Mopsy80
Hopeless Gage
Enpä sitten palannutkaan salille yskimisestä seuranneen mahdollisen kylkiluumurtuman (vähintään revähdys) takia enkä siksikään, että väsymys on tullut jälleen vallitsevaksi olotilaksi etenkin arkiviikolla töihin heräämisen ja yöllisen unettomuuden takia. Olen silti päättänyt jollain lailla kuntoilla (jotain lihastreeniä) edes vapaapäivinä (viikonloppuisin) ja käveltyä tulee arkisinkin jonkin verran - viimeistään sitten kun ilma lämpenee edes vähän.
Rv 29 ja fläsää on kertynyt huomattavasti alakroppaan :face: , paino noussut n. 10 kg tähän mennessä. En edelleenkään tajua, miten niin moni tuntuu jaksavan niin paljon enemmän (kaikkea) raskaana - ehkä olen jotenkin sairas (kilpirauhanen?) tai jotain, ainakin hemoglobiini on romahtanut "normaalin" alarajalle, mikä ei kovin harvinaista tässä vaiheessa ole...
Rv 29 ja fläsää on kertynyt huomattavasti alakroppaan :face: , paino noussut n. 10 kg tähän mennessä. En edelleenkään tajua, miten niin moni tuntuu jaksavan niin paljon enemmän (kaikkea) raskaana - ehkä olen jotenkin sairas (kilpirauhanen?) tai jotain, ainakin hemoglobiini on romahtanut "normaalin" alarajalle, mikä ei kovin harvinaista tässä vaiheessa ole...