Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samout sanoi:voi kiristys, joku sano et noi arvet haalenis ku ottaa aurinkoo, must tuntuu et ne on vaa pahentunu aurinkoo ottaes :(
Bodaaja sanoi:Mä kannan niitä ylpeinä.
Bodaaja sanoi:Mä kannan niitä ylpeinä.
Moni raskaanaoleva/ollut nainen on kehunut kaakaovoipitoisia rasvoja arpien ehkäisyssä. Luulis toimivan boudarillekin.
Jolla strioja ei ole, on treenannut huonosti. Tuoreet raskausarvet vain kertovat nopeasta kehityksestä. Vain asiaan perehtymätön tonokki erehtyisi pitämään niitä epäesteettisinä.
Jolla strioja ei ole, on treenannut huonosti. Tuoreet raskausarvet vain kertovat nopeasta kehityksestä. Vain asiaan perehtymätön tonokki erehtyisi pitämään niitä epäesteettisinä.
iho tyypistä nuo arvet johtuu. itse tiedän aivan onnettoman näkösiä kuikaleitakin joilla kroppa on ku palapeli noiden arpien takia. sitten taas tiedän sellasia jotka on kehittyneet tosi rajusti lyhyessä ajassa ja arpia ei ole tullut juuri ollenkaan. sitten tiedän vielä sellaisiakin jotka ei ole reenannutkaan juuri koskaan ja on arpia helvetisti, että semmosta.