Pittääkö sen leivän olla aina tummaa? Itse kun teen esim. sämpylät niin käytän niissä kaurahiutaleita. Eikös se tee siitä sämpylästä melkein yhtä terveellisen kun tummaleipä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pittääkö sen leivän olla aina tummaa? Itse kun teen esim. sämpylät niin käytän niissä kaurahiutaleita. Eikös se tee siitä sämpylästä melkein yhtä terveellisen kun tummaleipä?
kuinka paljon salilla yleensä kuluttaa kaloreita/energiaa? tai mite sellase sais selville suunnilleeohjelma on perus 2-jakonen massaohjelma johon menee n. puoltoista tuntia, 25-30 sarjaan.
Mitenkä pitäisi syödä bulkilla kun on lepo viikko tai köykäsellä viikolla? Sama +500kcal kuten normaalisti? Vai pitääkö kcal laittaa noin +- tasolle?
Mitenkä pitäisi syödä bulkilla kun on lepo viikko tai köykäsellä viikolla? Sama +500kcal kuten normaalisti? Vai pitääkö kcal laittaa noin +- tasolle?
Lihan ravinto arvo ei paljoa muutu,koska vesihän se siitä haihtuu.
En tiedä,oonhan vaa valmistuva leipuri.En kokki:D
Mistä tietää kuinka paljon jonkin elintarvikkeen rasvamäärästä on tätä haitallista transrasvaa? jos esim. kinkkusuikalepussissa on rasvaa 7g/100g, ja siihen alle on ilmoitettu tyydyttyneen rasvan määräksi 2g. onko tuo ylimääränen 5g transrasvaa?
Onko väliä, jos saa vähän niukasti protskua koulun ruuasta, jos muuten päivän protskumäärä pysyy yli 2g/kilo (olen dieetillä)
Olisiko kellään kokemusta semmoisesta proteiininlisäystuotteesta nimeltään Whey Protein ja makuna natural? Se on Sports Nutrition Leaderin valmistamaa.
Mistä tietää kuinka paljon jonkin elintarvikkeen rasvamäärästä on tätä haitallista transrasvaa? jos esim. kinkkusuikalepussissa on rasvaa 7g/100g, ja siihen alle on ilmoitettu tyydyttyneen rasvan määräksi 2g. onko tuo ylimääränen 5g transrasvaa?
Finelin ilmoittamiin transrasvamääriin ei voi luottaa. Ne eivät perustu todellisista tuotteista tehtyihin mittauksiin ja niissä ei myöskään erotella luonnollista hyvää transrasvaa ja haitallista teollista transrasvaa toisistaan. Fineli voidaan tässä asiassa unohtaa.Tuolta saat hyvät osviitat jos valmistajan sivuilta ei asia valoitu.
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=779&lang=fi
Muutenkin tuolta paljon asiaa helposti...
Olisiko kellään kokemusta semmoisesta proteiininlisäystuotteesta nimeltään Whey Protein ja makuna natural? Se on Sports Nutrition Leaderin valmistamaa.
Miten toi palkkarin koostumus nyt menee?
Onko esim. desi heraa + desi maltoa hyvä?
tosta tulis siis p:30g ja hh:50g.
Ihmiset näyttävät kovin suosivan noita kasviöljyjä rasvanlähteenä mikä on niiden hyvän rasvakoostumuksen takia ihan ymmärrettävää.. mutta miten on, onko paha juttu vetää iso osa päivän rasvoista esim. pähkinöiden muodossa, ja minkä verran näitä voi päivässä suurinpiirtein syödä jos haluaa suht terveellisesti pyrkiä syömään? Minä kun suurena pähkinöiden ystävänä söisin rasvoja mielummin niiden muodossa kun öljynä pullosta..