rasvanpoltosta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
33
kysysin tosta rasvan poltosta koska joskus tuntuu siltä että rasvaa on palanu kehosta mutta joskus tuntuu että sitä läskiä on tullut vaikka on ollu tasaset dietit ja reenit jote mä ihmettelen miks se heittelee tolla tavalla ei tolla tavalla pääse pyykkilautaansa esittelemää rannoille:hyper: ihme juttu että se heittelee vaikka on jo laiha :whip: jos mulla on sitte ruossa vikaa en tiiä mutta mä haluun korjata asian koska mul on varmaa pakko mielle saada sixpackki:eek: no mä pistän mun niinsanotun ''dietin'' tähän koska saatte arvostella sen ei sit mitää vittuilua että ''käytä hakua!'' juttuja sillä niistä mä en pidä:curs: no tässä on suunnillee mun ''dietti''

aamulla: klo 7.30 kaura puuroa Elovena hetki plus banaani taim mansku (yleensä)
plus ykkös maitoa yks lasi

lounas: klo 11.05 koulu ruoka (yleensä aika paljon) ja rasvatonta maitoa perään

välipala:klo 15.15 ruisleipiä 3 ja ykkös maitoa plus maitorahkaa Exguisa (0.2% rasvaa) plus maitolasillinen

päivällinen: klo 18.00 (treenien jälkeen) makaroni laatikkoa tai muuta koti ruokaa esim italian pataa tai vastaavaa ja maito lasi plus banaani tai mansku

iltapala: maitorahkaa yks purkki (500g) mandariinejä banaania ruisleipää maksapasteijal ja joskus meetvurstilla

mä pyydän että älkää haukkuko mua pystyyn mun huonosta ''dietistä'' vaan sanokaa mitä korjattavaa siinä on ja kaikki ketkä on ranta kunnossa antakaa vinkkejä tälläselle 167cm/52kg 14w nuorelle miehelle kiitos jo etukäteen!

Ensinnäkin, oletko treenannut vatsoja niin että six-packin näkymiseen on mitään mahdollisuuksia. Vatslihakset ovat lihaksia siinä mitkä muutkin eivätkä kasva sen nopeammin.Kyllä 52-kiloisena on jo aika kireässä kunnossa.

Jos treenipuoli on kunnossa, niin ruokailussa olisi jotain pientä viilattavaa.
Aamulle lisää proteiinia, esim.raejuusto. Pienennä annoksia kouluruokailussa.
Hiilihydraattejakin voisit vähentää, leipää ja banaaneja menee aika paljon. Varsinkin illalta hedelmät pois. Meetvurstit ja pasteijat ovat melko rasvaisia, ota rasvat mieluummin hyvistä lähteistä (rypsiöljy). Exquisa- rahka sisältää turhan paljon sokeria, vaikka rasvaa ei olekkaan paljoa. Korvaa exquisa tavallisella maitorahkalla, jota maustat esim. fun lightilla. Varsinkin iltapalalla puoli kiloa exquisaa on melkoinen sokeripommi.

Ja lopuksi, maltti on valttia:thumbs:

kunnolla proteinia joka aterialla, vedä toi 500g mieluummin puoliks 2 aterialla.
jos aiot pitää sen sikspäkin siellä niin syö vähintään proteinia päivässä 120g->

miten sä treenaat, pistä näkyville? laske ihan huvikses paljon sulla tulee tosta diettiruokavaliosta kaloreita, proteinia, hiilareita ja rasvaa per päivä niin sua osataan neuvokkin paremmin.

Tässä olis oma ruokavalio tällä hetkellä:

Aamulla: 1 monivita, 2 ps Elovena hetki puuroa, 2 scooppia optimumin minttusuklaa protskua. :kuola:

Välipala: purkki rahkaa

Lounas: Puol lautasellista salaattia, jotain lihaa mitä töissä on, lasi rasvatonta maitoa ja 1 ruisleipä

Välipala: 1 purkki rahkaa

Päivällinen: 1 kanan rinta filee, 200 g kasviksia.

Iltapala: purkki rahkaa, ruokalusikallinen oliiviöljyä ja yks fisuöljy tabu.

Kaloreita about 2000, prodea about 175 hiilaireta ja rasvaa sopivasti. Aamulenkit ton lisäks 3-4 kertaa viikossa ja salilla reenit 3 kertaa viikossa. Trenein jälkeen peruspalkkari vähän normaalia pienempänä.

EDIT: Tätä siis on tarkoitus verrata sun ruokavalioon niin ensinnäkin vedät liikaa hiilareita ja liian vähän proteiinia. Toiseksi homman ideana olisi syödä usein pieniä annoksia kerralla. tällä hetkellä ainakin saat proteiinia liian vähän. Kolmanneksi joku metvursti ei ole kovin hyvää diettisafkaa. Paljon rasvaa ja nekin huonoja. Esim. kalkkunan tai kanan filiiviipaleet ovat paljon parempia. Neljänneksi, käytä sitä hakua. Täällä on ihan riittävästi tavaraa kaikkeen noihin perusasioihin liittyen. Aloita vaikkapa lukemalla tuo diettivinkkejä aloittelijalle thread.

Hei järkikäteen ny kaikille. Kaveri on 14weeeeeee painaa 52Kg ja 167cm pitkä. Ei noilla massoilla mitään dieettejä pidetä. Kovaa reeniä ja paljon ruokaa.

Protskua sä tarttet lisää, kuten jo moni on maininnut. Goa:n ruokavaliosta mallia, mutta lisää vaan kaloreita tuohon.

Jakob sanoi:
Hei järkikäteen ny kaikille. Kaveri on 14weeeeeee painaa 52Kg ja 167cm pitkä. Ei noilla massoilla mitään dieettejä pidetä. Kovaa reeniä ja paljon ruokaa.

Tismalleen. Se vatsalihasten näkymättömyys on mitä luultavammin niiden treenaamattomuutta. Kerran tai kaksi viikossa otat vatsat kunnolla niin johan alkaa näkymään.

Jakob sanoi:

niinpä,mihin ihmeseen tyyppi tarvii tiettiä noilla senteillä ja kiloilla?
QUOTE]

do dii koitetaan nyt näillä vinkeillä mutta jos homma ei ala sujumaan nii täytyy ottaa rankemmat versiot käyttöön kiitos vastauksista!

Mitäpä väliä tuolla on? Eiköhän se ole jokaisen oma asia millaisen kropan sitä haluaa? En mäkään diettiä tarttis nyt (2 kk dietin jälkeen paino 79 ja kunto riittävän kireä omaan makuun) mutta kun sitä vähän haluaa kokeilla mihin sitä oikein pystyy eli sixpack tavoitteena.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sixpäkki on heikkojen tapa erottua, oon sitämieltä että mielummin on muuten kunnossa kun murehdin sitä että näkyykö sixpäkki, laihoilla näkyy sixpäkki luonnostaan. Kyllä ne naiset tykkää treenatusta kropasta näky se sixpäkki tai ei

nyrkkeilijä sanoi:
vinkkejä tälläselle 167cm/52kg 14w nuorelle miehelle

Sä oot jo laiha, joten tuskin rasvaprosenteista on homma enää kiinni. Suosittelen, että rupeet nyt syömään kunnolla ja varmistat tarvittavan proteiinin saantis. Syöt vaikka sen 500kcal yli kulutukses, jolloin lihasten on mahdollista kasvaa - vatsalihasten myös.

Älä pilaa pituuskasvuasi dieetillä! Tuut muuten katumaan sit vanhempana. Itehän sä päätökses teet ja elät päätöstes kanssa, mut kantsii miettiä. Enempää en asiaan puutu....

Kunhan ite oot tyytyväinen, mitä sitten päätätkin tehdä :)

Jep, ei noin kääpiön kannata dieetata, syöt kunnolla ja hyödytät sen murrosikäsi. Sitten kun saat lihaksiakin kroppaasi voit dieetata ne esiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom