Rasva ja vatsa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen 176 pitkä ja painoa 56-57, ikää on kohta 16.

Harrastan paljon aerobista liikunta ja jääkiekkoa.Tuon painon ja pituuden suhde on vähän mitä sattuu, mutta luulis sen korjautuvan parin vuoden sisällä, ainakin veljellä näytti.

Asiaan...Vatsalihaksista on kyse ja sen päällä "olevasta" rasvasta...onkohan minulla vatsalihasten päällä yhtään ylimääräistä?:confused: :rolleyes:

:lol2:

Originally posted by Manta

Asiaan...Vatsalihaksista on kyse ja sen päällä "olevasta" rasvasta...onkohan minulla vatsalihasten päällä yhtään ylimääräistä?:confused: :rolleyes:

Yeah! Jotenkin arvelin että tästä kansalaisopiston meediokurssista olisi joskus hyötyä. Mahdotonta oikeasti sanoa.

Originally posted by Manta
Olen 176 pitkä ja painoa 56-57, ikää on kohta 16.

Mistä helvetistä tommosen voi tietää.
Ei toi paino sitä ainakaan lupaile.
Laita kuva tänne niin voidaan kaikki
ihmetellä sun flysseä vatsalihasten
päällä :rolleyes:

Re: Re: Rasva ja vatsa

Originally posted by Tomi
Yeah! Jotenkin arvelin että tästä kansalaisopiston meediokurssista olisi joskus hyötyä. Mahdotonta oikeasti sanoa.

Tuntuu vähän vaikeelta täältä kotoa käsin ratkaista/nähdä
tämä tilanne.....

Otappa slílmä kauniiseen käteen ja katso peiliin --> jos näkyy päkki niin luultavasti vähemmän rasvaa ja jos ei ja vyön päällä roikkuu jotain niin ahaa! enemmän ylimääräistä! Simple as that. Ja tolla painolla ja pituudella niin ei kyllä kauheesti pitäis rasvoja olla. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom