Rasvamassa ja harjoittelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pretzel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ongelmani on: minulla mitattiin olevan rasvamassa normaalin alarajoilla (olen 36v- nainen ja 178 pitkä, 67kg) ja mittaaja kertoi että ei saisi enempää tippua muuten se vaikuttaa hormonitoimintaan. Lihasmassa on ok. Kuitenki haluaisin kiinteyttää ainakin vyötärön seutua. Tietääkö kukaan mitkä ovat rasvamassan alarajat prosentteina lihasmassaan ja pituuteen verrattuna/suhteutettuna.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Rasvamassan? tarkoitat kai rasvaprosentin?
Pituus taasen ei vaikuta ollenkaan mitä rasvaprosentti saisi olla.
Vatsassasi on läskiä, se ei lähde muuta kuin diettaamalla :)
Joten enpä usko että sinun painosi ja rasvaprosenttisi vielä vaikuttaa hormoonitoimintaan.

Conclusion,
Rasvaprosentilla ei ole mitään tekemistä pituuden kanssa :)
Spot reduction ei ole mahdollista joten vyötärölläsi on läskiä joka lähtee vain ja ainoastaan dieettaamalla.

pretzel sanoi:
Ongelmani on: minulla mitattiin olevan rasvamassa normaalin alarajoilla (olen 36v- nainen ja 178 pitkä, 67kg) ja mittaaja kertoi että ei saisi enempää tippua muuten se vaikuttaa hormonitoimintaan. Lihasmassa on ok. Kuitenki haluaisin kiinteyttää ainakin vyötärön seutua. Tietääkö kukaan mitkä ovat rasvamassan alarajat prosentteina lihasmassaan ja pituuteen verrattuna/suhteutettuna.

Jos siis haluat kiinteyttää vatsanseutuasi, niin harjoita keskivartalon lihaksia. Rasva ei siis pala paikallisesti, kuten Juha jo sanoi. Voit kuitenkin kiinteyttää/kasvattaa lihaksia sieltä rasvan alta, jolloin syntyy illuusio rasvattomammasta vatsasta.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom