Rasvanpolttajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KARLI
  • Aloitettu Aloitettu
Kyse siis fitnesskaupoissa (ja muualla) myytäviä rasvanpoltto "pillereitä" joita otetaan ennen harjoitusta.

Kysymys kuuluu:

Olen itse kokeillut nyt starnutrionin rippediä mutta haluaisin kysyä joltain kokeneemmalta, onko löytyny jotain erityisen hyviä rasvanpolttajia? Haluaisin nimittäin kokeilla jotai muuta merkkiä että voiko niitä olla parempiakin? Eli siis mitä rasvanpolttajia käytätte joita ootte todennu toimivaks?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ripped hardcore "kuuri" just menossa, jos ei muuta niin ainakin helvetisti tulee energiaa :)

Katotaan ku kuuri loppuu että mitkä ne lopputulokset on.

Juu kova treeni ja oikea ruokavalio on paras rasvanpolttaja. Mulla on tota samaa ripped pro:ta, kun sai ilmaseks jauhosäkin mukana ja oon huomannu et hikoiluttaa enemmän treenatessa. Eli voihan se vähän aineenvaihduntaa kiihdyttää. Jos juo paljon kahvia ja syö tulisia ruokia niin ei varmaan huomaa noita syömällä mitään vaikutusta. Joskus kyselin täältä pakkotoistosta samaa että toimiiko mitkään rasvanpolttajat ja sain vastaukseksi että toimivat rasvanpolttajat ovat laittomia suomessa :D

Eiväthän ne varsinaisesti rasvaa polta mutta auttavat treenaamaan kovaa miinuskaloreillakin. Lisäksi poistavat nälän tunnetta joka taas helpottaa kaloreiden pitämistä miinuksella. Nämä seikat siis edesauttavat rasvanpolttamista epäsuorasti.

Kaikki hiemankin kofeiinia vahvemmat stimulantit, eli piristeet, omaavat nämä "rasvanpoltto-ominaisuudet". Eli piristeillä voi helpottaa rasvanpolttoa, joka tapahtuu siis vain ja ainoastaan syömällä vähemmän kuin kuluttaa.

Ne rahat joita porukka käyttää rasvanpolttajiin voisi käyttää vaikka valmennukseen...

Komppaan. Jos on nin pihalla että kehityksen toivossa laitetaan rahaa purkkeihin joissa lukee kaikenmaailman taikasanoja, olisi mitä luultavammin syytä saada vähän opastusta joka osa-alueella.

Suositut

Back
Ylös Bottom