Rantaleijonat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Varmaan suuri osa pitää laihiskuurin ennen kesää, ni ootteko missä vaiheessa alottamassa sitä ja peräti jo alottanut? Ajattelin ite laihduttaa jonkun verran ennen kesää mutten oo viel päättänyt millon alottais.. Ja loppuun pakollinen hymiö :cool:

Päinvastoin.
Ensi kesäksi nostetaan painoa vähintään se 15 kiloa. Aivan sama onko se lihasta vai läskiä.

Tuossa alla on tavoiteltava kesäkunto. (ainakin minun mielestä)

Rantakunto

:kippis1:

Originally posted by TMP80
Ensi kesäksi nostetaan painoa vähintään se 15 kiloa. Aivan sama onko se lihasta vai läskiä.

Höllää sitten sitä aerobista, muuten ei massa kasva. :lol1:

Päinvastoin.

Tuossa alla on tavoiteltava kesäkunto. (ainakin minun mielestä)

Rantakunto

:kippis1:

Mutta tuo kuvassa oleva otushan näyttää enemmän merileijonalta kuin rantaleijonalta - onkohan nuo lajit edes jotain sukua keskenään? :p

Originally posted by toistopakko
Mutta tuo kuvassa oleva otushan näyttää enemmän merileijonalta kuin rantaleijonalta - onkohan nuo lajit edes jotain sukua keskenään? :p

Merirantaleijona

Tämä ainakin on sukua jollekkin, en vaan tiedä kenelle.

Merirantaleijona

Tämä ainakin on sukua jollekkin, en vaan tiedä kenelle.

Siinähän on meikäläinen viime kesältä.
Kuten kuvasta näkyy oli pieni bulkki päällä. Turposin niin hitosti ettei ees housut mahtunu jalkaan, käytin tollasta tähteä. Nyt oon tässä kiristelly jokusen kuukauden ja kesäks pitäs olla aika kunnossa. Hyvältä näyttää. :D
--
Joo, ei vaan itelläkin on tässä 85 kiloa(nyt 81) tavoitteena kesäksi, joten ei mitään laihdutusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom