Varmaan siellä taistelulajiharkoissa haetaan niille lihaksille vähän muita ominaisuuksia kuin ulkonäköä? Kyllä ne vatsat tarvii joskus palautumisaikaakin, vai kannattaako sinusta lihaksia treenata joka päivä?
En todellakaan tiedä, että kannattaako ja siksi kysyn. Ymmärsin, että liikunnalla se rasva palaa ja sitähän tässä haetaan? Vatsalihakset minulla jo on (ei ole noussut kusipäähän), mutta niin on myös hieman sitä rasvaakin.
Jos teen päivittäin paljon vatsalihaksia niin eikö silloin se rasvapala? Samalla vatsalihaksetkin kehittyvät. Mutta olet kyllä oikeassa, että onhan sekin vain lihas ja tarvii palautua. Minulla vain ei ole oikein ikinä vatsalihakset kipeet, että tuntuu kuin ne palautuisivat nopeammin kuin muut lihakset. Eli siinä yön aikana.
Otan toki neuvoistanne vaarin, mutta en oikein vieläkään keksi että mikä olisi sitten osuva tapa minulle päästä kesäkuntoon? Onko se sitten, että syö normaalisti ja käy vaan salilla ihan vitusti niin ei pääse lihakset palamaan.... vai semmonen neitien diieetti >;D?