Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Mikä olis hinta/laatusuhteeltaan paras jauhe massankasvatukseen? Itellä ei massaa kerry syömällä, ei sitten millään. Seuraavia tosta äkkiseltään kattelin http://www.***************/5/fi/artiklar/massanlisays/ultra-mass-45-kg ,http://www.***************/5/fi/artiklar/massanlisays/mass-fusion-72-kg , http://www.***************/5/fi/artiklar/massanlisays/serious-mass-5455-g

Sitten oma kysymys: Onko omassa mehussaan olevan säilykeananaksen mehussa kaloreita?
On, ja on laskettu mukaan ravintosisältöön.

Eli kun purkissa on 135g ananasta niin sen kalorimäärän voi laskea suoraan tiedoista? Eli toisin sanoen; sisältääkö se mehu yhtä paljon kaloreita kuin itse ananas?

Samaa olen itseasiassa miettinyt mm. papujen ja oikeastaan kaikkien tuotteiden kanssa, jossa ite tavara on nesteessä. Eli jos vaikka papupaketti painaa 400g, josta itse tavaraa 200g ja loput vettä ja tuote sisältää vaikka 100kcal/100g niin sisältääkö nuo pavut sitten 400kcal vai 200kcal?

http://www.ufs.fi/ufs-800-p-1086.html

Mitä mieltä porukat on tästä?

Tätä nyt hehkutetaan, ja kaverit on kehunut, mutta mitenkä tämä on niin paljon parempi kuin muut? Tossahan listattiin jo syitä, mutta onko toi totta.

Älä osta. Rahanhaaskausta. 800g 50e?! Osta ihan perus herakonsentraattia tai heraisolaattia. Osta Glutamiinit yms erikseen tulee paljon halvemmaksi ja pitemmäksi aikaa saat tehtyä omat setit. Oon aina ihmetelly UFS:än typeriä hintoja... Onkohan niissä Anaboolisia Stereoita seas ^^

http://www.***************/5/fi/artiklar/anabolic-beast-260-g toimiiko?

Jos tulevaisuudessa etsit PWO:ita katso että ne sisältävät vähintään nämä kaksi ainetta : Kofeiini ja 1,3-dimetyyliamylamiini. Kaksi (ehkä) Tehokkainta stimulanttia mitä kaupasta saa. Voihan tuota koittaa. Itse tilailen testimielessä Jack3d, ja Hemo Ragea kun rahaa tulee. Sen jälkeen voisin ehkä ostaa Crackkia. Kaikki fitnesstukusta ;)

mistä kaupasta löytäisin life extensionin two per day tablets -purkin pääkaupunkiseudulta?
ufs sitä myy, mutta entä jokin kivijalkaliike?
kiitoksia etukäteen.

mistä kaupasta löytäisin life extensionin two per day tablets -purkin pääkaupunkiseudulta?
ufs sitä myy, mutta entä jokin kivijalkaliike?
kiitoksia etukäteen.

UFS:lla on kivijalkaliike Helsingin keskustassa. Voit myös kokeilla Fitnesstukun liikettä, löytyy myös keskustasta. Ovat aika lähellä toisiaan ja Kampin asemaa.

Millane ois hyvä salin jälkeinen pirtelö? Ilman mitä proteiini pusseja. Ihan tosta lähikaupasta saatavat ainekset.

Näistä on vaikka mitä versioita. Perus pirtelön saat kun heität purkin rahkaa, kourallisen marjoja/banaanin, pari desiä maitoa ja vaikka kauraleseitä/hiutaleita sekaisin blenderissä.

Miten porukka tapaa syödä massakaudella välipäivinä? Tässä nyt on kaksi lepo päivää viikossa putkeen ja sitten taas 5 treeniä, niin miten noina lepopäivinä? Nyt menee treenipäivinä se 3300 kcal per päivä.

Miten porukka tapaa syödä massakaudella välipäivinä? Tässä nyt on kaksi lepo päivää viikossa putkeen ja sitten taas 5 treeniä, niin miten noina lepopäivinä? Nyt menee treenipäivinä se 3300 kcal per päivä.
Saman verran, kun treenipäivinäkin. Hiilareita saattaa olla lepopäivänä vähemmän ja hyviä rasvoja taas enemmän koko energiansaannista. Kaloreita kuitenkin yhtä paljon. Ite ainakin uskon, että lihas palautuu ja kasvaa vielä seuraavinakin päivinä treenipäivän jälkeen, joten ruokaa naamaan vaan massakaudella ollessa. :)

E: Ja vielä lisätäkseni tuohon... Ite tulee kanssa treenattua salilla ma,ti,to,pe, ja sitten viikonloppu välipäiviä. Kerran viikossa tulee myös pidettyä jonkinasteinen "cheat day" ja se ajankohta on usein joko lauantai tai sunnuntai. Eli silloin saattaa välipäivänä tulla enemmänkin kaloreita mitä treenipäivinä. Itellä sillä on selkeä vaikutus palautumiseen ja maanantaina on aina lihakset täynnä ja energiaa riittää painaa hullun lailla salilla. :)

Eli ei haittaa vai jos on nyt se 2. lepopäivä menossa ja vetäisisin iltapalaksi broilerirullakebabin ja sitten vielä ihan vimpaks raejuustoa, jolloin tulis n. 3600 kcal? Huomenna kai sit ainakin jaksais treenata noit jalkoja...

Minä taas syön aikalailla peruskulutuksen mukaan: treenipäivinä 300-3200 kcal ja lepopäivinä suunnilleen 2200-2500 kcal. Lepopäivinä myös enemmän rasvaa ja proteiinia suhteessa hiilareihin, koska kulutus on paljon vähäisempää.

On, ja on laskettu mukaan ravintosisältöön.

Sitten oma kysymys: Onko omassa mehussaan olevan säilykeananaksen mehussa kaloreita?

Eli kun purkissa on 135g ananasta niin sen kalorimäärän voi laskea suoraan tiedoista? Eli toisin sanoen; sisältääkö se mehu yhtä paljon kaloreita kuin itse ananas?

Samaa olen itseasiassa miettinyt mm. papujen ja oikeastaan kaikkien tuotteiden kanssa, jossa ite tavara on nesteessä. Eli jos vaikka papupaketti painaa 400g, josta itse tavaraa 200g ja loput vettä ja tuote sisältää vaikka 100kcal/100g niin sisältääkö nuo pavut sitten 400kcal vai 200kcal?

Kerkeiskö joku joka TIETÄÄ eikä LUULE, koska itsekkin osaan luulla :)

Kerkeiskö joku joka TIETÄÄ eikä LUULE, koska itsekkin osaan luulla :)

Jos se mehu on nimenomaan ananasmehua (ananaksen omaa nestettä), niin kyllä siinä on kaloreita juuri sen verran kuin ananaksessa itsessäänkin.
Itse toimin yleensä niin, että jos purkki painaa tuon 400g ja varsinaista tuotetta on sisällä 200g, niin huuhtelen sen "kiinteän osuuden" ja punnitsen. Tämä siis siinä tapauksessa, jos tuote on vedessä. Jos se neste on jotain kastiketta, niin tokihan siitä sitten kaloreita jonkin verran tulee lisää.

Miksi pitäisi syödä salaattia, jos ottaa aamulla ihmekapseleita joista tulee hivenaineita tai mitä hittoa salaatista nyt halutaankin :D

Oon varmaan kysyny tän saman ennenki, muttako en muista vastausta

Mitä mieltä olette onko noi tabletit turhia mistä löytyy kaikki vitamiinit sinkit sun muut, vai kannattaisko ostaa kaikki erikseen?

Jos ostat multivitamiineja niin kaksi huomionarvoista seikkaa, magnesiumin laatu ja lukumäärä monta jyvää on päivän annoksessa.

Jos magnesium on oksidia, tai pillereitä syödään vain yksi päivässä niin älä osta. Oksidi on halpaa ja huonoa, silloin yleensä muutkin ainesosat on. Ja toinen siksi että päivän vitamiinit eivät mahdu yhteen pilleriin.

Back
Ylös Bottom