- Ikä
- 33
kysysin tosta rasvan poltosta koska joskus tuntuu siltä että rasvaa on palanu kehosta mutta joskus tuntuu että sitä läskiä on tullut vaikka on ollu tasaset dietit ja reenit jote mä ihmettelen miks se heittelee tolla tavalla ei tolla tavalla pääse pyykkilautaansa esittelemää rannoille ihme juttu että se heittelee vaikka on jo laiha :whip: jos mulla on sitte ruossa vikaa en tiiä mutta mä haluun korjata asian koska mul on varmaa pakko mielle saada sixpackki no mä pistän mun niinsanotun ''dietin'' tähän koska saatte arvostella sen ei sit mitää vittuilua että ''käytä hakua!'' juttuja sillä niistä mä en pidä:curs: no tässä on suunnillee mun ''dietti''
aamulla: klo 7.30 kaura puuroa Elovena hetki plus banaani taim mansku (yleensä)
plus ykkös maitoa yks lasi
lounas: klo 11.05 koulu ruoka (yleensä aika paljon) ja rasvatonta maitoa perään
välipala:klo 15.15 ruisleipiä 3 ja ykkös maitoa plus maitorahkaa Exguisa (0.2% rasvaa) plus maitolasillinen
päivällinen: klo 18.00 (treenien jälkeen) makaroni laatikkoa tai muuta koti ruokaa esim italian pataa tai vastaavaa ja maito lasi plus banaani tai mansku
iltapala: maitorahkaa yks purkki (500g) mandariinejä banaania ruisleipää maksapasteijal ja joskus meetvurstilla
mä pyydän että älkää haukkuko mua pystyyn mun huonosta ''dietistä'' vaan sanokaa mitä korjattavaa siinä on ja kaikki ketkä on ranta kunnossa antakaa vinkkejä tälläselle 167cm/52kg 14w nuorelle miehelle kiitos jo etukäteen!
aamulla: klo 7.30 kaura puuroa Elovena hetki plus banaani taim mansku (yleensä)
plus ykkös maitoa yks lasi
lounas: klo 11.05 koulu ruoka (yleensä aika paljon) ja rasvatonta maitoa perään
välipala:klo 15.15 ruisleipiä 3 ja ykkös maitoa plus maitorahkaa Exguisa (0.2% rasvaa) plus maitolasillinen
päivällinen: klo 18.00 (treenien jälkeen) makaroni laatikkoa tai muuta koti ruokaa esim italian pataa tai vastaavaa ja maito lasi plus banaani tai mansku
iltapala: maitorahkaa yks purkki (500g) mandariinejä banaania ruisleipää maksapasteijal ja joskus meetvurstilla
mä pyydän että älkää haukkuko mua pystyyn mun huonosta ''dietistä'' vaan sanokaa mitä korjattavaa siinä on ja kaikki ketkä on ranta kunnossa antakaa vinkkejä tälläselle 167cm/52kg 14w nuorelle miehelle kiitos jo etukäteen!