Rasvanpolttajista

Ikä
44
Pitkästä aikaa täällä :)
Kysymys koskisi näitä Rasvaapolttavia ihmeaineita, eli mitkä oikeesti toimii, luin kyllä searchia mutta en saanut aivan sitä vastausta mitä halusin, eli laittakaa kokemuksianne esim. VitaLifen thermogenic boosterista, L-karnitiinista, CLA:sta jne...
sitten myös tosta efedriinistä, eli saako sitä ihan kun menee sanomaan lekurille että koulun ja töitten takia ei kerkeä nukkumaan kunnolla ja pitäs saada vähän piristystä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Re: Rasvanpolttajista

Originally posted by Dobermann
Mikäs toimis? Itekki koitan saada rasvoi kuriin lisäboosti olis paikallaan.

tuota noin, oikeanlainen ruokavalio toimii kaikkein parhaiten. Sitten on laittomat vaihtoehdot, mutta niitä en suosittele.

Re: Re: Re: Re: Rasvanpolttajista

Originally posted by JohnnyB
tuota noin, oikeanlainen ruokavalio toimii kaikkein parhaiten. Sitten on laittomat vaihtoehdot, mutta niitä en suosittele.

Tuo on jo tiedossa, mutta kysyinkin että mikä noista rasvanpolttovalmisteista potkii parhaiten. Eniten minua kiinnostaa porukan kokemukset tosta thermogenic boosterista, Stack II:sesta, muista vastaavanlaisista mahuangia sisältävistä tuotteista sekä l-karnitiinista.

Re: Re: Re: Re: Rasvanpolttajista

Originally posted by JohnnyB

Näinhän se kyllä on. Tullu täs syksyllä muutama lisäkilo kroppaa, laihtua pitäis 8.8kiloa et olis rasvat tuolla 10 hujakoilla. Pelottaa vaan, että osaanko laihduttaa niin ettei tulokset kärsis. Tällä hetkellä on niin nousujohteista treeniä, että melkein kestää nuo läskit.

Originally posted by harde20
Tuo on jo tiedossa, mutta kysyinkin että mikä noista rasvanpolttovalmisteista potkii parhaiten...

Tuota, lue mun eka postaus :) ja toka kans

Itse olen henk. koht. kokenut että Stack Booster - niminen tuote toimii jollain tavalla, ei maailmaa mullistavasti mutta pieni lisäapu on aina tarpeen.

Originally posted by P.R.I.E.S.T
Ne ei toimi jollei muuta ruokavaliota ja tee aerobista!!!

Mutta oisko paino tippunu ilman niitä kun nuo kaksi on kunnossa? mistä tiedät eron :)

Silloin ku olet dietillä sä huomaat eron... ku kroppa on jumissa ja ei suostu polttamaan rasvaa niin noilla pökitetään sitä hommaa eteen päin... niiden tarkoitus on nostaa kehon lämpötilaa...

mietin että entä jos ostan vain kofeiinitabletteja ja disperiinejä, riittääkö ne?Eipähän tulisi kalliiksi ja voisin vaikka hankkin toisen käsipainon jollaista oon AAAIIIINNNNAAA HALUNNU:kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom