Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitkä hiilari+herajauhe sekoitussuhteet on hyvät, jos hankkii lihasmassaa? Olen vasta-alkaja näissä asioissa ja tartteis tähän nyt vastauksen :D
Koitin ehtiä tolla haulla, mutta haun tulokset olivat sitten eri juttu....
Noista on hyötyä silloin, jos ongelmana on se, että rahaa on liikaa eikä tiedä millä ihmeellä sitä sais kulumaan. Koska olet aloittelija, niin lisäravinteista toi G-mass riittää varsin hyvin. Syö vaan terveellistä perusruokaa paljon.Tervehdys!
Olen aikalailla aloittelija,mutta alotellut painon noston.eli treenaan näin aluksi yläkroppaa mutta tarkotus on kyllä laajentaa koko kroppaan.painoa on 88kg ja 179cm pitkä.miten kannattaa toimia noiden lihaskasvua edistävien tuotteiden kanssa.eräältä nettisivulta saa lihaskasvua edistäviä juomia(ei roinaa).onko niistä enemmän haittaa kuin hyötyä,nyt käytän g-mass jauhetta palautusjuomana.
Olisiko järkeä ottaa jotain ennen treeniä? esim anabolic hano,17-T Somatocri-MX,Androbolix, jne.
juurikin näitä juomia tarkoitan,elí onko hyötyä vai haittaa?
Kuuluuko kreatiinia vetää se 5-10g myös lepopäivinä?
Onnistuu.Tossa olis pöydäll Atria Shangain broilerikoivet..ei löydy mistään paistopusseja himasta.Onnistuuko paistaa pelkässä uunivuoassa?

Tervehdys!
Olen aikalailla aloittelija,mutta alotellut painon noston.eli treenaan näin aluksi yläkroppaa mutta tarkotus on kyllä laajentaa koko kroppaan.painoa on 88kg ja 179cm pitkä.miten kannattaa toimia noiden lihaskasvua edistävien tuotteiden kanssa.eräältä nettisivulta saa lihaskasvua edistäviä juomia(ei roinaa).onko niistä enemmän haittaa kuin hyötyä,nyt käytän g-mass jauhetta palautusjuomana.
Olisiko järkeä ottaa jotain ennen treeniä? esim anabolic hano,17-T Somatocri-MX,Androbolix, jne.
juurikin näitä juomia tarkoitan,elí onko hyötyä vai haittaa?
elikkäs, oon käyny salilla ehkä noin pari vuotta, tuntuu vaan että ei tuu syötyä tarpeeksi ja ajattelinkin jotain lisäravinteita alkaa käyttämään, mitä mieltä fastin tuotteista? Tuleekos niitä syödä joka päivä vai vaan reenin jälkeen, ja muuta sellaista perusinfoa ois kiva tietää, ja tuotteita saa suositella![]()
Mielipiteitä, tarvitseko palkkariin viellä muuta?
1Dl american mass blast
1 tlk kreaa
1 tlk Bcaa
1 tlk glutaa.
Muut lisäravinteet , omega3/ multivita/vihreä tee/cla/metyyli sulfonyyli metaani joka aamu
Terve ! Olisi pieni kysymys koskien Proteiini/Palautus juomista.
Kaapista löytyy GMASS(32%proteine,63%hiilihyydratti,3gr kreatiini ja 1,3gr L-glutamiini per 100gr) ja Whey (82%proteiini). Treenaan kovasti 4 kertaa viikossa.
Sekoitan kumpaakin ja juon treenin jälkeen. Haluisin saada neuvoja milloin päivällä, kuinka paljon ja minkä noista kummastakin tuotteista kannattaisi ottaa ja milloinki?
Sen lisäksi olen ajatellut ostaa aminohappovalmiste joka on ennen harjoitusta nautittava valmiste. Se sisältää :
l-alaniinia
l-arginiinia
l-glutamiinia
l-leusiinia.
Rehelisesti, te jotka tietävät ravinto jutuista, suossittelettekö sitä ja jos on niin miten minun pitäisi jakaa nuo 3 eri valmistetta Whey/Gmass/Aminohappovalmiste ???
Kiitoksia etukäteen
Selvä pyy! tuo 130g annos ennen treeniä ja jälkeen tuntuu aika paljon :DMikäli syöt kunnolla proteiinia, et tarvitse BCAAta, etkä glutamiinia. Beta-alaniinia sen sijaan kannattaa kokeilla.
gmassia yksi annos heti ennen treeniä ja jälkeen yksi. Ehkä vähän pienentää tuota annoskokoa ja ottaa sitten tilalle tuota Wheyta. Wheyta voi ottaa myös aamulla. G-massin yksi annos voisi olla vaikka 100g ja Wheyta sitten 20-30g.
Jos otat tuota heraa tai gmassia ennen treeniä, et tarvitse noita aminoja enää lisäksi. Hera on parempi kuin yksittäiset aminot. Arginiini mm. blokkaa kasvuhormonin tuotantoa mikäli sitä otetaan ennen treeniä. Glutamiinilla on pieniä vaikutuksia kasvuhormonitasoihin ja immuunipuolustukseen,. mutta proteiinisynteesiä ajatellen sen supplementointi ei ole välttämtöntä. Useat tutkimukse todenneen tehottomaksi. Leusiinia on taas paljon herassa ja ruoassa yleisestikin.
voiko heraa ja maltoa sekottaa samaan juomaan vai pitääks tehdä kaks eri juomaa? tuli tänää ostettua tuota heraa ja maltoa..Fastin tuotteet ihan hyviä. Jos ostat esim Hera80, voit juoda sitä vaikka joka päivä reilun desin verran vaikka. Ja osta siihen vielä vaikka Maltoa eli hiilihydraatti valmistetta, otat tuota Maltoa ja Heraa kumpiakin sen desin aina treenin jälkeen palautusjuomana.
Mikäli syöt kunnolla proteiinia, et tarvitse BCAAta, etkä glutamiinia.