Samaistuuko joku?? Olen nyt n. pari kuukautta aktiivisesti yrittänyt pudottaa painoa monipuolisella liikunnalla (aerobista liikuntaa kuten lenkkiä tai jalkapalloa lähes joka päivä, salilla käyn 3 kertaa viikossa pitääkseni ne vähäisetkin lihat, jotka olen massakaudella hankkinut). Paino onkin ihan kohtalaisesti tippunut, alussa n.104kg ja nyt n.97kg, pituutta about 195cm. Ruokavaliota olen muuttanut, enimmäkseen annoskokoa ja lisännyt erilaisia salaatteja lihalla ja ilman, eikä proteiinin saanti ole ongelma.
Jostain luin, taisi olla täältä, että n. kerran (?) kuukaudessa olis jees syödä yli kulutuksen ikään kuin buustina jatkuvalle pudotukselle, paino kun ei ole tässä oikeen enää tippunut yhtä nopsaa kuin aikaisemmin. Tästä valaistuneena päätinkin sunnuntaina mennä hotkaisemaan rullakebabin samalla kun kaveritkin menivät, sitä ennen olin ollut pelaamassa mänttikuulaa noin pari tuntia. Käväisin vielä ennen vaa'alla ja se näytti jo tutuksi tullutta 96-97 kilogrammaa. Noh, söin kebabini hyvillä mielin kun sitä pitkästä aikaa sain, ja maha tuli hieman liiankin täyteen. Pari tuntia sitten astuin jälleen vaa'alle ja hieraisin silmiäni kun se näytti 100kg.. Tiesin kyllä että paino saattaisi hieman nousta ja mahdollisesti vain sinä päivänä, jolloin "mättöpäivä" oli ollut. Onko siis normaalia että paino yht äkkiä nousee 3-4 kiloa ja mikä painon nousemisen itseasiassa aiheutti? Toivon todella ettei nämä takaisin kertyneet kilot ole yhtä tiukassa kuin ne, jotka olen jo tähän mennessä tiputtanut, sillä ylimääräisiä kiloja minulla oli alunperinkin vähän. Hieman pistää masentamaan tämä tämmöinen, toivottavasti hätäilen suotta :DD joku viisaampi saakoon luvan valaista asiaa