Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pellavansiemenrouhe
Eli löytyykö tätä jostain muualtaki kun jostain luontaistuotekaupoista? Onko hyvää tavaraa?
Hmmm...Syöminen ennen nukkumaanmenoa. Kuinka kauan siis pitäisi olla väliä vikan aterian ja nukkumaanmenon välillä? Jostain olen kuullut, että pari tuntia pitäisi pitää väliä, mutta jos päivän ateriat ajoittuu siten, että syö 3-4 tunnin välein, niin kyllä aika lähelle nukkumaanmenoa menisi viimeinen...
Jostakin luin, että kalaöljyn ottaminen hiilihydraattipitoisen aterian yhteydessä tasoittaisi hiilarin aiheuttamaa insuliinin nousua (?) Pitääköhän paikkansa?
Olen vhh-dieetillä, joillakin aterioilla tulee kuitenkin vähän enemmän hiilaria. Olisikohan tällaisen aterian yhteydessä järkevää ottaa vaikka 2g kalaöljyä?
Insuliinihan laskee verensokeria. Mihin siis perustuu insuliinin lihottava vaikutus?Saman tutkijaryhmän aiemmassa tutkimuksessa kuusi grammaa kalaöljyä päivässä alensi glukoosirasituksella aiheutettua insuliinin eritystä 40 % . Alhaisempi insuliinitaso taas vähentää rasvojen varastoitumista elimistöön. Myös glukoosirasituksen aikainen hiilihydraattien hapettuminen aleni 35 % ja rasvojen hapettuminen (palaminen) lisääntyi 35 %
Jos kalaöljy parantaa insuliiniherkkyyttä --> insuliinia erittyy lisää --> rasvaa kertyy helpommin? (jos kerran alhainen insuliinitaso estää rasvojen varastoitumista elimistöön)Kalaöljy parantaa insuliiniherkkyyttä, ehkäsee insiliiniresistenssiä (eli siis lähinnä diabetesta) ja kalaöljyn rasvahapot vaikuttaa haiman johkin saarekkeisiin jotka erittää insuliiniä, vähentäen ylituotantoa haimasta.
Voiko proteiinia saada liikaa? Kun siis täällä suositellaan sitä 2-3g/painokilo ja jostain luin, että liika proteiini taas voi varastoitua rasvana tai jotain vastaavaa.
Insuliinihan laskee verensokeria. Mihin siis perustuu insuliinin lihottava vaikutus?
Jos kalaöljy parantaa insuliiniherkkyyttä --> insuliinia erittyy lisää --> rasvaa kertyy helpommin? (jos kerran alhainen insuliinitaso estää rasvojen varastoitumista elimistöön)
Olen ymmällä :S
Pahoittelen huolimattomuuttani.
Mut sitä täs vaa mietin et onnistuuko kropan tiukkana pitäminen jos tota massaa lisää haluan? Ku ei haluis pilata hyvää rantakuntoa, jota on ny 2 vuotta treenattu salil,nii pömppömahalla:(hyvä insuliiniherkkyys tarkoittaa sitä, että insuliinin vaikutus kohdekudoksissa on hyvä. silloin ei insuliini tasot nouse niin korkeaksi.Insuliinihan laskee verensokeria. Mihin siis perustuu insuliinin lihottava vaikutus?
Jos kalaöljy parantaa insuliiniherkkyyttä --> insuliinia erittyy lisää --> rasvaa kertyy helpommin? (jos kerran alhainen insuliinitaso estää rasvojen varastoitumista elimistöön)
Olen ymmällä :S
Mietimpähän sellaista että kun popsin noita Cla kapseleita niin onkohan siitä minkäänlaista hyötyä jos syön niitä yli suositellun määrän?Niinkuin esimerkiksi kalaöljy kapseleitahan suositellaan yleensä syömään enemmän kuin purkissa lukeepi.
Lainatakseni itteeni ja lähes jokaiselle CLA käyttäjälle tämän olen postannu. Kannattaa lukee ajatuksella
Tuolla CLA:n ihan omassa threadissa helvetin moni on ainakin puhunut, että heti käytön alotettua on puskenut flunssa päälle. On myös osunut itellä sopivasti tuo flunssa juuri alottamissaumaan.
e. http://www.livestrong.com/article/12...-side-effects/
Ai mitä sivareita?
-2 tyypin diabetes
-Hepatocellular Hypertrophy ( Maksan toimintaa sekottava jonkunnäkönen sairaus)
-Edesauttaa syöpää
-Ruoansulatuskanavaongelmia
jne