Rasvan palaminen ja kuume

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Swiddu, näytti taas nousseen kuume ja pitäisi löytää tästäkin asiasta jotakin positiivista...

Elikkäs, toiveikkaana esitän seuraavan kysymyksen: kehon lämpötila on tällä hetkellä 38°C. Tuli mieleeni, että palaakohan nuo kehon rasvavarat yhtään sen tehokkaammin tällä hetkellä, jos on lepotilassa, mutta edelleen miinuskaloreilla (proteiineja kuitenkin tarpeeksi)? Siis verrattuna siihen, jos olisin samoilla kaloreilla, mutta kehon lämpötila olisi normaalissa, joka on minulla 36,2-36,6°C? Sen olen ainakin antanut itselleni kertoa, että jos on alilämpöä, se on merkki hidastuneesta aineenvaihdunnassa, jolloin rasvaa ei välttämättä käytetä energiaksi tehokkaimmalla mahdollisella tavalla (ollenkaan?). Ja eikös termogeenien rasvaa polttava vaikutus perustu osaltaan kohonneesta kehon lämpötilasta? Vai voiko kehon lämpötila nousta aineenvaihdunnan vilkastumatta?

Niin, ja sitten vielä tämmöinen ajatusleikki, jota en välttämättä lähtisi tässä tilanteessa ensimmäisenä koettamaan... Jos kehon lämpötila on nyt sen 38°C ja otan ECA-stackin tai vastaavan ja kehon lämpötila nousee sen seurauksena 39°C:n, poltanko vielä enemmän rasvaa? :p

Mullakin kuumetta kolmatta päivää. Nyt jo laskemassa, mutta pari päivää oli päälle 39 astetta.. En kyllä osaa hakee tästä mitään positiivista! :mad2:

Kohta kaks viikkoa ollu kipeenä. Tosin kuumetta ei oo ollu enää pariin päivään. Paino on laskenu semmoset kolme ja puol kiloa... luultavasti kaikki on ollu rasvaa;)

Tätähän vois ruveta mainostaa jenkeissä ihmediettinä. Dietin aikana pitää maata sängyssä ja kattoa TV:tä. Korkea kuume saadaan aikaiseksi oleskelemalla diettiä edeltävä päivä +1 asteisessa vedessä ilman asusteita. Kuumetta pyritään pitämään yllä kaks viikkoa tasaisesti 39`C kieppeillä pulahtamalla aina silloin tällöin pariksi tunniksi avantoon. Kipulääkkeiden syönti on kielletty, koska olon parantuessa myös ruokahalu kasvaa ja se ei tee hyvää painon pudotusta ajateltaessa. Dietin loputtua paino on varmasti pudonnut. Ainoina miinuksina tässä on, että voimat saattavat hieman kadota. On olemassa myös pieni vaara sairastua esim. keuhkokuumeeseen, mutta toisaalta se vain tehostaa diettiä.:rolleyes:

Joo, siinäpä vasta idea! Pitäis varmaan kirjoittaa opas ja myydä se kalliilla hyväuskoisille läskeille (kuten minulle). Amerikassa myis ku häkä! :evil:

Mutta ei helvetti... on tästä tosiaan vaikea löytää jotain positiivista, kun nyt on kuume noussut siihen suunnilleen 38,6-38,7°C:n ja olen tärissyt peiton alla suurimman osan päivästä ja joka paikka on kipeenä. Koneen ääreen raahautuminenkin on tuskaa! Eli kyllä taitaa aerobinen rasvanpoltossa voittaa tämän noin 1000-0.

Mitähän siinä tapahtuis, jos menisin nyt salille ja tekisin ensin kovan aerobisen ja kyykkytreenin perään. Ja lisäisi tosiaan vielä sen ECA-stackin mukaan "ruokavalioon"? Tai vaikkapa klenuja tai jopa DNP:tä? Mitkä fiilarit... :hmmm:

Kyllä se on nestettä joka herkimmin lähtee...ihmiskeho voi "laihtua" 10 % "turvallisesti" pelkästään nestettä haihduttamalla...

aika sairasta yrittää nostaa kuume jotta laihtuis, kokeilkaa vaikka 3 vartin kevyitä lenkkejä, rasva lähtee paremmin ja terveemmin...

Originally posted by tnemesis

aika sairasta yrittää nostaa kuume jotta laihtuis, kokeilkaa vaikka 3 vartin kevyitä lenkkejä, rasva lähtee paremmin ja terveemmin...

Ei ei, ku mä oon ainakin nimenomaan hankkiutunut kovaan kuumeeseen, jotta voisin polttaa paremmin rasvaa;)

no mikäs mulla sitte on ku joka aamu ku mittaan kuumeen ni on 35.2-35.9 astetta??kyllä se sitten päivän mittaan normalisoituu mutta kuiteski aika paskan tuntosta aina täristä aamuisin kylmästä..:rolleyes:

Originally posted by tnemesis

No shit! :cool:

Kyllä tämä kuume on minullekin noussut ihan minun tahtomattani. Tässä tilassa tulee vaan kaikenlaista mieleen... Tänäänkin kehittelin päässäni kuumerunoja pistämällä kaikki mieleen tulevat sanat pötköksi peräkkäin. Aika psykedeelistä kamaa, kun oikein ajattelee. :evil:

Originally posted by sixpounder
no mikäs mulla sitte on ku joka aamu ku mittaan kuumeen ni on 35.2-35.9 astetta??kyllä se sitten päivän mittaan normalisoituu mutta kuiteski aika paskan tuntosta aina täristä aamuisin kylmästä..:rolleyes:

Lieneekö kylmä huone? Tuskin kuitenkin huolta, jos se nousee normaaliin myöhemmin? Jos pysyisi aina alilämpönä, ehkä kyseessä voisi olla kilpirauhasen vajaatoiminta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yhdyn edelliseen: kylmä huone tai jostain rakosesta tulee kylmää ilmaa...minulla kävi näin ja usein aamusin kurkku kipeä ja nuha, ei tosin vaikuttanu päivällä enää mitenkään..

Alhainen aamulämpö johtuu siitä, että keho on levänny ja rentoutunu täysin. Miettikää nyt, kun urheillessa tulee kuuma ja jos on paikallaa, niin mieluummin kylmä tulee. Näin meille koulussa kerrottiin.

Multa ei oo painoo lähteny, kun 0,5-1,0 kiloo. Ois varmaan lähteny paremmin, mutta kun koitan juoda niin perkeleesti! :kippis1: Syöny en oo mitään pariin päivään ja sen kyllä huomaa aineenvaihdunnasta! :D

Kappas... kuume on taas noussu 39:ään asteeseen. Perkeleen mukavaa! :mad2:

Back
Ylös Bottom