Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Tervehdys mimmit, olisko täällä innostusta lähtee laittaa kupeita kuntoon 07 kesää varten? :hyper:
Nyt olis hyvää aikaa rauhassa sulatella niitä extra laardeja ( mitä ainakin meitsiltä löytyy omiks tarpeiks ).
Lähinnä ajattelin hakee hengen heimolaisia "koetosta" varten, olis kiva vaihdella ajatuksia, vinkkejä, tsempata kaveria yms..:whip:
Omat mitat tällä hetkellä 160cm/68kg ja tavote vois olla 58-60kg..riippuen siitä miltä rupee näyttää :rolleyes: ...kaikki tuskalla hankittu lihas olis tarkotus säilyttää.

I`m in! Laihduttelemaan en ala, mutta kroppa pitäs saada timmimmäks:D Eli lisää lihasta...no okei..ehkä vähän rasvaaki pois:D

Mä haluan KIINTEYTYÄ. :D No ei tosi, paino olkoon myös ensi kesänä kaikki vaatteet päällä ja lenkkarit jalassa edelleen maks. 60kg mutta mun projektini on hioa vatsaosastoa. Mä aion saada vatsalihakset, aion!!

Lisäksi en laittaisi pahakseni, jos kilo rasvaa katoaisi johonkin. Tuntuu vain niin omituiselta (=turhalta) dieetata yhden kilon takia. Jos vyötärönseudun saisi takaa näyttämään samalla kuin se näyttää edestä niin TOSI kiva. :whip: Onko muilla vyötärön kohdalla takana semmoset rasvapallerot jotka ei näy etupuolelta katsottaessa? Tosi ärsyttävät. :curs:

Mukana. Mutta vasta tammikuussa. Nyt ei ehdi / jaksa / huvita alkaa millekään dieetille ja sitäpaitsi mun massakausi kestää joulukuun loppuun. Sitten kun on lihasta, ne rasvat voi sulatella huolella. :thumbs:

Myös mukana! Nyt voi taas ajatella jotain muutakin ku jalan kuntoutusta kun leikkauksesta on toivottu. Mitat 180cm/68kg. Painotavoitteita en aseta, mutta lihaserottuvuutta ja lihaksiakin pitäs saada lisää, ihan vaan silmämääräsesti arvioituna (avokin silmäpari arvioinnissa apuna.) Silleen et kun kävelee peilin ohi niin ei tulis paha mieli.:hyper:

Mukana minäkin! :) Mut projekti alkaa vasta tammikuun aikana. Joululomilla ajattelin suunnitella treeniohjelmia aerobisen osalta ja laatia ruokamenuja valmiiksi, jotta projektin aloittaminen olisi sitten mahdollisimman helppoa ja vaivatonta. Tavoitteena olisi kevään aikana saada hieman polteltua rasvaa ja samalla kohentaa yleiskuntoakin. Pudotettavaa ei ole suuresti, mut tärkeintä olisi, että kaikki mikä lähtee olisi rasvaa.

Juu minäkin mukana. Tarkotus enemmin saada kroppaa timmimpään kuntoon, eikä niinkään laihduttaa. Lihasta lisää..!

tästä se lähtee !

:rock: Hieno homma mimmit, mukavampi lähtee "hommiin" kun saa tilittää/tuulettaa samassa veneessä olijoille :lol2:
Aika monella näyttää olevan toi tammi alotus mielessä joten se on varmasti hyvä aika startata, ehtii suunnitella ja asennoitua niinkun täällä joku jo sanoikin :thumbs:
Onko joku jo ehtiny suunnittelee tarkemmin miten alottaa jne..?
Itte ajattelin hyökätä ensin ylimääräisten hiilareiden kimppuun, paljon protskuja ja vihanneksia tyyliin..mun kompastus kivi on varmaan noi hyvin maistuvat saunaoluet, en tiedä miten paljon muutama olut viikossa vaikuttaa mut niistä on varmasti vaikein luopua :itku:
Aerobista peliin lisää sit kun painon putoominen tyssää..( en ole mikään hirmu aerob. ystävä )
Mutta kyllä se siitä ASENTEELLA :evil: !!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Äh ja plöh, näistä mitoista (160cm/48kg) ei ehkä kauheesti dieettailla, kerrankin näin päin :D Mutta lihaserottuvuuden parantamista voisi ehkäs yrittää :rolleyes:

Samansuuntaiset ovat aatokset täällä päin. Käväisin just salin yhteydessä puntarilla pitkästä aikaa, ja sen mukaan olis kolmen kuukauden aikana tullut kaksi kiloa lisää :jahas: Kilon päässä on 60, mikä on mulle aivan uusi kymmenluku. Ulkomuodossa en ole hirveitä heilahduksia havainnut, joten toivossa eletään, että lisäys olisi "sitä itseään" eli lihasta, omaa peilikuvaa kun on niin vaikee katsoa objektiivisesti.

Olipa tuo lisäys mitä tahansa, niin tuossa peffan kohdalla vuosikausia roikkuneet löysät olis hyvä saada pois, ja ehkäpä kevätpuoli olisi hyvä aika aloittaa niiden irroittelu. Arvioisin pudotustarpeen olevan siinä viiden kilon päälle. Mitenkähän kauan tuohon kannattaisi varata aikaa? Ajatus kun oli treenailla tässä vielä jonkin aikaa massa/voimahakuisesti. Ikänäni en ole laihduttanut (okei, kaikkihan me ollaan, mutta oikeasti...), joten voipi olla, että vertaistuki olis tarpeen. Joten meikä on tässä projektissa mukana! :)

Moi!
Mukana myös! :thumbs:
Minun ensimmäinen tavoite on saada treenaamisesta säännöllistä, ettei se jatkuisi näin kausittaisena.

Mitat ovat 168/67 ja tavoite on lähempänä 60kg, mutta puntarista en niinkään välitä vaan tavoite on, että peilistä tulee mun frendi :)

Huonoiten varmaan käy, jos päättää tammikuussa lopettavansa kaikki paheet. Olen kuullut joidenkin näin tekevän :D Oisko siis ideaa jos kukin keksis aina jokaista kuukautta koskevan tavoitteensa, mutta niin, että edellisen kuun tavoite on aina voimassa myös seuraavina kuukausina.

Mä tykkään myöskin, että on porukan tuki takana, sillä motivaatio riittää yleensä monta kertaa paremmin, jos yhdessä yrittää :)

Kyllä sitä tarkoitus olisi rantakunnossa olla sitten kesällä. Ei mitään painotavoitteita ole, mutta yritetään nyt tuosta persiistä ja massusta saada hieman lisää tuota ylimääräistä poistettua. Minulla on päinvastainen tavoite kuin assis:lla; saada etupuoli yhtä timmiksi kuin tuo vyötärön selkäpuoli :D Mulla siis ei noita rasvalöllöjä ole tuolla selkäpuolella, mutta etupuolella on pientä röllötystä havaittavissa. Ärsyttävää..

mun projektini on hioa vatsaosastoa. Mä aion saada vatsalihakset, aion!!

Minä liityn kyllä tähän projektiin! Mä yritin kovasti viime keväänä/kesällä saada sitä 6-päkkiä näkyviin, ja sainkin rasvat aika alas, mut ei siellä alla mitään ollut :hyper:

Eli hitto, vaikka muuten treenaan 8 - 10 toiston sarjoja n. 75% maksimeista, niin vatsoja olen hinkannut 3 x 20 x ilman lisävastuksia, miksi ihmeessä...? Eli nyt alotin myös vatsoille lyhkäsemmät sarjat ja KUNNOLLA lisäpainoja. Auts.

Täällä olis kans yks halukas :) Nykyiset mitat on 167/58kg ja tarkotus ei ole niinkään hilata painoa alas vaan saada lihaksia paremmin esiin.

Tuo tammikuu alotuskohtana ei kuulosta pahalta, tosin alotin jo eilen :) Eli ruokavaliolla mennään jo nyt ja sali 3 kertaa viikko :) Jos kesäkuuhun mennessä ei oikeasti ole tuloksia tullut niin on jo ihme!

Ilmottaudun mukaan!! Tosin oon jo aloitellu projektia yrittämällä vähän katsoa tarkemmin mitä syön ja käymällä puntilla säännöllisesti 3 kertaa viikossa. Aerobista tulee mukaan ehkä sitten ensi vuonna :) Nyt se on käytännössä 1krt/vk jumpan ja työmatkan kävelyn varassa.
Painoa mulla on ihan omiksi tarpeiksi ja vähän enemmänkin :D mutta enää en tee sitä virhettä että tuijottaisin pelkkää vaakaa. Eli mulla ei ole mitään kiloissa mitattavaa painonpudotustavotetta.
Tsemppiä meille! Ja tää thread täytyy nyt pitää tässä etusivulla ettei se hautaudu tonne jonnekin. Eli kaikki velvottetaan tekemään päivityksiä siitä, miten rojekti etenee!

Tämän uudevuoden lupaus voisi kuullostaa hieman tältä:

Alkaa syömään enemmän vihanneksia ja hedelmiä.
Enemmän proteiinia.
Lopettaa kaikenmaailman mussuttaminen...mut herkkupäivä säilyy!:D
Saada se hemmetin sixpäkki. Ylhääl ja alhaal näkyy jotain pientä, mut toi keskikohta on hankala:D

Hmm...toi mussuttaminen voi jatkua joulun yli, mut tammikuussa sit:hyper:
Kiva että näin moni on messissä niin saa motivaatiota:whip:

Jees jees, mukana ollaan!!! Loistava ketju. Ruokailut on nyt "puolimallillaan", siis proteiinia tulee riittävästi mut hiilaria sitten taas ihan liikaa... Pitää karsia kovalla kädellä! Mulla on nyt punttia 3x/vko ja aerobista 4x/vko, niin että nälkä on aina kaverina... Pitäisi vaan nyt tsempata syömisten kanssa, liikuntaa ei oikein enää voi lisätä. Läskiä pois ja lihasta tilalle! Nyt 162cm ja 61 kg, jos nyt ainakin viis kiloa sais kesäksi pois... Tai ainakin peilissä muutoksia, jos vaikka tuliskin 5 kg läskin tilalle 5 kg lihasta:hyper: !

Minä olen kaavaillut dieetin aloittamista helmikuulle. En kyllä mitään kunnon massakautta ole nyt talvella pitänytkään, mutta kiloja on tullut silti tappavan tasaista tahtia kun aloin syömään kunnolla jonkin aikaa sitten. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom