Voiki vähäinen proteiinin saanti vaikuttaa siihe, et tulokset ei nouse salilla?
enpä usko että noilla on suurtakaan yhteyttä, proteiinia tarvitaan lähinnä lihasten raaka-aineeksi ei tulosten kasvattamiseksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiki vähäinen proteiinin saanti vaikuttaa siihe, et tulokset ei nouse salilla?
enpä usko että noilla on suurtakaan yhteyttä, proteiinia tarvitaan lähinnä lihasten raaka-aineeksi ei tulosten kasvattamiseksi.
Eikös ne nosteta hyvin hermotetuilla lihaksilla? Tosin olen kuullut sellaisen väitteen, että mitä enempi lihasta, sitä enempi mitä hermottaa. Luulisi ainakin riittävällä proteiininsaannilla olevan näin maalaisjärjellä ajateltuna hyötyä voimaharjoittelussa vaikka välttämättä ei yli kulutuksen söisikään.millähän niitä isompia rautoja sitten nostetaan jos ei isommilla lihaksilla?

Onhan voimanostossakin painoluokat. Kyllä niillä 60 kiloisilla "riisikepeilläkin" on aikamoisia teho/paino -suhteita.Minkähän takia voimannostajat ei sitte ole 60 kiloisia riisikeppejä, jos tarvitaan vain hyvä hermotus ja kuitenkin käytössä Wilks'n pisteet. Että eiköhän sitä proteiinia tarvita riittävästi, että saadaan lihoja kasvatettua, että on sitte mitä hermottaa![]()

Ja tossa toisessa lauseessa vaan toistit samaa mitä äskön itse sanoin, joten en oikeen nyt ymmärrä sun pointtia.
Helvetti, aloitin tuossa jääkiekkokauden punttitreenin kaveriksi viime viikolla, ja paino tullut alas joku 3-4 kiloa samantien, ruokailua muuttamatta.
Helppo tietenkin vain todeta että syö enemmän, mutta ei nyt vain keksi mitä. Jotain hyviä ja suht terveellisiä välipalavinkkejä? Paljonko esimerkiksi oliiviöljyä pystyy nappailemaan päivässä? Olen alkanut ottamaan 2rkl sekoittaen tonnikalaan, mutta aika vähäiseltä määrältä kuulostaa.
Joo eli olen 16v. poika, jonka tarkoituksena on kasvattaa lihasmassaa. Treenaan 3 kertaa viikossa ja aloitan käyttämään evolutionin whey1 proteiinijauhetta. Haluaisin tietää, että kuinka paljon tätä kyseistä proteiinia kannattaisi laittaa per annos, koska olen lukenut, että noin 2g per painokilo, mutta paketin takana lukee että jauhetta täytyy sekoittaa 25g. Onko kyseinen proteiini myös hyvää? Kiitos jo etukäteen vastauksista.