"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
voi kiristys, joku sano et noi arvet haalenis ku ottaa aurinkoo, must tuntuu et ne on vaa pahentunu aurinkoo ottaes :(

samout sanoi:
voi kiristys, joku sano et noi arvet haalenis ku ottaa aurinkoo, must tuntuu et ne on vaa pahentunu aurinkoo ottaes :(

Itellä kyllä jonkin verran on vaalentunut, kun tuolla auringossa on tullut paljon oltua...
Muuten noita arpia loytyy selästä, vatsasta ja käsistä, ovat kyllä todella tyylikkään näköisiä :jahas:

En jaksanu nyt lukee ihan koko tredii läpitte mut silti kysyisin että koska ne arvet alkaa lähtemään pois. Hauiksissa (yllärikö; en mikää rhp-pelle) on ollu jo koht puolvuotta tollaset "kivat" punaset vekit no. yläosissa ja nyt ne on jatkanu matkaa alemmas. Myös ojentajiin on alkanu kehittyy tollasta samanlaista punasevaa vekkiä. Olihan se alussa SIISTII mut ny rupee jo miettityttää et lähteekö ne ollenkaan

Kuulin että 'halpa ja hyvä' (mene ja tiedä) konsti on käyttää manteliöljyä. Poishan niitä tuolla ei tietenkään saa mutta auttaisi kuulemma ennaltaehkäisemään niitä. Itse en ole tuota mateliöljyä kuitenkaan kokeillut. Olen myöskin lähes varma, että kun paikat rasvaa ennen treeniä niin arpia ei synny niin helposti. Itse rasvaan arpiset alueet aina suihkun jälkeen.

Meikä on vedellyt Apo Basen oily cremeä ¤rasvapitoisuus 60% ja tuntuu auttavan. Ei mitään tutkimuksia ole tähän heittää, mutta tuntuisi järkevältä rasvata esim. kainalon seutu ennen penkkitreeniä sillä arpia syntyy myös voimakkaissa venytyksissä.

Joku ottaa nyt sen manteliöljypurkin sieltä äitin/isoäitin kaapista ja hieroskelee sitä sitten ja raportoi tulokset sitten minulle! :thumbs:

E: ...

Moni raskaanaoleva/ollut nainen on kehunut kaakaovoipitoisia rasvoja arpien ehkäisyssä. Luulis toimivan boudarillekin.

Jolla strioja ei ole, on treenannut huonosti. Tuoreet raskausarvet vain kertovat nopeasta kehityksestä. Vain asiaan perehtymätön tonokki erehtyisi pitämään niitä epäesteettisinä.

Bodaaja sanoi:
Mä kannan niitä ylpeinä.

Kyllä se toisaalta on kiva tuntea itsensä HC:ksi kun on raskausarvet lihaksissa :D ..
Mutta toisaalta taas on ikävää kun porukka kyselee et mitä ne oikein on ja mistä ne on tullu.
Ei ne naisetkaan välttämättä pidä niitä komeina. (enkä oikein itsekään) :jahas:
Itseasiassa hankkiutuisin niistä eroon jos voisin. Mutta on mulla muutakin mietittävää kuin raskausarvet paikoissa jotka ei näy kun on T-paita päällä. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt on sitten huomattu, että mikä kerran tulee, niin ei lähde pois. Tietysti asiaan vaikuttaa painonvaihtelut +/- 25kg molenpiin suuntiin. :wall:

Moni raskaanaoleva/ollut nainen on kehunut kaakaovoipitoisia rasvoja arpien ehkäisyssä. Luulis toimivan boudarillekin.

Ihan vauvaöljykin käy ihan ok, tai mulla ainakin väheni arpien tulo kun käytin hetken aikaa, lähinnä etu-olkapäihin rupes noita viiruja tulemaan.

Tai sitten niiden kasvu vaan loppu samoihin aikoihin :jahas:

Joo mullaki on perseessä ja reisissä. Ja oli ennen punttia jo, mistä lie tullu. Läskiä ei oo tullu että siitä johtus, eikä lihaakaa. Kait se on geeneissä? :S

Jolla strioja ei ole, on treenannut huonosti. Tuoreet raskausarvet vain kertovat nopeasta kehityksestä. Vain asiaan perehtymätön tonokki erehtyisi pitämään niitä epäesteettisinä.

Tai sitten siitä sikabulkista. :D Itellä on hemmetinmoiset arvet rinnassa, kainaloisssa, hauiksissa ja olkapäissä. Vituttaa varsinkin nuo rinnan arvet kun ei kehtais olla ilman paitaa oikein missään, näkyypi muuten sen verran hyvin.

Pitäs vaan opetella bulkkaamaan maltillisemmin.

iho tyypistä nuo arvet johtuu. itse tiedän aivan onnettoman näkösiä kuikaleitakin joilla kroppa on ku palapeli noiden arpien takia. sitten taas tiedän sellasia jotka on kehittyneet tosi rajusti lyhyessä ajassa ja arpia ei ole tullut juuri ollenkaan. sitten tiedän vielä sellaisiakin jotka ei ole reenannutkaan juuri koskaan ja on arpia helvetisti:), että semmosta.

Alkaa jo vähän vituttamaan kun on kainaloihin asti levinnyt nämä perkeleet. Kirvelee välillä niin saatanasti kun laittaa dödöä :curs:

mulla taas ei ole minkäänlaisia raskausarpia, v*****aa ihan oikeesti. olen nOOb,
alottanu treenin joskus viime syksynä. Jotain on tapahtunu, läski on muuttunu lihakseksi jossain määrin... Vielä riittää työmaata tässä ruhossa.

Jeps, tämä neutraalin vastaus oli kyllä osuva tähän:

iho tyypistä nuo arvet johtuu. itse tiedän aivan onnettoman näkösiä kuikaleitakin joilla kroppa on ku palapeli noiden arpien takia. sitten taas tiedän sellasia jotka on kehittyneet tosi rajusti lyhyessä ajassa ja arpia ei ole tullut juuri ollenkaan. sitten tiedän vielä sellaisiakin jotka ei ole reenannutkaan juuri koskaan ja on arpia helvetisti:), että semmosta.

Itselläni on tosiaan vain kainaloissa tällaiset kaunistumat ja kuitenkin painoa tullut noin kymmenisen kiloa alle puolessa vuodessa (eikä kaikki edes mahan tienoolle;) ). Tosin en tiedä onko tämä sitten semmoinen massanlisäys että kuuluuko sen noita arpia edes aiheuttaa...

Suositut

Back
Ylös Bottom