Rasvaprosentista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pain
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Omronilla iäisyydet 16-17%

Mutta kesäksi lähelle 12:ta!!:cool:

Lokakuussa 2002 mitattu viimeksi,silloin 16. Yleensä kuitenkin hiippailee siinä 20 % paikkeilla ja hyvä niin. Kilpailu kun ei ole mielessä vielä moneen,moneen vuoteen,niin saa ollakin enemmän,varsinkin kun olen muutenkin mallia juolaheinä. :)

Oli kilpailu mielessä tai ei niin ei sitä rasvaprosenttia kannata pitää 20% paikkeilla. Mitä enemmän rasvaa sitä enemmän aromataasia ja niin ollen estrogeenia. Tietysti yksilölliset erot on huimia tässä mutta noin se pääpiirteittäin menee. Ja käsittääkseni kohonnut aromataasi johtaa myös siihen, että testoa jää vähemmän vapaaksi = lihaskasvu ei optimaalista.

Itse olen aloittanut joku viikko sitten pienen kiristelyn. Omronin mittari ei suostu näyttämään minulle kuin E4 jos laitan kaikki omat tiedot oikein. Mutta kun lisää painoon kilon niin saan tulokseksi 4.1%. Mutta olen mitannut sillälailla et olen vähentänyt iästäni 5 vuotta mittariin niin sit se varmaan näyttää aika lähelle oikeaa tulosta, eli tänä aamuna 7.1% (dieetin alussa 7.9%). Tai oli nyt oikea tai ei, mut vatsat näkyy ja säikeet kohtuudella lähes jokapaikasta paitsi takapuolesta ja jaloista. Mittaan aina aamulla vessassakäynnin jälkeen tulokset ja kyllä toi mittari oikean suunnan näyttää ainakin minulle. Tosin oikeaa % ei näytä omilla tiedoilla, tuskin mulla alle 4% silti rasvat on.

Hyvä threadi tosiaan. Enpä ole aikoihin mittauttanut, mutta viimeksi oli 14, nyt arviolta ehkä vähän alle. Kesäksi tonne 10 pintaan olisi tarkoitus mennä ( toivottavasti jopa vähän alle ). Yritän ehtiä/jaksaa käydä mittauksessa...

Jossain lehdessä oli kerran juttua jostain alle 10-vuotiaasta lapsukaisesta, ketä harrasti punttia ja jotain itsepuolustusta. Sen salituloksetkin oli aika vitun kovia ja kuva kertoi rasvaprosentin olleen todella alhainen. No lukihan se prosentti siellä tekstissä ja oli muistaakseni jotain 1,5-3... Voiko noin alhainen edes olla? :confused:

Citarissa oli joku äijä joka mittas rasva-arvoja.
mun oli 16,3%

Kun rasvaprosentti on 18%, vatsa ei enää roiku eteenpäin.
Kun rasvaprosentti on 15%, vatsassa alkaa olla merkkejä vatsalihaksista.
Kun rasvaprosentti on 12%, näkyy "six pack" selvästi.
Kun rasvaprosentti on 9%, näkyy selän "joulukuusi".
Kun rasvaprosentti on 6%, pakaroissa näkyy vinouria.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jossain lehdessä oli kerran juttua jostain alle 10-vuotiaasta lapsukaisesta, ketä harrasti punttia ja jotain itsepuolustusta. Sen salituloksetkin oli aika vitun kovia ja kuva kertoi rasvaprosentin olleen todella alhainen. No lukihan se prosentti siellä tekstissä ja oli muistaakseni jotain 1,5-3... Voiko noin alhainen edes olla?
richard sandrak?
www.richardsandrak.org (vai com?)

Originally posted by tappara
Kun rasvaprosentti on 18%, vatsa ei enää roiku eteenpäin.
Kun rasvaprosentti on 15%, vatsassa alkaa olla merkkejä vatsalihaksista.
Kun rasvaprosentti on 12%, näkyy "six pack" selvästi.
Kun rasvaprosentti on 9%, näkyy selän "joulukuusi".
Kun rasvaprosentti on 6%, pakaroissa näkyy vinouria.

Ihan hyvä ja varmaankin pitää paikkansa monilla.
Mutta mitä tarkoitat Joulukuusella?

-G-

Mulla mitattiin Omronilla ja tulos oli 12!!!
Eli ei voi pitää paikkaansa, koska tuo on naiselle ihan liian alhanen ja vaikuttaa jo hormonisiin juttuihin.
Mittaaja sanoikin, että jos on jonkin verran lihaksia tulos heittää helposti alakanttiin. Silmämääräsesti hän sitten sanoi tuloksen olevan n. 18-19%. Ja sekin on liian hyvä ollakseen totta :D

13 oli tossa vähän aikaa sitten semmosella laitteella. Itse en sitä kyllä oikein usko, sanoisin että ois vähän enemmä kyllä.
Mutta tonne 10 tienoille kun saisi kesäksi niin ois loistava.

"Kun rasvaprosentti on 6%, pakaroissa näkyy vinouria. "

"Mäoonkutosessamäoonkutosessa....ai miten niin muka selluliittia?"

...

"www.richardsandrak.com SAIRASTA!"

Sairasta tuossa on se että tuollaiset monikansalliset yhtiöt kuten Nike ja Sony vielä sponssaavat...

Lapset lapsina...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom