Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kirjotetaanpas listana nämä mitä oon kokeillu:
Lipo6: Sisältää: Synephrine HCL 20mg, synthetic 99% Guggulsterones Z&E 1:1 20mg, yohimbe HCL 3mg, caffeine Anhydrous USP 200mg, bioperine 5mg. Tästä on paljon sekä positiivista että negatiivista juttua etenkin eri forumeilla. Itse en kokenut saavani yhtään mitään hyötyä. Noiden ottamisen jälkeen ennemmin väsytti kuin oli virkistynyt olo. Ei kyllä rasvakaan tirissyt... tosin ehkäpä oikealla dieetillä jotain olisi voinut huomatakin. Tuo synefriini on siis korvannut monissa tuotteissa ma huangin, joillakin kai se toimii, mutta ehkäpä mulla vaan ei. Suunnilleen vastaavia tuotteita (joissa vaikuttavia ainesosia on monia) on Suomessa mm. Animal Cuts, SAN Tight, ABB Lean Stack, Twinlab DietFuel, Stack Booster 2... Luulisinpa, että pitää vaan kokeilla mikä itselle sopii parhaiten. Noilla suurin vaikutus lienee se piristys, jonka avulla jaksaa sitten treenata lujempaa.
SciFit Thermabolic: Sisältää: Coleus Forskohlii: 200mg (10% yielding 20mg active ingredients), Guggul Lipid Extract: 200mg (10% yielding 20 mg guggulsterones). Pitäis vaikuttaa kilpirauhaseen sen toimintaa kiihdyttävästi. En huomaa mitään eroa normaaliin olotilaan, mutta olen siinä uskossa että ehkä se jotain tekee, kun tässä kerta rasva häviää vähitellen. Otan kolme kapselia päivässä, yhteensä 60mg guggulsteroneja. Luotan silti enemmän siihen että ruokavalio sen tekee eikä nuo burnerit. Valmentaja on silti sitä mieltä, että noilla guggulsteroneilla on jotain merkitystä aineenvaihdunnan ylläpidossa ja sehän on kovin tärkeää dieetillä. Tätä vastaavia tuotteita on mm. SAN T3.
XtremeHealth Formulas Slimline Plus: Sisältää: Panax Ginseng extract, White Willow bark, Kola Nut extract, Yohimbe extract, American Ginseng extract, Eleuthero extract, Noto Ginseng extract. En ole koittanut tätä tuotetta pitkäkestoisesti, vaan muutaman kerran satunnaisesti. Ei piristänyt, ehkä en vaan ole herkkä ginsengille? Ystäväni tosin vannoo tämän nimeen, sanoi että edes ma huang ei hänellä piristä samalla tavoin kuin ginseng-tuotteet. Varmaan tosi yksilöllistä... minua kiinnostais koittaa uudestaan, tällä kertaa jokapäiväisenä tuotteena. Jostain netistä varastin tämän: "Aasiassa ginsengiä on käytetty sukupolvien ajan kestävyys- ja keskittymiskyvyn parantamiseen sekä suojana väsymystä, stressiä vastaan. Se vaikuttaa piristävästi kuten kahvi, ilman kahville ominaista ylistimulaatiota ja sitä seuraavan uupumuksen riskiä." Uskoisinpa, että kokeilemisen arvoinen tuote jos jostain löytää vaan. Suomessa ginsengiä sisältäviä tuotteita ovat ainakin Ginmax. Pitää vaan napsia noita jonkin verran, kun suositeltava annos olisi n. 2g/annos kahdesti päivässä...
L-karnitiini: Tätä mulla oli viime kevään dieetillä mukana, ostin ensin jauheena ja lopussa nestemäisenä tuon. En tiedä oliko vaikutusta, en ainakaan huomannut piristymistä. Alkudieetistä kiristyin kyllä hyvin (ja olisin kiristynyt pelkällä ruokavaliollakin), mutta loppua kohti aineenvaihdunta oli kai aika jumissa, joten hankala sanoa toimiko mitenkään. Käytän tätä silti tälläkin dieetillä, kaksi 2g annosta päivässä.
CLA: Tätä oon ottanut kahdella eri kerralla ja molemmilla kerroilla olen kyllä tiukentunut mukavasti. Yksi niistä tuotteista, jonka tehoon uskon ainakin jossain määrin. Tällä kertaa tosin en ole itse ostanut, on jo niin monta tuotetta käytössä että konkurssi kohtaa muuten.
Vihreä tee: Viime dieetillä litkin tätä melkein pari litraa päivässä. En tiedä vaikuttiko, ainakin sai ravata vessassa ja nestettä kai se jonkin verran poistaa. Vihreä tee on myös vahva antioksidantti, joten vaikka se ei rasvaa polttaisikaan niin muita tärkeitä vaikutuksia sillä kyllä on. Olen ottanut tätä myös kapseleina, en huomannut mitään vaikutuksia.
Kreatiinipyruvaatti: Aikoinaan käytin tätä nappuloina ja sillon kyllä rasvaprosentti tippui jonkin verran, vaikka ruokavalio oli ihan mitä sattuu. Taisi olla ensimmäinen lisäravinteeni ikinä. Jumpissa ja salilla riitti virtaa vaikka muille jakaa. Nyt kreatiinipyruvaatti on mukana jauheena. Hirveen makuista ja melko tyyristä, mutta aion käyttää tuota koko kisadieetin ajan. Nyt menee 10g aamulla ja 5g ennen treeniä.
ALA/alfalinoleenihappo: Ei nyt ehkä varsinaisesti rasvanpolttaja, mutta vaikuttaa insuliiniherkkyyteen ja sitä kautta edistää rasvanpolttoa. Myös vahva antioksidantti. Otan tätä lepopäivänä 100mg ja treenipäivänä 200mg. Tästä ymmärtääkseni vielä puhtaampi muoto on R-ALA, jota on ainakin SANin tuotevalikoimissa.
Tauriini: Taas kerran, ei kai se rasvaa polta, mutta jos piristää niin jaksaa lenkillä ja salilla reippaammin -> palaa enemmän energiaa ja rasva tirisee. Taidan olla niin paatunut piristeiden käyttäjä, että mulla ei pari grammaa tunnu missään. Teelusikallisella väsymys häviää aika mukavasti. :D
Yrttivalmisteet, esim. Profi Thermoburner: Sisältää vihreä tee -uutetta, cayannea, guaranaa, lesitiiniä, l-karnitiinia, l-tyrosiinia. Burner todellakin... en ookaan sitten pahemmasta närästyksestä ja vatsanpoltosta kärsiny minkään muun tuotteen takia kuin tämän! Ehkä Colemanni vaan yritti myrkyttää mut antamalla testiin jonkun vanhentuneen purkin, hehe. Kokeilu loppui siis melkoisen lyhyeen. Cayanne on tosin sellainen mauste, jota kannattaisi tupsutella ruokaan reilummin. Pistää nimittäin hikoiluttamaan ja aineenvaihdunta taas toimii. Cayanne-inkivääri -keitosta voi keitellä ihan omalla liedellä. Tai lisätä molempia reippaasti vaikka yrttiteehen jonka koittaa sitten juoda äkkiä, ei nimittäin maistu kovin hyvältä... joskus tuommosta tein monesti viikossa, se laittaa kropan jotenkin hassusti "pistelemään" joten ehkä siellä sisuksissa tapahtuu jotain!
Hmm... vieläköhän ois muita. Ei ainakaan just nyt tule mieleen.
Edit: Sen vielä lisään, että jos joku tuote pitäis nyt ottaa mukaan niin ostaisin varmaan jonkun noista ensimmäisenä mainitsemistani. Niissä on niin monta eri vaikuttavaa ainetta, että pakko kai niistä jonkun on toimia edes marginaalisesti!
Sorry, tunkeudun äijien puolelle nyt omavaltaisesti. Quottaan itseäni tuolta naisten osiolta vastaavasta threadista, niin tulee edes jotain viestejä tähän ketjuun. ;)
CLA on toinen...