Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi! Mulla sattuu olemaan sellanen ongelma että aina kun vedän proteiinijuomaa treenin jälkeen tulee minulla ajan myöten kaulaan ja sen ympärystölle pieniä kutiavia pisteitä, jotka sitten myöhemmin puhkeavat akneksi. Olen aika varma että oireet johtuvat proteiinijuomasta, sillä olen aloittanut niiden käytön aktiivisesti kaksi kertaa, ja molemmat kerrat täysin samat oireet. Olen kysellyt asiasta ja jotkut epäilevät sen johtuvan hikoilusta ja sanovat sen olevan karvatuppitulehdus. Olen 16-vuotias poika, joten ehkä jollain hormonitoiminnalla voi olla vaikutuksia?
Olisin oikein kiitollinen mistä tahansa avusta![]()
Mistä johtuu että kun treenin jälkeen juo palkkari niin on pari tuntia semmonen oksettava ja täysi olo?
Ei mene hukkaan ja voi syödä vaikka kaikki päivän proteiinit kerralla. Mitä enemmän proteiinia syöt kerralla sitä kauemmin elimistö sitä sulattelee.Kuinka paljon protskua voi imeytyä elimistöön kerralla, yhdellä aterialla? olen kuullut huhua jostain 30-40g määristä..
Eli jos syö enemmän kuin esim. 35g protskua kerralla niin loput menee hukkaan ''turhiksi kaloreiksi'' ?
Mulla tuli joskus kreatiinista oksu olo. Merkkiä vaihtamalla homma korjaantu.Mistä johtuu että kun treenin jälkeen juo palkkari niin on pari tuntia semmonen oksettava ja täysi olo?

Nyt loppu palkkari kesken ja menee vissiin joku viikko ennen ku uutta tulee nii mitnkäs se itsetehty "palkkari" tehdään/syödään?
Muistaakseni siinä oli rasvatonta maito ja banaania mutta minkä verran?
Moi kyselin vähän näistä proteiineista joita lihakset tarvii kasvakseen. Eli oon nuori nainen, mutta tavoitteni olisi saada hiukan vatsalihaksia näkymään. En ole mitenkään ylipainoinen vaan normaalikokoinen henkilö. Olen kuitenki vastaan kaikenlaisia lisäravinteita ja proteiinijuomia, -pirtelöitä ym. patukoita. Haluaisin ennenmänkin tietää millaista RUOKAA minun tulisi lisätä ruokavaliooni, jotta lihaksilla olisi mahdollisuus tulla esiin.. vai onnistuuko ilman mitän erityisiä ruoka-aineita? -kiitos![]()
pähkinät?Pelkkä proteiini itsessään ei aiheuta lihasten kasvua, treeniä tarviit myös. Hyvin onnistuu proteiinin hankinta ihan perusruuastakin. Runsas proteiinisia ovat esim. liha, maitotuotteet, kananmunat, pähkinät ym.
pähkinät?
Pelkkä proteiini itsessään ei aiheuta lihasten kasvua, treeniä tarviit myös. Hyvin onnistuu proteiinin hankinta ihan perusruuastakin. Runsas proteiinisia ovat esim. liha, maitotuotteet, kananmunat, pähkinät ym.
Joo no en mä tietty ilman treeniä ajatellutkaan :D tarkotus olis kuluttaa sellanen tunti per päivä erilaisiin harjoituksiin 6 kertaa viikossa.
Itselläni oli samanlaisia oireita, kun palkkari oli 30g heraa ja 30g maltoa. Päättelin, että malto nostaa verensokeria liikaa ja siitä seuraavaa insuliinipiikki aiheuttaa huonon olon. Tuntui vähän samalta kuin olisi syönyt ison karkkipussin tyhjään mahaan. Nykyään vedän treenin jälkeen pelkkää heraa eikä se aiheuta vastaavia oireita.