Rasvapihdit?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Mistäs saan rasvojeni mittaukseen pihdit? Hä? Onko pakkotoisto kaupassa? Vittu kun tällä paskalla ei jaksa selailla kun on niin hidas... GPRS :curs:

Originally posted by aloittelija
Mistäs saan rasvojeni mittaukseen pihdit? Hä? Onko pakkotoisto kaupassa? Vittu kun tällä paskalla ei jaksa selailla kun on niin hidas... GPRS :curs:
JR Fitness store Asematunnelissa. Eikä omaisuuksia maksa.:arvi:

Olin jossain näkeväni sellasen vaa´an joka mittaa rasvaprosentin samalla. Onko kellää kokemuksia tälläsestä? Toimiiko?

Jos maalaisjärjellä ajatellaan niin eihän semmonen vaaka yksinkertasesti voi toimia koska eihän se tiedä mikä on rasvaa ja mikä lihasta.

Originally posted by Jonu
Olin jossain näkeväni sellasen vaa´an joka mittaa rasvaprosentin samalla. Onko kellää kokemuksia tälläsestä? Toimiiko?
Se laskee varmaan tuloksen painoindeksiä hyväksi käyttäen joten eihän se silloin voi toimia. Tosin kaveri kävi just Kannelmäen Maxissa mittauttamassa jossain koneessa jossa kulki sähkövirta lävitse rasvaprosenttinsa ja siinäkin tais olla puntari samassa. Ja se tulos kuulosti ihan järkevältä. Itse kuitenkin luotan noihin pihteihin.

Paljon sellanen maksaa esim. siellä asematunnelin kaupassa (missäköhän se edes on, kun en ole ikinä sellasta nähnyt)? Tuolta jos tilaa, niin 22€ pitää pulittaa... Sikakallis.

Mun pitäisi saada painoa, mutta läskikuurille en halua ruveta, niin tolla vois hyvin kontrolloida, ettei rupea ihraa keräämään... Ja muuten tuleeko tollakin epäluotettavia tuloksia, jos saksilla painaa joskus liikaa tai liian vähän?:david:

Originally posted by PepsiGirl
Paljon sellanen maksaa esim. siellä asematunnelin kaupassa (missäköhän se edes on, kun en ole ikinä sellasta nähnyt)? Tuolta jos tilaa, niin 22€ pitää pulittaa... Sikakallis.

Vähän toistakymppiä maksaa. Elikkä siis JR Fitness Store. En ole itsekkään vielä käynyt mutta pitäisi olla ilmeisesti Anttilan vieressä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Phillyj
Se laskee varmaan tuloksen painoindeksiä hyväksi käyttäen joten eihän se silloin voi toimia. Tosin kaveri kävi just Kannelmäen Maxissa mittauttamassa jossain koneessa jossa kulki sähkövirta lävitse rasvaprosenttinsa ja siinäkin tais olla puntari samassa. Ja se tulos kuulosti ihan järkevältä. Itse kuitenkin luotan noihin pihteihin.
Noi rp-% mittaavat vaa'at mittaavat rasvat samalla lailla sähkövirralla eikä millään painoindeksillä.

Originally posted by PepsiGirl

Joissain Intersporteissa on myynnissä esim. Espoossa Suomenojan IS llä, ainakin oli pari kk sitten - hinta 14 E

Originally posted by Dopey
Noi rp-% mittaavat vaa'at mittaavat rasvat samalla lailla sähkövirralla eikä millään painoindeksillä.

Samalla määrittävät myös nestetasapainon. Vaakaversion lisäksi olemassa myös anturi joka mittaa käsien kautta rp:n.

Luotettavuus..? Kaupparatsun mukaan tosi luotettava. Itse testasin ja ainakin suunnilleen samaa näytti kuin pihdit, eli aivan liikaa. :rolleyes:

HUR valmistaa masinaa, hinta softan kanssa jossain 1000 euron korvilla.

Saga tuo maihin 4-pistemittamasinaa, hinnasta ei tietoa.

Liite ry:n sivuilla kuulemma tutkimustuloksia asiasta... (edelleen kaupparatsun puhetta)

Originally posted by fysio
Samalla määrittävät myös nestetasapainon. Vaakaversion lisäksi olemassa myös anturi joka mittaa käsien kautta rp:n.

Luotettavuus..? Kaupparatsun mukaan tosi luotettava. Itse testasin ja ainakin suunnilleen samaa näytti kuin pihdit, eli aivan liikaa. :rolleyes:

HUR valmistaa masinaa, hinta softan kanssa jossain 1000 euron korvilla.

Saga tuo maihin 4-pistemittamasinaa, hinnasta ei tietoa.

Liite ry:n sivuilla kuulemma tutkimustuloksia asiasta... (edelleen kaupparatsun puhetta)

Salilla missä käyn, on sellainen kalliimpi vaakahärveli joka sähkövirran avulla mittaa rasvat. Ja muutamen kerran oon käynyt ja vertailukelpoinen se tulos ainakin on ja peilin kautta katottuna lähellä oikeaa!! Että en mä siitä voi ainakaan pahaa sanaa sanoa...

Pispalan Woimasta Tampereelta 8 euroa.

Mä ostin vaasan prismasta hintaan 9.90e. kysyin kokkolasta ku kävin kotopuolessa jouluna mutta se ei oo ketjutuote, joten ei löydy kaikista prismoista. mutta kannattaa kysyä.

lidlin mainoksessa taisin myös nähdä vastaavan rasvaprosenttipuntarin. kaupparatsu uumoili että 0.1% tarkkuudella mittaa. uskoa saa ken jaksaa.

Mistä rasvapihdit

Wrangelta löytyy 13E

Suositut

Back
Ylös Bottom