Jos ei ole pitkä matka kotiin, niin ihan hyvin voit juoda sen siellä.
Jos laskee, että laitan kamat pukkarissa päälle yms ja itse pyöräilyn, niin n. 30min kestää kotiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ei ole pitkä matka kotiin, niin ihan hyvin voit juoda sen siellä.
Jos laskee, että laitan kamat pukkarissa päälle yms ja itse pyöräilyn, niin n. 30min kestää kotiin.
Heitä noppaa. Jos tulee luvut 1-3 niin ota palkkari heti pukkarissa. Jos tulee luvut 4-6, niin pyöräile kotiin ottamaan se palkkari. Ei sillä oikeasti ole niin iso merkitys, kyllä se kroppa ajetaan anaboliseksi kotosalla safkan ja palkkarin kanssa ihan hyvin.Jos laskee, että laitan kamat pukkarissa päälle yms ja itse pyöräilyn, niin n. 30min kestää kotiin.
En tiedä, että onko tämä typerä kysymys, mutta kovettaako proteiinijauheet vatsaa..?
Heitä noppaa. Jos tulee luvut 1-3 niin ota palkkari heti pukkarissa. Jos tulee luvut 4-6, niin pyöräile kotiin ottamaan se palkkari. Ei sillä oikeasti ole niin iso merkitys, kyllä se kroppa ajetaan anaboliseksi kotosalla safkan ja palkkarin kanssa ihan hyvin.
Eikö?Ihanan mutua.

Mitä öljyä kannattaa käyttää?
Tarkoituksena siis lisäkalorit päivittäisessä ruokailussa, kun pelkästä omega-3-kapseleista ei saa riittävästi kaloritarpeeseen.
Vai onko joku muu ehdotus (terveeseen/puhtaaseen) kalorien lisäämisen?
Annoskoko on jo suurin mahdollinen.
Rypsiöljy... omega3 kapseleita saat syödä purkillisen jos meinaat kaloreilla brassailla. 1000mg/tabletti on 9kcal.
Mites pellavasiemenöljy?