Rasva%mittarit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuinkakohan luotettavia kyseiset härvelit on?Eilen kävin luontaistuotekaupassa hakemassa CLA:ta ja L-Carnitiinia,siellä täti tahtoi välttämättä mitata rasva%,kun en missään tapauksessa saisi mennä tuollaisia vahvoja aineita syömään,kun olen niin "hoikka" :rolleyes:,enivei,siihen härveliin ?omron? syötettiin ikä,paino,pituus ja sitten se jotenkin skannas mun rosentit,aikas humpuukilta tuntui,mutta semmosista mittauksista ne ottaa yleensä rahaakin:eek: ,hyvä mielihän siitä mittaamisesta tuli,mutta näinköhän pitää paikkaansa?

Oon ollu joskus sport-expossa mittaamassa halukkaita tollasella. En tiedä kuinka oikein näyttää, mutta jos samalla mittarilla mittaat useammin, niin antaa se ainakin suuntaa rasvojen palamisesta/lisääntymisestä. Olettaisin että mitä tavallisemman kokoinen olet sitä luotettavampi.

Ou kei,kiits vastauksesta....Tolla söötsillä jo löysinkin vaikka mitä,kovasti on porukka puolesta ja vastaan..

Originally posted by Sanniella
Kuinkakohan luotettavia kyseiset härvelit on?Eilen kävin luontaistuotekaupassa hakemassa CLA:ta ja L-Carnitiinia,siellä täti tahtoi välttämättä mitata rasva%,kun en missään tapauksessa saisi mennä tuollaisia vahvoja aineita syömään,kun olen niin "hoikka" :rolleyes:,enivei,siihen härveliin ?omron? syötettiin ikä,paino,pituus ja sitten se jotenkin skannas mun rosentit,aikas humpuukilta tuntui,mutta semmosista mittauksista ne ottaa yleensä rahaakin:eek: ,hyvä mielihän siitä mittaamisesta tuli,mutta näinköhän pitää paikkaansa?

Niin kuinkas paljon se mittari sitten näytti? ;)

Koulussa ku mittailtiin pari vuotta sitten ni sen iän merkitys on aika suuri. Mul oli kuukauden vajaa uuden vuden ni sillä arvolla rasvat 12 ja sit ku laitto sen iän mitä oisin ollu kuukauden päästä ni näytti 10%!! Aina kannattaa ottaa pienellä varauksella, mut ihan suuntaa-antavaa tulosta saa. Pihdeillä mun rasvat oli 8,9 noihin aikoihin.

Ostin Anttilasta Medisana rasva% mittarin. Verrattiin lukemia sairaalan käyttämään laitteeseen (merkki?) näytti kymmenyksen tarkkuudella samaa.

Originally posted by Jethro
Ostin Anttilasta Medisana rasva% mittarin. Verrattiin lukemia sairaalan käyttämään laitteeseen (merkki?) näytti kymmenyksen tarkkuudella samaa.

Mitäs maksoi? Ainakaan Netanttilasta ei löydy tuommoista tuotetta.

Haa, yllättävän halpa, ja sehän on näköjään tuommoinen perus käsissäpidettävä malli, mutta kipaisenpa hakemassa tuossa joku päivä. Voihan tulokset olla vaikka 5% alakanttiin, mutta jos mittaa vaikka viikon välein täysin samoissa olosuhteissa niin eiköhän siitä suuntaa kuitenkin saa... Kiitti vinkistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom