ZenCowboy Liittynyt 7.5.2007 Viestejä 4 7.5.2007 #1 Moi, arvostaisin kovasti, jos jollakin olisi levyn kulmalla tuo Timo Vuolletin tekemä ravintolaskuri ja voisi sitä minulle päin heitellä. Tuolta musclenet.fi tms sivuilta sitä ei tunnut saavan, enkä edes tiedä onko se sama versio.
Moi, arvostaisin kovasti, jos jollakin olisi levyn kulmalla tuo Timo Vuolletin tekemä ravintolaskuri ja voisi sitä minulle päin heitellä. Tuolta musclenet.fi tms sivuilta sitä ei tunnut saavan, enkä edes tiedä onko se sama versio.
suortti Liittynyt 9.2.2004 Viestejä 1 381 7.5.2007 #2 http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=59455 Kts. viimeinen posti. En ole varma toimiiko. Installeria mulla ei ole enää koneella, joten tossa tiedostossa on ton ohjelman kansio tiedostoineen.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=59455 Kts. viimeinen posti. En ole varma toimiiko. Installeria mulla ei ole enää koneella, joten tossa tiedostossa on ton ohjelman kansio tiedostoineen.
Porkkanaraastin Liittynyt 20.1.2004 Viestejä 1 667 Ikä 38 7.5.2007 #3 Eipä toiminut tuo mulla ainakaan.
ZenCowboy Liittynyt 7.5.2007 Viestejä 4 7.5.2007 #4 Juu kiitoksia yrityksestä. Imutin paketin, lähti jopa herjan kanssa käyntiin, mutta jotain herjailee tietokannasta, eli ei pysty oikein käyttämään. Toivotaan, että joltakin muulta löytyy.
Juu kiitoksia yrityksestä. Imutin paketin, lähti jopa herjan kanssa käyntiin, mutta jotain herjailee tietokannasta, eli ei pysty oikein käyttämään. Toivotaan, että joltakin muulta löytyy.
ZenCowboy Liittynyt 7.5.2007 Viestejä 4 9.5.2007 #5 Bump, nostetaas ylöspäin. Oliko siis ketään jolta löytyisi tuota Timo Vuolletin kalorilaskuriohjelmaa? Olisi kova juttu jos löytyisi.
Bump, nostetaas ylöspäin. Oliko siis ketään jolta löytyisi tuota Timo Vuolletin kalorilaskuriohjelmaa? Olisi kova juttu jos löytyisi.
ZenCowboy Liittynyt 7.5.2007 Viestejä 4 12.5.2007 #7 Jesh, näytti lähtevän toimimaan kun asenteli Borland database enginen ja C++ Explorerin ja jotain .NET komponentteja. Kiitoksia Suortille.
Jesh, näytti lähtevän toimimaan kun asenteli Borland database enginen ja C++ Explorerin ja jotain .NET komponentteja. Kiitoksia Suortille.