Ranteet ongelmana..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla oli tai olisi pitänyt olla olkapää-päivä tänään mutta vähän jäi reenit lyhkäseksi.. Pystypunnerrusta kun rupesin tekemään nii oikeen käden ranne sano tältä päivältä sopimuksensa irti; hyvä kun näppiksellä kirjottamaan ja kynnällä kirjoittamisesta ei tuu mitään. Ainahan mulla on noitten ranteitten kanssa ongelmia ja joutunut reenatessa aina olemaan siteet tiukasti ranteissa. Pystypunnerruksesta on tullut kerta toisensa jälkeen vaikeampaa ja penkissä ja vinopenassa on ollut jonkinmoista häikkää. Vituttaa kun ei päivystäväkään sanonut mitään muuta kuin "jotain pientä rasitusvammaa".. Sanohan se sitten että oo reenaamatta jonkin aikaa ja jossei sittenkään auta niin sitten takas.. Oon aikasempaa yrittänyt pitää vähän taukoa noista ranteita rasittavista liikkeistä mutta eipä oo paljon auttanu. Ja jos totta puhutaan nii en oikeen siihen lääkärin pysty luottamaan.. Ei ole niin kauheen vakuuttavasti muita perheenjäseniä hoitanut. Kysymys nyt niille joilla on ollut ranteiden kanssa ongelmia (jos täältä sellaisia löytyy), niin mitenkä ootte asiaa hoitanut? Tais tula vähän pitkä valittelustoori mutta en vaan oikeen tiedä mikä neuvoksi.. Olisin kiitollinen että joku kerkiäsi lukemaan ja vastaamaan ongelmaani. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itselläni oli ongelmia ranteiden kanssa, kunnes hommasin kunnolliset rannetuet. Siis huom. kunnolliset. Mulla on Titan Red Devil-merkkiset rannetuet jotka on vähän yli puoli metriä pitkät. Todella jämäkät, ei ole tarvinut ranteiden takia enää treenejä jättää tekemättä. Suosittelen.
:offtopic: Nyt on tosin vasen olkapää ja alaselkä paskana, kolmeen viikkoon ei ole päässyt treenaamaan.:down:

Zone-sarja -42%
Mullakin on tuon oikean käden ranteen kanssa hankaluuksia pikkuse. Rutisee aina ku sitä kääntää ympäri :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom