Ravinto kondikseen.

Päivien päivää. Tarvis saada vinkkiä tohon ravinto puoleen. Kun nyt tuntuu et saan syödä mitä vaan. Massaa ei tule, ja nyt olis taas tarkotus alotella toi puntti homma. Saatan syödä viikon aikana jopa viisikin kertaa grillillä, jne, jne. Ja tupakan polton lopetin vuoden alussa... silti ei tule edes rasvaa kehoon. Oluttakin kuluu melko paljon... tarkotus lopettaa(toi kaljan juonti) syyskuun alkuun ja alkaa ottaan tosissaan puntti hommat. Mittani ovat 173/63... ja toki mulla on pieni mahan alku mut se on ollut siinä jo useamman vuoden(melkein pelkkää nahkaa). Kuukausi tupakin polton lopettamisen jälkeen aloin käydä lenkillä ja olen jopa juossut puolimarathonin(HCR). Ja nyt olis tarkotus alkaa treenaan tosissaan... puntilla siis. Arvostaisin jos viitsisitte auttaa ton ravinnon/lisäravinonnon kans. Tavoitteena ei ole tulokset vaan kehon muokkaaminen --> lihaksien lisääminen(pää asiassa yläkroppaan). Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sitä massaa varmaan tulekaan vaikka söisitkin viis kertaa grillillä viikossa,koska luultavasti muuten syöt niin huonosti,että et saa kaloreita tarpeeks.
Alat syömään joka päivä saman kalorimäärän..Jos paino ei nouse,niin sit kaloreita taas lisää. Kyllä siittä sit sitä massaa alkaa tuleen kun ne kalorit löytyy.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=7215&highlight=kehonrakentajan+ruokavalio

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=20346&highlight=aloittelijoille

Suuri kiitos!

Lukemalla noi threadit olen taas hieman viisaampi! Olen koittanut kyl hakee aiheesta tietoo mut ne on ollut melko sekavia(toinen sitä, toinen tätä). Tietysti me kaikki ollaan yksilöitä ja jokaisen on haettava se oma juttu kohdalleen... mut siihen onneksi voi saada apuja(siis mikä on omalle kohdalle se sopiva juttu) . Mut tää v-selkä76:n kertoma juttu auttaa paljon. Ja iso kiitos ZaGaTo:lle ko. threadin löytämisestä! Kaverit houkutteli mua jo roinan tielle mut luettuani ja kyseltyäni päätin olla koskematta romuihin. Ehkä kannattaa pistää kaikki muu eka kuntoon ja treenata nii paljon kun natuna vaan pystyy.

Jep! Eiköhän se siittä sit hiljalleen ala sujuun. :) Ja onnee lihastenkasvatukselle :thumbs:
Jos kaveris jotain roinaamisesta tajuaa,niin ei ois kyllä houkutellu sua siihen.Ei sun tilanteessa ois missää nimessä kannattanu alkaa vetään anabolisia asteroideja.

En ala saarnaamaan roinasta, joten tyydyn vain toteamaan:

Kyllä sitä massaa tulee kun alkaa syömään!! Paljon, laadukasta ja tasaisin väliajoin!! Eikä tarvita roipetta...

Jep... kukin tavallaan. Kuuntelin alkuun kavererita jotka väitti et -" pari kuukautta eka punttii ja sit vaa testoo ja anabolii(12 vko), sivareita ei tuu ja palauttavia ei tarvita". Eli suur kiitos ravinto neuvoista... ja eiköhän se ilman roippeitakin toimi. Jättää ne asteroidit ottamatta... sen kasvun saa mualtakin :)

Tavoitteena ei ole tulokset vaan kehon muokkaaminen --> lihaksien lisääminen(pää asiassa yläkroppaan)
Älä vaan jätä jalkoja tekemättä. Itsestä ainakin hirveen näköstä, jos yläkropasta löytyy lihaa, mutta näyttää, kun puujaloilla kävelisit. Eli kaikkea tasapuolisesti. :whip:

Lukemalla noi threadit olen taas hieman viisaampi! Olen koittanut kyl hakee aiheesta tietoo mut ne on ollut melko sekavia(toinen sitä, toinen tätä). Tietysti me kaikki ollaan yksilöitä ja jokaisen on haettava se oma juttu kohdalleen... mut siihen onneksi voi saada apuja(siis mikä on omalle kohdalle se sopiva juttu) . Mut tää v-selkä76:n kertoma juttu auttaa paljon. Ja iso kiitos ZaGaTo:lle ko. threadin löytämisestä! Kaverit houkutteli mua jo roinan tielle mut luettuani ja kyseltyäni päätin olla koskematta romuihin. Ehkä kannattaa pistää kaikki muu eka kuntoon ja treenata nii paljon kun natuna vaan pystyy.

Mita sinä pidät sitte oikee roinana/tai sun kaveris :D?

noo vaikka...

testot, anabolit, kasvu, jne, jne. Mut se siitä, kuuluu toiseen foorumiin noi jutut. Ja kyl niitä jalkojakin tottakai treenataan :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom