Joo eli nyt olisi ruokavalio ainakin proteiinin ja kaloreiden osalta hanskassa. Eli mitä muuta kannattaisi ottaa huomioon? Kun omasta mielestäni rasvan ja hiilareiden määrällä ei ole niinkään suurta merkitystä RUOKAVALION suhteen (en laske palautusjuomaa tähän mukaan). Vai onko? Toinen asia että mitä lisäravinteita itse kannattaisitte? Heraa löytyy, mutta sitä tulee käytettyä vain jos ei saa tarpeeksi prodea perussafkasta. Kysyn tätä nyt ihan vaan siksi, että foorumi on niin täynnä kommentteja kuinka bcaa ja glutamiini on turhaa paskaa, testoboostereista puhumattakaan. Siis tarkotus on käyttää rahaa kunnolla toimiviin lisäravinteisiin. Siis mikä on rahan arvoista jos ruokavalio on kohdillaan. Eli tarkoituksena ei ole ostaa jokaista 100€ arvosta purnukkaa joiden hyöty on aivan mitättömän pieni.
Ajattelin itse ainakin seuraavia:
hera (vain ravintolisänä, eli jos en saa tarvittavaa proteiinimäärää ruoasta)
muscle+ (vai kannattaako jokin muu palautusjuoma?)
kreatiini
Eli mitä lihaskasvua tehostavia lisäravinteita/vitamiineja lisäisitte? Ja kreatiiniin vielä yksi kysymys; minkä ikäisille porukka suosittelisi kreatiinia? Esim. Hulkki on joskus kommentoinut muistaakseni 16v henkilölle, ettei Fastin porukka suosittele kreatiinia vielä niin nuorille. Eli mikä teidän mielestänne olisi "sopiva ikä"?
Ajattelin itse ainakin seuraavia:
hera (vain ravintolisänä, eli jos en saa tarvittavaa proteiinimäärää ruoasta)
muscle+ (vai kannattaako jokin muu palautusjuoma?)
kreatiini
Eli mitä lihaskasvua tehostavia lisäravinteita/vitamiineja lisäisitte? Ja kreatiiniin vielä yksi kysymys; minkä ikäisille porukka suosittelisi kreatiinia? Esim. Hulkki on joskus kommentoinut muistaakseni 16v henkilölle, ettei Fastin porukka suosittele kreatiinia vielä niin nuorille. Eli mikä teidän mielestänne olisi "sopiva ikä"?