ranteiden vahvistus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MJS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paskat mulla ainakaan forkut kasva mihinkään jos pelkkien maastavetojen sun muiden STAATTISTEN liikeiden (ranteiden kannalta) jättää, näppivoimia se kyllä tuo, mutta jos forkkuja aikoo kasvattaa niin rannekääntöjä vaan kehiin ja hauisten jälkee tehtynä 3-4 sarjaa ja ei juomapullo meinaa kädessä pysyä ja kappas vaan ne forkutkin kasvaa kokoa, että näin MINULLA!!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ja jos ne staattiset liikkeet sitä pattia kasvattais niin mitä sitten kannattas muuta tehdäkkään?? ja tuskin noi forkut nyt muista lihaksista mihinkään poikkeaa...ainakaan kasvamisen kannalta.

rauhottuukas ny:)

ei tartte suuttua jos joku luulee tietävänsä kaiken. Netissä ihmisten päitä on yllättävän vaikeaa kääntää. Tehkää sitä mitä kannattaa ja tuntuu kehittävältä.

Niin ja ne jotka hakevat tästä threadista neuvoja, niin ei kannata jättää jotain liikettä kokonaan pois vaikka joku yksi henkilö niin sanoisikin. kokeilkaa jonkun aikaa ja päätelkää kannattaako tehdä vai ei.

ps. kannattaa myös hieman kiinnittää huomiota väittäjän ikään, juttujen tasoon... jne.;)

ps.2 piti vielä huomauttaa, että omasta mielestäni rankka selkätreeni kyllä tuo puristusvoimaa ja kasvattaa forkkuja.

ZeiZei sanoi:
rauhottuukas ny:)

ei tartte suuttua jos joku luulee tietävänsä kaiken. Netissä ihmisten päitä on yllättävän vaikeaa kääntää. Tehkää sitä mitä kannattaa ja tuntuu kehittävältä.

Niin ja ne jotka hakevat tästä threadista neuvoja, niin ei kannata jättää jotain liikettä kokonaan pois vaikka joku yksi henkilö niin sanoisikin. kokeilkaa jonkun aikaa ja päätelkää kannattaako tehdä vai ei.

ps. kannattaa myös hieman kiinnittää huomiota väittäjän ikään, juttujen tasoon... jne.;)

En vois ite paremmin sanoo, siitä taas plussat...

battleaxe sanoi:
Mulla on himas sellanen viritelmä jossa on noin 1m naru ja toisessa päässä on kapula ja toisessa painolevy. Tätä kapulaa sitten pyöritetään kunnes painolevy on keriytynyt ylös. Tämä on mulle tuonu ranteihin ruista. Toivottavasti ymmärsitte....

:kuvia: olisi kiva jos löytyisi, kun kotona tulee aika paljon treenattua kun aina ei salille ehdi. Tuosta selityksestä en tullut hullua hurskaammaksi.

Gyrmy sanoi:
:kuvia: olisi kiva jos löytyisi, kun kotona tulee aika paljon treenattua kun aina ei salille ehdi. Tuosta selityksestä en tullut hullua hurskaammaksi.

Ranne_kelaus :lol2: Ranne_rullaus ihan sama :D

Elikkä kapula, ainakin saman pituinen naru kuin itse olet ja paino. Sitten käyt hakemassa keittiöstä sellasen kaulin kapulan, sidot narun siihen, toisen pään painoon, yksittäinen olut pullo tai vaikka koko kori, sitten kierrät kapulaa käsi kerrallaan niin että paino nousee ylöspäin, hitaasti, ja sama hitaasti alaspäin. Jos ei forkut ota nokkiinsa niin ainakin olkapäät.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom