rasvat 10%->5% neuvoa tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joku1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo eli 180cm 79kg kaveri, tosin nyt saanu hommaa jo alotettua sen verra et hiilarit pois jättämällä paino tippunu 75kiloon, suurin osa nesteistä lähteny, reenit 4 jakosella joka toinen pv ja välipäivinä aerobista aamulla tyhjällä mahalla, tuntuu toimivan ihan ok.
En kaipaa kuittailua siitä ettei tässä oo järkeä tms, tiedän sen itsekkin mutta haluan kerran elämässä päästä tiukkaan kuntoon ja saada poltettua turhat rasvat, kun tein ennen diettiä rasvamittauksen niin se kone näytti 12% ja kilo sisäistä rasvaa eli epäterveellistä. nyt on arviolta tuo 10% ja tarvinkin tarkkoja neuvoja mitä tehdä,syödä ja mitä ei kannata tehdä että tuohon tulokseen päästään. nyt ruokavalio on koostunut siten että tyhjällä mahalla aamulla reenaan ja heti reenin jälkeen rahka ja öljyä. sitten päivän mittaan lihaa,juustoa ja kasviksia. ennen reeniä menee 300mg kofeiinia, muita boostereita tai edes light limuja en vedä.

kauankohan kovalla kurilla voisi tuohon tulokseen päästä ja tarkkoja ruokapäiväkirjoja jos saisi niin olisi apua.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mun suositus ois, et hommaat jonkun kunnon valmentajan, joka tekee sulle sitten kunnon ruokavalion, jos tuonne bf 5% haluat päästä. Sen verran lean shredded motherf*ckin' cunt kunto toi on jo etten ite näe oikein mitään järkeä mennä noin alas ellei sitten ole kisat tiedossa. (Sori oli nyt pakko vielä kertoa toi, vaikket sitä kaivannutkaan). Eikä tollaseen kuntoon mun mielestä kannata lähteä edes dieettaamaan, jos hakee pakkotoiston aloittelijoiden osiolta vinkkejä siihen, miten tuohon sitten pääsee. Tai no tottakai sä jossain vaiheessa saat rasvat alas, kunhan vain syöt vähemmän kuin kulutat.

Mä kyllä veikkaan että tässä tuo arvioitu rasvaprosentti vähän heittää jos ei 10% rasvat ole tarpeeksi kireä kunto. Olettaen siis että lihastakin löytyy. Mulla on tuolla albumissa jotain vanhoja kuvia n. 80 kiloisena, ja tuona aikana rasvat oli pihtimittauksella muistaakseni 12% luokkaa. Kymppi ois varmaasti tarpeeksi shredded rannalle..

Varaudu siihen, että lihasta tulee lähtemään paljon. Veikkaan että kun 5% on saavutettu, paino on 65kg ja ulkonäkö lähempänä Janne Holménia kun punttimörköä. Onnea kuitenkin projektiin.

niin no paha sanoa kuin paljo se laite heittää mutta se oli ihan semmonen oikea iso laite jossa seisottiin ja käsiinki laitettiin jotku puristettavat kahvat, ja noh kyllä tuota lihasta sen verran on että esim penkissä 100kg menee heittämällä ja vatsalihaksista näkyy jo rajat vaikkei jännitä lihaksia, mutta silti vielä nestepöhöä on havaittavissa varsinkin kasvoissa. voisikohan tuo kofeiini kerätä nestettä? ja niin kyllä pari kaveriakin on ollut itseä tiukemmassa kunnossa että eiköhän tästä vielä alemmas tiputeta vaikka vähän lihaa lähteekin.

niin no paha sanoa kuin paljo se laite heittää mutta se oli ihan semmonen oikea iso laite jossa seisottiin ja käsiinki laitettiin jotku puristettavat kahvat, ja noh kyllä tuota lihasta sen verran on että esim penkissä 100kg menee heittämällä ja vatsalihaksista näkyy jo rajat vaikkei jännitä lihaksia, mutta silti vielä nestepöhöä on havaittavissa varsinkin kasvoissa. voisikohan tuo kofeiini kerätä nestettä? ja niin kyllä pari kaveriakin on ollut itseä tiukemmassa kunnossa että eiköhän tästä vielä alemmas tiputeta vaikka vähän lihaa lähteekin.

Kofeiini poistaa nestettä. Etkä sä ole tosiaan missään 10% rasvoissa, jos vatsojen rajat näkyvät jännittämättä. 10% rasvoilla ne vatsat pomppais jo sieltä mahasta.

vatsalihaksista näkyy jo rajat vaikkei jännitä lihaksia

Kyllä noi rajat pakkaa näkymään jo isommillakin rasvoilla, notta en kyllä menis ihan takuuseen tuosta 10% tuloksesta. Itse neuvomiseen en ala, kun menee jo oman filosofian ulkopuolelle noi lähtökohdatkin..

body-fat-percentage-men.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei kai siihen mitään muuta keinoa ole kuin pitkä ja maltillinen dieetti. Mitä vähemmäksi rasva käy, sitä hitaammin sitä käytännössä katsoen palaa. Ruokavalioita ja käytännön neuvoja dieettaamiseen on kyllä foorumi pullollaan, kunhan vähän hakee. Itse tavoitetta on sinänsä kommentoitava kuitenkin sen verran, että tavoitella jotain lukemaa jollain laitteella on vähän niin ja näin. Peili sen kunnon loppupeleissä kertoo, oli rasvat mittarin perusteella mitä tahansa. Toki tavoite on itsestäsi kiinni ja toivotan jaksamista dieettiin.

Vääristääkö muuten pihtimittaus, jos on taipuvainen keräämään paljon viskeraalista rasvaa? Eikö sitä aina muutenkin aina vähän kerry, niin miten pihtimittaus ottaa sen huomioon, vai ottaako ollenkaan?

Jos paino on tippunnu hyvin tyylillä jolla sitä olet tällä hetkellä noudattanut, en näkisi syytä muuttaa mitään. Jatkaa samaa tahtiin ja jos ei paino enää tipu niin sit täytyy miettii et onko aineenvaihdunta jumissa tai onko kaloreita tiputettava. Ite tiputin rasvat tosi alas tossa pari kuukautta sitten ja kyllä siin voimaa ja lihasta vähän läks, voimatasoissa tuntu enemmän toi diettaus ainaki jos noihin In-body ym on uskomista. Se miten kauan tohon menee niin on vähä hankalaa sanoo, riippuu millasilla kaloreilla vedät.

Zone-sarja -42%
Onko kenelläkään tuollaista samanlaista kuvaa minkä BonBon laittoi, mutta selästä otettuna? Itse en löytänyt googlettamalla. Olisi mielenkiintoista nähdä semmoinenkin kuva :)

Vääristääkö muuten pihtimittaus, jos on taipuvainen keräämään paljon viskeraalista rasvaa? Eikö sitä aina muutenkin aina vähän kerry, niin miten pihtimittaus ottaa sen huomioon, vai ottaako ollenkaan?

Ei ainakaan omasta mielestä sen luulis näkyvän pihtimittauksessa, koska sehän on vatsaontelon sisäistä rasvaa ns. Miten se mukamas vaikuttaisi esimerkiksi, jos kädestä mittaa.

toki jatkan vielä tällä menolla mutta koitin vaan ennakoida koska oletin ettei tämä riitä tuohon 6-7% kuntoon niin ajattelin että joku joka siihen kuntoon on päässyt niin voisi lyödä faktoja pöytään mitä tarvis muuttaa tähän perus "karppaukseen" jne nähden, että jumittaako tämä nyt mulla vaa siihe että kaikki nesteet vaan lähtee mutta sitte tökkää kohta..

Ei noita kuvia tuijottamalla voi välttämättä päätellä omaa rasvaprosenttia, ainakaan tarkasti... Esimerkiksi minulla rasva kertyy vyötärölle (erityisesti "jenkkakahvoihin"), jolloin 11 % rasvoilla (pihtimittaus Kuortaneen urheiluopistolla) vatsa näyttää suurinpiirtein samalta kuin 15 % kuvassa, mutta muu vartalo on kevyesti 10-12 % kuvan tasolla. Onnea vaan kaikille, jotka ovat saaneet samanlaisen keskivartalon kuin minä. :(

ei tuo video ehkä suoraan minulle ole suunnattu kun olen jo tiukemmassa kunnossa kuin tuo koekaniini tuossa 2 videon lopussa. pitikö tuosta löytyä jostain 3skin osa ku tuo 2 video loppuu aika oudosti.
mutta joo voishan tuon kreatiinin ja glutamiinin ottaa mukaan jos sais lisää rasvaa palamaan.

tosiaan ne viime viikkojen ruokavaliot tai kikat ois hyvä tietää mitä käyttää ja mitä välttää että pääsee lavakuntoon? vaikken tosiaan ihan tuota 5% tavoittelekkaan vaan tuo 7% riittää ja tuohon 10-12%(olettaen) kuntoon pääsen ihan normaalilla ruokavaliolla ja reenillä ilman diettailua
ja kysyin tuosta kofeiinista jo aiemmin, mutta herra kuukkelin avulla siitä saa kyllä päinvastaisia kokemuksia että se taas keräis nestettä...niin ois kiva kuulla semmoselta joka tuohon lavakuntoon on päässy että mikä se totuus tuossa kofeiinissa on:dance:

Back
Ylös Bottom