Ravintojakauman merkitys rasvanpoltossa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomppaH
  • Aloitettu Aloitettu
Morjens. Olen tässä miettinyt että kun on miinuskaloreilla rasvanpoltossa, niin onko väliä mistä ne kalorit tulee (rasvasta/hiilareista/ym). Pystyykö esim syömään vaikka pitsaa kunhan vain on miinuksilla kaloreitten puolesta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä tiedän että laihduttaessa pitää saada proteiinia riittävästi, mutta onko sama että kalorit saa rasvasta/tai ruisleivästä, tekeekö se erillaisuutta asiaan?

Jotkut safkat on epäterveellisiä toiset taas terveellisiä.Jos sä laihduttaessa syöt paskaa ni kyllä lopputulos on murheellinen.Ihan ekaks vinkiks vois sanoa että älä syö sipsejä vaan mustikoita ja sitä rataa.

Jos makrojakauma pysyy järkevissä suhteissa ja kalorit miinuksella niin homma melko varmasti toimii. Selvää on että jos päivän kalorit tulevat pelkästä kokiksesta niin dietti tuskin sujuu kovin hienosti. Voin omasta kokemuksesta kertoa että rasva palaa ihan yhtä hyvin vähähiilihydraattisella dietillä kuin 40hh / 40pr / 20r jakaumalla. En myöskään näe siinä mitään ongelmaa jos toisena päivänä tulee enemmän rasvaa ja vähemmän hiilaria ja toisena päivänä enemmän hiilaria ja vähemmän rasvaa.

No minun ravinto koostuu pääasiassa kananmunista, lihoista, täysjyväpastasta, kaurahiutaleista, maitorahkasta, raejuustosta, maidosta, juustoista, ruisleivästä, plus marjat,hedelmät ja vihannekset, Maalla kun asun niin saan suhteellisen luomuruokaa osaks. :P

No minun ravinto koostuu pääasiassa kananmunista, lihoista, täysjyväpastasta, kaurahiutaleista, maitorahkasta, raejuustosta, maidosta, juustoista, ruisleivästä, plus marjat,hedelmät ja vihannekset, Maalla kun asun niin saan suhteellisen luomuruokaa osaks. :P

Siinä on kyllä jo aika hyvät safkat. Jätkähän on kohta kuosissa. :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom