Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Mulla ainakin tuntuu lähes mahdottomalta kasvattaa lihasta ilman rasvaprosentin nousua. Eli nousee sitten minkä nousee ja dietaan ne pois. Tosin mulla kun tulee helposti rasvaa, niin se myös palaa helposti pois.
muzzi sanoi:Tämä nyt ihmeellinen myytti täällä Pakkotoistolla ja sen seurauksena salit täynnä bulkkaavia jokinorsuja - totta kai se lihas voi kasvaa, ilman rasva% nousua, ehkä hitaammin - mutta lopputulos voi olla ihan sama kuin järjetön bulkki + dietti.
nimimerkki
"20 kg painoa lisää, rasva % edelleen sama" (Joo ja tiedän absoluuttisesti onrasvaa enemmän vaikka rasva % sama..)
muzzi sanoi:Tämä nyt ihmeellinen myytti täällä Pakkotoistolla ja sen seurauksena salit täynnä bulkkaavia jokinorsuja - totta kai se lihas voi kasvaa, ilman rasva% nousua, ehkä hitaammin - mutta lopputulos voi olla ihan sama kuin järjetön bulkki + dietti.
nimimerkki
"20 kg painoa lisää, rasva % edelleen sama" (Joo ja tiedän absoluuttisesti onrasvaa enemmän vaikka rasva % sama..)
Rin Tin Tin sanoi:Kauhea läskikammo joillain Kaipa sitä aluksi voi saada lihasta vaikkei rasvaa tulisikaan, ainakin jos on alussa lähinnä alipainoinen, mutta epäilempä että kukaan edistyneempi saisi lisää lihaa ilman jonkinasteista rasvaprosentin nousua. Kireäksi päästäkseen pitää kuitenkin aina dieetata enempi tai vähempi niin miksei sitten bulkkaisi ihan reilusti eikä silleen "mä niinq yritän pitää rasvaprossan alle viiden et chicksit niinq tykkäis tiäxä??+" Enkä nyt tarkoita mitään sikabulkkia.
muzzi sanoi:Ei oikein tuo jokinorsu-look iske...no makuja on monenlaisia...oma paino lähes 100 kg tällä hetkellä
Jos ruokavalio runsaasti proteiinpitoinen, roskakalorit karsittu, mukana jonkun verran aerobista, + kalorimäärä maltillinen (joka käytetään vain lihaskasvuun) ei sitä rasvaa paljonkaan kerry
muzzi sanoi:Ei oikein tuo jokinorsu-look iske...no makuja on monenlaisia...oma paino lähes 100 kg tällä hetkellä
Jos ruokavalio runsaasti proteiinpitoinen, roskakalorit karsittu, mukana jonkun verran aerobista, + kalorimäärä maltillinen (joka käytetään vain lihaskasvuun) ei sitä rasvaa paljonkaan kerry