Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.***************/5/fi/artiklar/muscletech-anabolic-halo-pro-series-920-g
http://www.***************/5/fi/artiklar/muscletech-nitro-tech-pro-series-18-kg
Hei, tilasin tommoset tuotteet ja olen todella pieni kaveri, alle 70kiloinen, pituuttakaan ei kyllä roimasti ole, joten en ajatellut vetää sitä satsia, mitä 200kiloset kehonrakentajat ottaa.
Miten noita kannattaa juoda? Siis paljo ja mihin aikaan?
On kyllä pirun kalliita proteiineja arkikäyttöön tommoset 47-60€ purnukat.:D Palkkarina noita vois vedellä kun ne ostettu jo on ja muun energian ja ajan käyttää laadukkaan ruuan syömiseen.Vedä nyt vaan ihan ohjeiden mukaisesti niin toivonmukaan saat edes jotain hyötyä. Ja seuraavaksi osta heraa + maltoa, pääset neljä kertaa halvemmalla. Hardcore ja anabolic parhaat sanat kun halutaan myydä jotain. Oletan että olet vasta aloittamassa harrastusta.
Hardcore ja anabolic parhaat sanat kun halutaan myydä jotain.
Treenaan tällä hetkellä tuolla G6 ohjelmalla ja ongelmia tuntuu tulevan tuon ruokailun kanssa. En nimittäin useasti ehdi syödä treeni päivän aikana riittävästi, vaan kalorit tuppaa jäädä melkeimpä tuonne 2000kcal paikkeille. Kysynkin että mitä lisäravinteita minun kannattaisi alkaa syödä ja mitä niiden tarvisi sisältää?
Nyt kun asiasta puhutaan, niin jos kuntoliikunta lisää aineenvaihduntaa ja samalla kasvattaa kalorivajetta, mikä on nettovaikutus? Aineenvaihdunnan hidastumisenhan kuitenkin luulisi liittyvän ensisijassa siihen, että kroppa ei saa tarpeeksi energiaa tai mikroravintoaineita

Onko sillä nyt niin väliä (massakuurilla), että syökö aamusin esim just puuroa tai syökö välipalaks tonnikalaa/rahkaa, kun tuntuu että kaikissa noissa ruokavalio-ohjeissa on juurikin noita ruokia. Riittääkö että syö esim. 3 tunnin välein lämpimän aterian leivän ja maidon kanssa (tietenkin proteiiniarvoja silmällä pitäen) ja vaikka siinä klo 14 aikoihin ja treenin jälkeen lisäravinteita? Itse olen tähän ainakin pyrkinyt. Enkä kyllä puurosta pidäkään. Huom. Lihomisesta ei ole omalla kohdallani ollut koskaan vaaraa.
Onko sillä nyt niin väliä (massakuurilla), että syökö aamusin esim just puuroa tai syökö välipalaks tonnikalaa/rahkaa, kun tuntuu että kaikissa noissa ruokavalio-ohjeissa on juurikin noita ruokia. Riittääkö että syö esim. 3 tunnin välein lämpimän aterian leivän ja maidon kanssa (tietenkin proteiiniarvoja silmällä pitäen) ja vaikka siinä klo 14 aikoihin ja treenin jälkeen lisäravinteita? Itse olen tähän ainakin pyrkinyt. Enkä kyllä puurosta pidäkään. Huom. Lihomisesta ei ole omalla kohdallani ollut koskaan vaaraa.
Aineenvaihdunnan hidastuminen taas juurikin liittyy suoraan energian vähyyteen. Se taas on tämä "säästöliekkivaikutus"![]()
.Terve!
Kysyisin, että millasta safkaa kannattaisi ottaa töihin mukaan? Työssäoppiminen alkaa ja kestää sen 7vko. Viimevuonna vetäsin joka kahvitauko hampparit lärviin ja jätin salin kokonaan sivuun, kun ei vaan jaksanu. Tänävuonna aattelin, et jos sitä söis vähä terveellisemmin töissäki, ja kävis myös taas salilla. Mimmosta safkaa ois hyvä ottaa messii? Rahkaa on turha ehdottaa kun ei vaan täytä tällästä 110kg körilästä. 2 kahvitaukoa ja 1 30min kunnon ruokatauko. ( Ruokatauol todennäköisesti syön mitä oli kotona, niin tarttis jotai vinkkei toho kaffetauoil, ei joku leipäkää tunnu oikee riittävä.)
Jos ois jotai vinkkei ni ois kiva.