Terve kaikille!
Ylimääräisiä kiloja pitäs saada pois.
Tällähetkellä syön mielestäni erittäin vähän ja olen kahvin suurkuluttaja
Ruokailut päivässä menee seuraavasti:
Aamupalaksi banaani.
Päivällä klo~12 2 ruispalaa juustolla.
Illalla salaattia (1 tomaatti, ½ tuorekurkku, salaatin lehtiä)100g raejuustoa yleensä makaroonia tai perunaa 100-300g mahdollisesti jauhelihaa tai kanaa 100g.
Kahvia menee se 6-25 kuppia päivässä ja vettä 3-6L
Kerran kuukauteen syön sitten kunolla
Makeiset, sipsit, alkoholi, yms on jäänyt pois
Aamulla 15min juoksulenkki, päivän mittaan töissä tulee käveltyä keskim. 4km
illalla puolestatunnista tuntii juoksua, satunnaista maastopyöräilyä yleensä tunnista kahteen kerralla.
Ja sitten minä:
Ikä 24
Paino: 108kg
Pituus: 184cm
Paino on heitellyt viimeiset 3 vuotta 100-113kg alueella, eikä mikään tunnu tepsivän, paljon vähempää ei voi syödä koska silloin ei jaksa liikkua enää, paljoa enempää ei ole aikaa liikunnalle ja tähänkin olis tarkoitus lisätä jaksossa puntti treenit 3x viikossa, armeijassa ollessani paino tippui 96kg:stä 82kiloon, mutta on kivunnut nyt muutamassa vuodessa yli 110kg.
Eli apu pitäisi löytää ruokavaliosta ?
Kiitoksia kaikille jotka näkevät vastaamisen ja auttamisen vaivan!
Ylimääräisiä kiloja pitäs saada pois.
Tällähetkellä syön mielestäni erittäin vähän ja olen kahvin suurkuluttaja
Ruokailut päivässä menee seuraavasti:
Aamupalaksi banaani.
Päivällä klo~12 2 ruispalaa juustolla.
Illalla salaattia (1 tomaatti, ½ tuorekurkku, salaatin lehtiä)100g raejuustoa yleensä makaroonia tai perunaa 100-300g mahdollisesti jauhelihaa tai kanaa 100g.
Kahvia menee se 6-25 kuppia päivässä ja vettä 3-6L
Kerran kuukauteen syön sitten kunolla
Makeiset, sipsit, alkoholi, yms on jäänyt pois
Aamulla 15min juoksulenkki, päivän mittaan töissä tulee käveltyä keskim. 4km
illalla puolestatunnista tuntii juoksua, satunnaista maastopyöräilyä yleensä tunnista kahteen kerralla.
Ja sitten minä:
Ikä 24
Paino: 108kg
Pituus: 184cm
Paino on heitellyt viimeiset 3 vuotta 100-113kg alueella, eikä mikään tunnu tepsivän, paljon vähempää ei voi syödä koska silloin ei jaksa liikkua enää, paljoa enempää ei ole aikaa liikunnalle ja tähänkin olis tarkoitus lisätä jaksossa puntti treenit 3x viikossa, armeijassa ollessani paino tippui 96kg:stä 82kiloon, mutta on kivunnut nyt muutamassa vuodessa yli 110kg.
Eli apu pitäisi löytää ruokavaliosta ?
Kiitoksia kaikille jotka näkevät vastaamisen ja auttamisen vaivan!