Rasvaprosentin arviointi kuvasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Neitiii
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
IMO siinä 16-18% pinnassa. Vaikea sanoa kun toisilla tuppaa tuo läski mennä eri paikkoihin, kuin toisilla.

Itsellä suunnilleen samoissa lukemissa, mutta voin sanoa että mulla läskit kyllä aika lailla jaloissa, seljässä ja vatsan päällä :rolleyes:

En olisi itse uskonut aivan noin korkeaa lukemaa sillä muistan, että tuohon aikaan näkyi kuitenkin suht selvästi peilistä fourpäkki, mikä tuskin näkyy yli 15% rasvoilla?

En olisi itse uskonut aivan noin korkeaa lukemaa sillä muistan, että tuohon aikaan näkyi kuitenkin suht selvästi peilistä fourpäkki, mikä tuskin näkyy yli 15% rasvoilla?
Itselläni näkyy vatsasta myöskin fourpacki, mutta kuitenkin rasvat ovat varmasti yli 15%, varmaan lähempänä 20%. Se rasvan paikoittuminen on tosiaan ihan yksilökohtaista.

tuskin ainakaan alle 15%

johonkin 15%-20% välille sijoittuu rasvat.. ootko dietti hommissa ja rankalla bulkilla?
Ehei nyt melkein kaksi vuotta vanhempana paino on kilolleen sama, mutta rasvat pihtimittauksessa 8%. Kiinnosti vain kuinka paljon sitä on tullut tuosta ajasta sitten muututtua, tuo oli oma before kuvani johon nyt kun kuntooni tyytyväinen olen itseäni vertaan.

Tossa toinen kuva, joka on otettu tuolloin.
http://img86.imageshack.us/my.php?image=pose2la9.png

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sanompa minäkin että siellä 16-18% olet ollut. Vatsoista näkyy nippanappa jotain niiden hyvän koon vuoksi, mutta esim. kädet ja olkapäät ovat löysät.

Eipä sillä, hyvät geenit nuo ovat, keskivartalo ei näytä kaamealta vaikka rasvat olisi 20% paikkeilla.

Sanompa minäkin että siellä 16-18% olet ollut. Vatsoista näkyy nippanappa jotain niiden hyvän koon vuoksi, mutta esim. kädet ja olkapäät ovat löysät.

Eipä sillä, hyvät geenit nuo ovat, keskivartalo ei näytä kaamealta vaikka rasvat olisi 20% paikkeilla.

Mulla on pari muutakin kuvaa koneella, joissa näkyy säikeet olkapäissä :) Saatan lisäillä huomenna. Totta, kuitenkin tuo, että oma vatsani ei näytä kaamealta korkeissakaan rasvoissa. Naama taas turpoaa täysin ja perse. Etureidet on aivan rasvattomat aina.
Kroppani on outo :lol2:

Hauiksissa ei kyllä näissäkään kuvissa näy mitään ihmeellistä erottuvuutta.
Kyllä alaikäisetkin saavat kuviaan postata. Vai tarviiko äidiltä luvan? ;)
Äitee sano aina, että tuntemattomien kyytiin ei saa nousta. Nousin kuiteski.:thumbs:
Oikea syy on kuitenkin, se, että haluan kuvien väliin tasan 2 vuotta ikäeroa :)

Suositut

Back
Ylös Bottom