ravinto-/reeni vinkkejä aloittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Räkä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ensiksi kehut mainiosta saitista.:)

Kuusivuotta passiivista istumatyötä on tehnyt tehtävänsä. Kunto on niin paskana, että hädin tuskin jaksan baarissa kolpakon nostaa huulille:D

Eli salilla olen alkanut käymään n.3 kertaa viikossa (liian vähän?). Tuloksia tietty pitää saada "mulle_heti_kaikki_nyt_heti" tyyliin, ilman mitään "ylimääräisiä" aineita.
Ongelma on, kun en oikein tiedä, mitä siellä sitten pitäisi tehdä. Rautaa nostaa, eh. Olen koittanut ammentaa oppia aiemmista viesteistä, mutta terminologia on sen verran vierasta, että ymmäretty tieto on jäänyt aika niukaksi. Ja sitten, että pitäisikös sitä ruveta jotain puruja syömään ja mitä (ja mitä virkaa niillä on)?
Tattis etukäteen.

Kuntosalilla on yleensä joku ohjaaja joka osaa tehdä treeniohjelman ja neuvoa ruokavaliossa. Kannattaa myös käydä liikkeet läpi ohjaajan kanssa, että opit käyttämään laitteita oikein.

Tätä en ole vielä ennen päässyt tekemään mutta nyt haluan tämänkin huvin kokeilla; käytä Searchia! Haa! Pakkiksen FAQ:ia ja searchia lukemalla löytyy melko iso määrä tätä aihetta koskevaa tietoa. Paljon ravinto-ohjeita aloittelijoille, paljon reeniohjelmaehdotuksia aloittelijoille jne. FAQ, kiitos ja ole hyvä. Wau, tuntuipa se kivalta. Tunnen itseni niin isoksi...
:D

Aivan. Lueskele toi FAQ-osio, ravintovinkkeineen ja treeniohjelmineen. Ja käytä searchia, laita hakusanaksi treeniohjelma, ravinto etc.

Liikkeiden suoritustapoja tms

Tossa yks paikka mistä näät sitten ihan perusperus liikkeitä kuvitettuna. Ja aluksi pienet painot, hiot ensin tekniikan kuntoon (esim kokeneempi salikuntoilija / saliohjaaja), sitten kun tekniikka on kunnossa, ladot kunnon romut. Ja sarjat ja toistot jne riippuu tavoitteestasi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom