rasvojen määrä dietillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja masa00
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
eli paljonko rasvojen määrä dietillä tulisi olla suhteessa protskuihin ja hiilareihin?mulla suunnilleen näin:
p 220g hh150g r80g yht.n:2200kcal.
mitat 175cm/82kg ja vappuun asti olis tarkotus ottaa ylimääräistä pois.
pitäisköhän tota rasvan määrää vähän nostaa...?

Mun silmään tuo näyttää ihan hyvältä. Kalorit aika alhaiset, mutta jos tuo kalorimäärä toimii, niin anna mennä vaan.

Rasvan määrä näyttää ihan hyvältä: 32% päivän energiantarpeesta. Kalorimäärä tosiaan näyttää aika alhaiselta pitäen silmällä sitä, että sitä täytyy noin pitkällä dietillä nykäistä muutamaan otteeseen alaspäin.

Aikalailla samalta näyttää kun oma kevennetty ruokavalioni. Kun lisäsin rasvan määrää niin tuntuu että näläntunne on pysynyt paremmin poissa.
Ittekkin olen miettinyt että miten toimia dieetin edetessä. Eli miten kauan voi mennä samoilla kaloreilla kun ei noita paljoa alemmas tosiaan voi laskea.

Treenipäivänä oon syönyt vähän enemmän (2500) mutta muuten mennyt samoilla kalorimäärillä vaikka painoa oli 95 kun lähdin dieetille.
Kokeilin aluksi lähteä korkeammilla kalorimäärille mutta paino ei lähtenyt tippumaan.
No, en liiku paljon ja työkin on kevyttä eikä vaadi edes paljoa ajattelemista.
Paino on tippunut aikatarkasti puoli kiloa viikossa ja treenit kulkenut tämän 4 viikkoa ihan hyvin.
Joka lauantai on sitten pakko tankata ruokaa niin paljon kun haluaa että jaksaa treenata seuraavan viikon.

mulla lähtöpaino oli siis 82kg ja aloitin viime maanantaina 28.2.tänään kävin vaalla ja paino 79,5kg.eli ainakin paino on pudonnut...ehkä liian nopeasti vai olisko ylimääräset nesteet vaan poistunut?treenipäivinä kaloreita tulee n.2300-2400kcal.
ajttelin nyt tän kuun ainakin mennä näillä kaloreilla ja katsoa lähteekö ne vähätkin lihat kävelemään mutta jos ei niin näin jatketaan vappuun asti.
nälkähän tässä kyllä koko ajan on!

apujaaa.

minun on vaikeaa saada rasvamäärää kohdalleen. tahtoo jäädä melkoalhaiseksi. (10-15% kalorimäärästä) onko tästä jotain haittaa!? olen kuitenki pääsääntöisesti kestävyysurheilija(talvilaji),mutta tuo bodauskärpänen nakertaa kuitenkin. ja ravintoasiat haluisin pitää kondiksessa.

Back
Ylös Bottom