Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by tappara
Kun rasvaprosentti on 18%, vatsa ei enää roiku eteenpäin.
Kun rasvaprosentti on 15%, vatsassa alkaa olla merkkejä vatsalihaksista.
Kun rasvaprosentti on 12%, näkyy "six pack" selvästi.
Kun rasvaprosentti on 9%, näkyy selän "joulukuusi".
Kun rasvaprosentti on 6%, pakaroissa näkyy vinouria.
Originally posted by RiQ
Mitattu siis Omronilla eli absoluuttinen totuus varmaan kaukana. Viikkomittaukset 7 päivän keskiarvoja (mitattu joka aamu).
Mielestäni aika hyvin vastannut sitä mitä oli täällä aikaisemmin mainittu (ja jossain lehdessä) eli vatsa roikkuu x% jne.
Ja tosta sähkömittauksesta; jos joku uudempaa sähköoppia lukenut vois kertoa miten toi kokonaisjohtavuus lasketaan nykyisin mun kuvassa esitetyillä merkinnöillä....
Originally posted by Rock^
Mielenkiintoinen kuvaaja. Rasvatonta massaa ei näköjään pahasti ole karannut rasvanpoiston aikana. Miten mahdoit dieetata ja säilyikö voimatasot? Ja mitä tuossa näkyy niin rasvatonta massaa lähti n.1-2kg? Eikä sekään varmaan ole 100% lihasta
Originally posted by Neuvostoliitto
[B
SAIRASTA:urjo::urjo: [/B]
Originally posted by RiQ
Kokeilin just huviksi Fluke 189 mittarilla ja prosentiksi tuli joku seitsemän numeroinen homma. Homma ei pelaa, koska tossa kaavassa käytetään resistanssiarvoa, joka mitataan 50kHz taajuudella ja normaalissa yleismittarissa käytetään tasajännitettä (yleensä noin 3 V).
Antoi mun resistanssiksi sormenpäistä mitattuna n. 0,75MOhm kun lähteessä puhutaan skaalasta 0-1000 Ohm.
Alkuperäisen kommenttini tarkoituksena oli kuitenkin kommentoida väitettä että sähkömittaukseen vaikuttaa pelkästään käsien ja rintakehän vastus.
Jos kattelee tota mun rasvaprosenttikaaviota ja vertaa sitä palstalla oleviin kuviini niin voi miettiä onko toi rasvamäärä tosiaankin lähtenyt käsistä ja rinnasta vain vaikuttaisiko myös vyötärönseuduilla olleen ihran katoaminen....
Originally posted by pvp
Kannattaa kokeilla ottaa verkkovirrasta sähköisku jolloin taajuus on 50hz samalla kaveri mittaa yleismittarilla virtaa pistorasiasta, tällöin saa laskettua kaavalla R=I/U resistanssin.:kippis1:
Originally posted by Äijä
Sähkövempeleellä mittasivat alkutalvesta 13.8%. Sanonpahan vaan että jos tuo piti paikkansa niin huhhuh, koska mä olin silloin jo sentään LÄSKI ja keskellä pahinta massakautta.
Missä vaiheessa suuripiirtein pitäisi alkaa vatsalihat paistamaan? Kun tuosta tuloksesta on nyt tippunut jo varmaan jonkin verran ja ainakaan vielä ei erotu, vaikka suunta onkin selkeästi sinnepäin.
Originally posted by rocket
jeh mites tuo menisi naaraspuolisilla. ei kellään sattuis olemaan vähääkään viitettä..?
Originally posted by tappara
+ 7-8 prosenttia noihin edellisiin taulukkoarvioihin.
Ehdottomasti. Missäs ne tissit muuten olisivat? Naisilla rasvaprosentti on normaalisti 5 - 15 prosenttiyksikköä suurempi kuin miehillä.Originally posted by ZeiZei
pitäiskö muuten naisilla olla normaalistikkin suurempi rasvaprosentti ku miehillä??
Originally posted by LSA_Vinnie
Tässä maailman paras laskuri rasvaprosenttisi määrittämiseen: rasvalaskuri :lol2:
Originally posted by LSA_Vinnie
Tässä maailman paras laskuri rasvaprosenttisi määrittämiseen: rasvalaskuri :lol2: