.comin sivuilla olevat kuvat ovat mahtavia! Kiitos vaivannäöstä hzerolle ja Hyvöselle!

Melkein kiinnostais lähteä raakana testailemaan mutta ei taida uskaltaa. Joku iso hirmu syö mut pian ja sitte ei näillä raaka (eikä varuste) tuloksilla :D

Saisikohan sitä tehdä oiekin helevatan hölmön kysymksen, eli pyytää rautalangasta väännettyä mallia siitä mikä on kykyb IPF-syvyys?

Toivoopi nimim. "Trikoovalas"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Arigatoo, iivili! Kyllä kuva sentään selittää enemmän kuin tuhat sanaa, joista itse onnistuin löytämään aika sekavan version (Salomahalle kiitos selkoversiosta). Eipä muuten näytä polvivaivaisen puuhalta, ei...

Lisätietoa kisasta tarjolla täällä!

Lisäyksenä sääntöasioihin vielä se, että IPF käyttää nykyään kolmea käskyä penkissä. RAW-kisassa mennään samoin kolmella käskyllä eli "start", "press" ja "rack". Kyykyssä päätuomari antaa käskyn "squat" ja heilauttaa samaan aikaan käden ylhäältä alas nostoluvan merkiksi. Syvyys on juuri tuo jo keskusteltu. Myös maastavedossa päätuomari antaa kädellään merkin, mutta tässä tapauksessa yhdessä käskyn "down" kanssa. Tämä merkkinä siitä, että nostaja voi laskea tangon lattialle. Tankosta ei pidä päästää yläasennossa irti, vaan tanko tulee saattaa lattialle.'

Poikkeuksena sääntöihin vielä se, että kisa alkaa puoli tuntia punnituksen loppumisesta.

Millaset "katsomo" tilat kyseisessä kilpailumestassa on? miten porukkaa mahtuu? Itellä kun noi tulokset ei vielä kisaamiseen riitä...

osallistuin sitten minäkin noihin karkeloihin:hyper:

Sori albertto, tänää hokasin tän thredin ja huomasin että mulle on laitettu työvuoro 17.11. en siis pääse kattomaan, no sähän sanoit et jännittäs jos olis liikaa tuttuja katsomossa :). Joka tapauksessa onnea valmistautumiseen ja kisoihin kanssa!!!
rami

Joo eiköhän sinne tuttuja tule sen verran että on " Metalin " vessa varattuna Allun toimesta koko lämmittelyjen ajan. Täytyis vielä puhua toi Alakuntola mukaan analysoimaan nostoja.

noh eipä sinne mitään älyttömiä rautoja olla menossa ottamaankaan..ainakaan mun toimesta mulle taitaa tulla raja vastaan siinä 210-220kg, kun paikat alkaa totaalisesti hajoamaan jo, kun vasta "piikkausta" alotellaan
oma paino tulee olemaan siellä 93-96kg

Älähän nyt vähättele itseäsi, heh. Sun treenithän puhuu ihan toisenlaisista raudoista. Vai onko iskenyt ylikunto ja tulokset lähteneet laskuun? Noilla romuillahan sä otat jo pitkää palauttavaa sarjaa...

Älähän nyt vähättele itseäsi, heh. Sun treenithän puhuu ihan toisenlaisista raudoista. Vai onko iskenyt ylikunto ja tulokset lähteneet laskuun? Noilla romuillahan sä otat jo pitkää palauttavaa sarjaa...
ei ole ylikunto iskenyt ja kuten sanoin voimaa siellä kisoissa mulla tulee olemaan enemmän, ku mun paikat tulee kestämään, mutta koitan pitää itteni ehjänä, joten ihan maximia en kisoissa ota

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom