Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ensinnäkin kroppa ei mee ketoosiin hetkessä ja toisekseen niin kauan ku siinä on edes jotain hiilihydraatteja niin ketoosia ei tarvii pelätä. Ja tollanen riippuvaisuushan on lähinnä henkinen asia. Itse veikkaisin et jos sulla tulee aina salaatista ni ettei vaan olis mikään allergia?Toinen kysmä vailla vastausta.
Söin äsken broilerin rintafileesalaattia jäävuorisalaatilla, tomaatilla, kurkulla, pinjansiemenillä ja tzatzikikastikkeella ja tuli aivan älyttömän huono olo ja nyt alkoi särkee päätä.
Voiko vähähiilihydraattinen päivällinen tehdä tuollaisen reaktion? Ei ole meinaan ensimmäinen kerta, kun tulee salaatista huono olo. Tarkemmin ajateltuna mulle tulee aina huono olo, kun syön salaattia jossa ei ole mitään kauhean hiilaripitoista seurana.
Olen tänään syönyt 870kalorin edestä ruokaa, josta 87,8g on proteiinia, 55,4 hiilareita ja 32,5g rasvaa. Aamupalaksi söin kaurapuuroa. Voiko mulla olla näin paha hiilihydraattiriippuvuus, että siitä iskee "riippuvuusoireet" heti vähähiilarisen ruuan jälkeen? Kun ei ole kuitenkaan kyse siitä, ettenkö olisi syönyt laisinkaan hiilareita tänään, vaan siitä että kun söin vähähiilarisen salaatin niin tuli huono olo.
No siis se on oikeastaan aika sama mitä syön, jos siinä on vähän hiilareita ni tulee aina huono olo. Sama juttu havaittu, jos syön pelkkää pihviä enkä mitään hiilaripitoista, esim perunaa. Outo elimistö mulla...No ensinnäkin kroppa ei mee ketoosiin hetkessä ja toisekseen niin kauan ku siinä on edes jotain hiilihydraatteja niin ketoosia ei tarvii pelätä. Ja tollanen riippuvaisuushan on lähinnä henkinen asia. Itse veikkaisin et jos sulla tulee aina salaatista ni ettei vaan olis mikään allergia?
Tuossa on varmaankin kompa, joten vastaan totta. Tosin uskoisin tuon riippuvan varmaan henkilön taustatiedoista. Itse jos juon kahvia iltapäivästä, en nuku koko yönä. Oikeastaan mulle riittää jo sekin, että haistan kahvin niin rupean käymään ylikierroksilla :DNyt iskeytyy väite, totta vai tarua?
Omenansyönti pitää paremmin hereillä kuin kahvinjuonti.
Ei ole hifistelyä vaan perussettiä !! Maito hidastaa palkkarin imeytymistä ja treenin jälkeen mahdollisimman nopeasti palautuminen käyntiin. SEKOITA SIIS PALKKARISI VETEEN !! :arvi:Kuinka suuri ero on sekoittaako palkkarin maitoon vai veteen? Menee hifistelyks ;)
Nyt iskeytyy väite, totta vai tarua?
Omenansyönti pitää paremmin hereillä kuin kahvinjuonti.

En tiedä esitänkö kysymykseni nyt oikeaan topicciin, mutt... Eli haluisin vähän kysellä mistä saisi kaikista halvinta palkkaria Turun seudulta tai sen läheltä myös nettikaupat käyvät. Itse pulitan nyt 1,2kg pussista 32e ( onko hinta&laatusuhde ok??) Opiskelijalle tekis nannaa, kun saisi halvemmalla :/
Specifically, let's take a look at a three-month study looking at the effects of different protein types on body composition during a strength training program.
In this study, the researchers provided daily supplements containing 50 grams of a variety of proteins — either soy concentrate, soy isolate, a soy isolate/whey blend, or a whey blend.
Twenty participants added these supplements, in conjunction with a resistance training program. At the end of the three months, a significant increase in muscle mass was noticed with all of the protein supplemented groups. Interestingly, no significant differences were found among Testosterone, body fat, or body weight between the groups.
In the end, the authors concluded that 12 weeks of soy protein supplementation (50 grams per day) was as effective as the other protein types when it comes to boosting muscle mass during a strength training program.
Interestingly, as some people have suggested, soy supplementation doesn't seem to decrease Testosterone or limit lean body mass gains. It's important to note that similar studies have been done using soy-containing supplemental nutrition bars, and the results have been consistent.
Tyhmä kysymys, mutta vähän mietityttää että miks pitäis ostaa erikseen hera ja malto ja sekoittaa ne että saa sen palautumisjuoman kun sen sais kaiken yhdessä pussissa. Ei tuossa mitään säästöä tee. Sitten vielä, että onko hera hiilaria ja malto protskuu ?Osta p-storesta pussi maustamatonta heraa 12e ja pussi maltoa 5e ja käytä niitä palkkariin. Maksaa sen 17e (+ postit joten tilaa isompi erä) ja tuosta tulee se pari kiloa.
Miten niin ei tee säästöä? Näytä mulle valmis 1,6 kilon pussi palkkaria, missä proteiinin ja hiilarin suhde on 50:50 ja maksaa ton 17e. Eli halvemmaksi tulee ja lisäksi saat ite päättää hiilarin ja proteiinin suhteen vaikka joka treenille erikseen. Hera on proteiinia ja malto hiilaria.Tyhmä kysymys, mutta vähän mietityttää että miks pitäis ostaa erikseen hera ja malto ja sekoittaa ne että saa sen palautumisjuoman kun sen sais kaiken yhdessä pussissa. Ei tuossa mitään säästöä tee. Sitten vielä, että onko hera hiilaria ja malto protskuu ?