GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Rantakuntoon 2008

Aattelin että nyt rakettien paukkuessa olisi hyvä aika tälle threadille. Eli joukolla lunastamaan uudenvuodenlupauksia, siskot :)

Tavoitteet? Toimintasuunnitelma?

Minulla on suht vaatimaton n. -5 kg:n tavoite (eli 65 kg) kesäkuun alkuun mennessä. Siistin nyt hiljalleen ruokavaliota ja alan kyttäämään vaa'an lukemia sitten myöhemmin. Aika jännää, en ole nimittäin koskaan "kiristellyt" muutaman viikon jaksoja pidempään.

Olisi kiva saada enemmän lihasta ja vähän kireämmän näköinen vartalo. P-openissa tämä ei oikein onnistunut:D Aerobista ajattelin lisäillä huomattavasti ja tekaisen uuden saliohjelman.

tavoite:itse aion vetää sellaisen harjoitus dieetin,näkee mitä tuolla läskin alla piilee:)
Tarkoitus olis pudottaa noin 10kg 4-5kk ajalla.
63kg:sta 53kg:aan

toiminta suunnitelma:ensin ruokavalion siistiminen,1.3.08 varsinaisen dieetin aloittaminen aamulenkkeineen.

Jos lopputulos näyttää miellyttävältä,lähden kisailee parin vuoden jälkeen.kunhan olen hankkinut vielä pikkuriikkisen lisää lihaa:)

mulla on tarkoitus saada selkä kuntoon (vuoden projekti, jonka aloitin marraskuulla:oienneen rintarangan aiheuttamien ryhtinvirheiden hoito kiropraktikkoklinikalla) nyt jo kyllä on ollut kevyempi olo, mahtuu hengittämään omassa kehossa; ennen hoidon aloittamista tutuin tunne oli se, että haukoin happea kuin kala kuivalla maalla ja kaikki yläselän lihakset olivat kireitä kuin viulunkieli.

pitää ohjelmassa 4-5 kävelylenkkiä viikossa, sillä se auttaa mua palautumaan ja selkäkin saa ravintoa ja elimistö happea:)

pudotella pikkuhiljaa kesää kohden n. viisi kiloa, sinne 68:aan.
kevennetyn punttiksen (selkähoidon takia superraskas puntti on kielletty) lisäksi aion jatkaa uintia, kerran, kaksi per viikko.

Hooh, tästä se sitten alkaa.

10 kiloo pois toukokuulle mennessä (70 kg silloin), ruokavalio on kohdillaan, pitää vain ruokamääriä pienentää ja jättää viikonloppuröpöttelyt pois.
Punttireeniä pitäis vähän fiksailla ja saada aikaiseksi hyvä kolmijakoinen ohjelma. Aerobista fiiliksen mukaan.

Töitä teettää ainakin alaselän ja polvien kanssa, mutta tuntemuksien mukaan mennään.
Olis makeeta olla omaan tasooni nähden tiukassa kunnossa kesällä ja jatkaa siitä vielä eteenpäin uusien tavoitteiden kera.

Voisinpa olla tässä mukana, farkut on jotenkin mystisesti kutistuneet kaapissa..

Alkuun tavoitteeksi -5 kg. Turhat mussutukset pois ja baareilua vähemmäksi. Salia kolmesti viikossa kuten ennenkin ja lisäksi aerobista liikuntaa. Ajattelin ottaa tavoitteeksi Naisten Kympin, jospa se vähän motivoisi lenkkipolulle.

Tavoitteena olisi sellainen n. 10kg toukokuulle, -5kg jos olisi maaliskuun alkuun.
Tarkoituksena olisi siistiä ruokavalio, treeni määrästä vähän riippuen tuonne 2000-2500kcal tienoille, käydä uimassa pari-kolme kertaa viikossa, lenkkeillä pari ja pari salitreeniä.

Ei tietty niin että kaikkea joka viikko koska siitä tulee liikaa, mutta Nykykunnolla mun juoksulenkki on sellainen 15min/2km joka jälkeen voi vielä ihan hyvin vetäistä 30-45min uintitreenit koska se rasittaa enemmän yläkroppaa kuitenkin. Hapenottoa ja kestävyyttä. Mutta salilla kuitenkin olisi se 2 kertaa viikossa tarkoitus päästä käymään.

Pitäisi onnistua tämä, kun vain pysyisin terveenä. Syksyn sairastelin, nyt on sellaiset napit että ei pitäisi nuha tulla. Töidenkään ei pitäisi pahemmin haitata harrastuksia ja töiden puolesta pääsen uimaan, salille ja ryhmäjumppiin ilmaiseksi. Eli toisin sanoen nyt jos koskaan!

Olisiko tämä ketju samalla sellainen jossa seurataan kevään mittaan kuinka sujuu?

Yrityksenä ois laihtua noin 10 kg kesään mennessä... kilpirauhasen vajis hannaa vastaan, mutta koska lääkitys on hyvällä mallilla (taas vaihteeksi) niin vois onnistuakkin. :)

Ruokavalioista luulen että ainoa vaihtoehto on karppaus...en kuitenkaan ketoosia havittele, kuin äärimmäisessä hädässä (sitte jos rupeaa näyttämään siltä ettei muuten onnistu). Vähähilihydraattinen sopii mulle, hiivat ja ihottumat paranee ja turvotukset vähenee. Oon tässä joulun jälkeeen testaillut ja nyt voin alkaa tositoimiin ;).

Nyt oiskin heti ekana kysyttävää... Ajattelin pitää noi hiilarit alle 100g/pvä, tavoite ois siinä 80g paikkeilla... niin paljonkos ois optimaalinen rasvan ja proden määrä? Rasvaa mun on helppo saada, prodea vaikeampi (maito- ja soija-allergiat...).
Ja karppifoorumilla kehotetaan kuitenkin pitämään proden saanti kohtuullisena...(ts. vähempänä kuin täällä punttimimmeillä). Kiitos jos joku osaa auttaa!:worship:
Joo ja painan yhä vaan sen 70kg :curs:, vaihtelee kyllä päivittäin muutamalla kilolla ylöspäin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Rantakunto

Joulun alla tuli saavutettua ennätyspaino, 72 kiloa. Olen jo saanut siitä pari kiloa pois, mutta tähtäin on vähintään 65, saisi olla vähemmänkin. Bikinit oli kylläkin jo käytössä Kanarian lomalla... ja kuviakin siitä on - kannustavia.

Kanarialla tuli käveltyä joka päivä 10-20 kilometriä (kaupungilla ja patikointireiteillä). Nyt kuntosalia, jumppia ja tipaton tammikuu. Ei mitään erityistä ruokavaliota, mutta rasvaiset herkut pois, lisää kasviksia ja säännöllinen ruokarytmi.

Pistinkin jo "mimmien tavoitteet"-ketjuun omat lukemani, eli täälläkin paljon toisteltu -10 kg. Aikaa annan itselleni kesäkuun alkuun asti, eli ei pitäisi mikään mahdoton tehtävä olla. Mielellään saisi lähteä enemmänkin...

Tavoitteena olisi saada paino ~60kg paikkeille. Mutta sitäkin tärkeämpää olis korjata suhtautumista syömiseen. Mä tapaan olla välistä vähän neuroottinen ja välistä taas en piittaa yhtään mitä syön. Ei niin hyvä juttu kropan (ja pään) hyvinvoinnin kannalta. Näin alkuun lupaan jättää karkit ja sipsit syömättä, muita rajoitteita en itselleni aseta.

Treenin puolesta ois tarkotus mennä suunnilleen näin: 2-3 futistreeniä viikossa, 1-2 juoksulenkkiä viikossa ja kerran salille. Katotaan miten lähtee sujumaan.

Tullaas mukaan.
Ensin -5 kg, joka olisi jo saavutus kun ei olla viimeisen vuoden aikana kropan kanssa oltu samaa mieltä mistään.. Jos tuo pudotus tällä kertaa onnistuisi ja homma alkaa sujumaan niin sitten muutama kilo voisi mennä lisääkin.
HCR tavoitteena ja innoittajana, mutta toistaiseksi suurella varauksella. :thumbs: jotta jalat kestäisi juoksutreenit. Jos koivet ei anna treenata tarpeeksi ½maralle niin onhan niitä lyhyempiäkin juoksutapahtumia joihin keväällä tähtäillä.

Kaipa minäki voin jo tänne ilmottautua ku päätin juurikin vetää elämän ensimmäisen dietin ... vielä en oo päättäny mitää tavotteita eli ne pistetään juurikin mietintämyssyyn, niistä sitten vähän myöhemmin tarkemmin ;)

Tuli eilen tehtyä sellainen lupaus, että tammikuussa ei karkin karkkia... On tullut joulukuussa vedettyä makeeta oikeen kertaallisesti!

Eli lähtökohta ei niin kovin huono ole, kun jo ajatus suklaakonvehdeista ällöttää...

Pitääpi aamulla käydä puntarilla ja suunnitella tavoitepaino... Luulisin, että mun kohdalla sopiva olisi 62-65kg, eli nykyisestä n. 7-10kg pois.

Säännöllinen aerobinen on ollut mielessä jo pitkään, jos nyt on tullut sen aika? Juoksemista ei polvet kestä, mutta käyntiä voipi mennä vauhdikkaammin ;) Puntille myös mahdollisimman säännöllisesti ja kaveri on pyytänyt mukaan bodypumppiin... Huhhuh... Pitää aloittaa rauhallisesti, ettei tule rasitusvammoja :D

Syömisessä on säännöllisyys taas lipsahtanut johonkin aivan muuhun, eli (s)karppausta siihenkin!

Saas nähdä miten muijan käy...

Mie tuun tänne kans vähän myöhemmin mukaan enempi kirjoitteleen, tavoitteena juurikin rantsukunto :) Helmikuussa aloitan dieetin siistimällä ruokavaliota. Kaloreita en aatellu laskea enkä aamuaeroja harrastaa. Sit jos paino ei ala tippuun ruokien siistimisellä ja aerobisen lisäämisellä niin katsotaan asiaa uudelleen. Mitään painotavoitetta en osaa asettaa, ehkä jonneki 60 paikkeille vois tähdätä (nyt n.66kg). Prioriteetteina aerobisen kunnon parantaminen ja oishan se kiva jos tuolta läskin alta tulis ees jotain esiin (mieluummin ei lisää läskiä :D)

Hihii, täälläkin jouluherkuttelujen innoittamana olisi tarkoitus laihtua kesäkuun alkuun mennessä - 6kg vähintään. Eli tavoitepaino 65 kg, ei kyllä haittais vaikka ois vähemmänkin.

ALuksi siistin vähän ruokavaliota ja lisään aerobista pari tuntia viikossa. Herkuttelut pois.

Suositut

Back
Ylös Bottom