Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa ostaa vedessä ja lisäillä ite öljyt jos on tarve.
Ei se öljy keräänny sun kroppaan jos et syö yli kulutuksen. Jos taas syöt yli kulutuksen niin se on ihan sama mitä syöt, silti tulee jonkun verran läskiä. Tietenkin järkevällä ruokavaliolla saadaan lihaksen/rasvan suhde optimoitua painon lisäyksessä. Itse suosin tonnikalaa öljyssä.Paljonko öljyä voisi laittaa, ettei se keräänny kroppaan?
No mulla kulutus on suurimmaksi osaksi se, mitä treenin aikana kuluttaa.
Kai olet tietoinen myös ns. peruskulutuksesta? Eli siitä energiasta jonka kulutat, vaikka makaisit paikoillasi koko vuorokauden?Itse lisäisin tuohon rasvoja. Kananmunaa, pähkinöitä, jogurtit rasvaisina. Rasvat ovat rakennusaineita ja niitä tarvitaan.No mulla kulutus on suurimmaksi osaksi se, mitä treenin aikana kuluttaa. 4 kertaa viikossa siis treenaan. Ruokavalio on yleensä tämä:
Aamupala: 250g rahkaa, rasvatonta jogurttia, 2dl kaurahiutaleita + pari leipää, vitamiinit, 2 kalaöljytabua.
Lounas: Yleensä kouluruoka (jos ei kouluruoka, niin lähes sama kuin päivällinen, mutta hiukan pienemmässä mittakaavassa)
Välipala ennen salia: 250g rahkaa, rasvatonta jogurttia, 2dl kaurahiutaleita
Palkkari: Tällä hetkellä väliaikaisesti Fastin Whey3 40g + hiilarit mehusta, banaanista ym.. (Yleensä Muscle+)
Päivällinen: 300g broilerinfileetä riisin tai pastan kanssa (heitän riisiin tai pastaan öljyä sekaan) ja 2 kalaöljytabua
Iltapala: Tonnikala vedessä + pari tummaa leipää
Ennen nukkumaanmenoa: Fast Promix 30g
Miltä tuo näyttää noin yleisesti, että onko puutteita jossain kohtaa tai onko jotain kamaa liikaa?
Itse lisäisin tuohon rasvoja. Kananmunaa, pähkinöitä, jogurtit rasvaisina. Rasvat ovat rakennusaineita ja niitä tarvitaan.
andyye: rasvoja tonne iltapalalle ja ennen nukkumaan menoa.
Mitä lisäisit iltapalaan tonnikalan lisäksi?
Eli illalla tonnikalan kanssa voisin paistaa kananmunia (montako?), ja vaikka lounaan jälkeen jos jotain pähkinöitä ottaisi (paljonko per päivä?)
Maidon voi korvata heraproteiinijuomalla tai jos ei ole kovin tarkkaa proteiinin kanssa niin vettä ruuan kanssa. Kuinka paljon syöt rahkaa, jos siitä tulee liikaa hiilareita?Millähän korvaisi nyt dieetillä maidon tai rahkan? Eilen katselin kalorilaskurilla vähän määriä mitä tulee syötyä ja noista tuli hiilareita aika reilusti päivässä.
noh vaikka 3-4kpl keltuaisineen saat siitä niitä rasvoja.
Tarkoititko siis että voi syödä illalla sekä 3kpl kanamunia keltuaisineen, jos syö myös purkin tonnikalaa öljyssä? Vai tuleeko liikaa rasvaa?