Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valmiudesta on toki vielä pitkä matka itse operaatioon :DJos ei ole parin vuoden sisään tullut niin paperit vetämään. Ei estä valmiuteen pääsemistä.
Sent from my HTC Vision using Tapatalk
En turvallisuusneuvoston vaikutuksesta tiedä mutta paikkojen määrä nousee noin kahdella sadalla kun Libanon vol. 3 alkaa (olikos se nyt tänä kesänä?).Mites, jos Suomi nyt lähitulevaisuudessa pääsee tuohon turvaneuvoston jäseneksi (vaikkakin ns. väliaikaisesti), niin eikö sen perjaatteessa pitäisi nostaa sitten rauhanturvaajienkin määrää?
Se on tullut huomattua vaikka ei ole putkakeikkaakaan papereissa :D Meinaa jo usko loppua kun kohta 2 vuotta ollut valmiudessa, eikä mitään kuulu...Valmiudesta on toki vielä pitkä matka itse operaatioon :D
Miten tulisi edetä, jotta mahdollisuudet RT:ksi pääsystä olisi mahdollisimman suuret? Menen vekaralle II/12 satsiin ja olen amiksen kautta hankkinut elektroniikka-ja sähköasentajan tutkinnot. Lisäksi olen ylioppilas. Kunto riittää 3000m ylitykseen cooperissa.