Ranteet penkissä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen miettiny että onko siitä tulevaisuudessa jotai haittaa, kun ranteet tahtoo mennä semmoseen 90 asteen kulmaan, kun penkkaa. Olisko tärketä pitää ne ranteet suorina?
Nyt kun on tulokset vielä sen verta huonoja ni tuntuu ettei suurta merkitystä ole, mutta jos ja kun sarjapainot nousee ni saattaapi tulla ongelmia.
Tuntuu vaan jotenki luonnottomalta penkata niin että on ranteet aivan suorina, joutuu turhaan keskittymään ja laittamaan energiaa siihen.
edit. eli lähinnä mietin onko siinä suurilla sarjapainoilla suurempaa riskiä että ranteet alkaa kipuilemaan.

Voi olla, että siitä on joskus haittaa isommilla painoilla. Vähän riippuu. Luulen, että sulla on vähän liian kapee ote siitä tangosta kun teet? Oteleveyden pitäis olla sen verran levee, että kyynärvarret on ala-asennossa suoraan kattoa kohti. Sillon pitäis ranteetkin pysyä suorina.

kylläpä sattui. mulla nimittäi on just sama ongelma mutta vähän erilainen...nimittäin mulla tossa penkissä oikea ranne on suht koht suora mutta vasen sitte on tossa 90 kulmassa. Ja just sama fiilis ollu että energia menee sitte siihen kyttäämisee ku joutuu koko ajan kiinnittää huomiota että se pysyy suorana. Olebn yrittänyt alkaa pitää sitä toista rannetta myös suorana..ja miksei se ajan kanssa sitte varmaa korjaantuuki.

Minä kävin ostamassa ne rannetuet nii kylläpä oli paljon parempi nostaa penkistä ku pysy ne ranteet suorassa :)

Tottu ne ranteet mulla ainakin, alussa oli samoja ongelmia.. mutta tiedän kaverinkin joka käyttää vakituiseen noita rannetukia, koska ottaa niin leveällä otteella penkin.. kertokaa kokeneemmat miten ranteet sitten sopeutuu penkkiin jos alku on tuskaista!??!

Vikke89 sanoi:
kylläpä sattui. mulla nimittäi on just sama ongelma mutta vähän erilainen...nimittäin mulla tossa penkissä oikea ranne on suht koht suora mutta vasen sitte on tossa 90 kulmassa. Ja just sama fiilis ollu että energia menee sitte siihen kyttäämisee ku joutuu koko ajan kiinnittää huomiota että se pysyy suorana. Olebn yrittänyt alkaa pitää sitä toista rannetta myös suorana..ja miksei se ajan kanssa sitte varmaa korjaantuuki.

Itelä just sama ongelma vasemman ranteen kans. hommasin rannetuet mutta pidän sitä vain vasemmassa ranteessa kun ei oikeassa tunnu miltään

Itellä oli kanssa juuri vasemman ranteen kanssa ongelmia että välillä penkatessa tuntui pistävää kipua. Tosin viimeaikoina sitä ei ole tuntunut, että on tainnut lähteä ihan itsellään. Kuitenkin olen koittanut vahvistaa ranteitani ettei kipu ainakaan takaisin tulisi.

ite käytän rannetukia vain voimakaudella ja kovimmissa sarjoissa. muuten annan ranteiden vahvistua, ja kyllä se siitä se ranteiden vääntyminen, joskus 2 v päästä ne pysyy jo suorina :D

Mul on itellä aikas kapeat ranteet ja alko sit jossain vaihees ranteet tuntua penkissä kun rautaa tuli liikaa ranteisiin nähden, mut sit aloin tekee joka treenin jälkeen rannekääntöjä eli vahvistamaan niitä kunnolla ja ongelma alko parantua.

Rannekääntöjä vaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom