Ranskalaisen punnerruksen tehtyä oikein ??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja locozh
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
moro, otsikosta ilmenee mikä on kysymys eli vinkkejä siitä :D olen liiketä tehnyt jo useamman kuukauden mutta tuntuu että se aina kusee jollain tapaa esim, kyynärpäät leviää sivuille. johtuuko siitä että olen sen tehnyt suoralla tangolla kun eikös se ylensä tehä kulmatankolla... ? joku varman sai tästä selvää...

lisäys tohon että teen suoralla tangolla koska kulmatankoa ei ole, ettei joku sitten tuu vinoilemaan : no ootko koittanu sitä kulmatankoa

Itellä tuntuu ranteisiin paremmalta ku teen sen Z tangolla tosta pään ylitte.. :P

toki liike ONNISTUU suoralla tangolla esim toho ottaan mut tykkään ite Z tangosta ja sen tangon viemiseen pään ylitte...jos tajuatte mitä tarkotan..

Voi olla liikaa painoa. Se nyt ekana tulee mieleen. Ja voit kokeilla laskea eri kohtiin jos siitä ei ole kiinni - pään taakse, otsaan, nenälle tai rintaan a'la Bill Kazmaier

olen sen tehnyt niin et penkillä maaten lasken tangon pään taakse ja siitä punnerran suorile käsille suunnillen leuan kohalle ja aika kapealla otteella, meneekö oikein ?

Sen verran vinkkiä voin antaa että älä laske sitä tankoa otsalle; minulla kipeytyi vasen kyynärpää pahemman kerran kun tein tuolla tyylillä, ja esimerkiksi dipissäkin alkoi tuntua tuon ansiosta. Sitemmin olen laskenut sen hiusrajaa muutaman sentin kauemmas päälaen puolelle, eikä ole tuntunut huonolta kyynärpäissä. Itse tosin teen mutkatangolla.

no mitä sanotte pitäskö hankkia se mutkatanko kun toi ranskalainen on ohjelmani ainoa liike ojentajille ? penkkihän kehittää toissijaisesti myös ojentajaa...

Niin, no voithan sen mutkatangon hankkia, jos jostain löydät (ja jos treenaat kotona kun voi olla epäkäytännöllistä rontata se salille:D). Ojentajia voi tehdä myös: kapea penkki, ojentajat taljassa ja käsipainot. Tosin minä saan parhaan tuntuman ojentajiin ranskalaisessa punnerruksessa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ja miten ojentajia voi treenata kässäreillä ? Sori oon vähän noob :d

Maaten teet samaa liikettä kun ranskalaisessa punnerruksessa paitsi käsipainoilla :P 1 tai 2 kättä kerrallaan.

Tai vaihtoehtoisesti nostat käden suoraks ilmaan ja päästät kyynärpään koukkuun ja punnerrat siitä ylös.

Olen muuten helvetin huono selittämään:o

Tarkoittanee tätä liikettä:

onearmtriceps.jpg

Eli paino lasketaan tuonne niskan taakse ja sieltä ylös.

Ja sitten on tällainen ojentajatanko:

tricep_bar_small.jpg

Käsipainoilla myös (homojen hommaksi mielletty:D) kickback. Onhan noita, vaikka millä mitalla..

Entäs kahdenkädenranskalainen? Missä punnerrellaan niskan takana? Se ainaki itellä ottaa hyvin ojentajiin. Joku fiksumpi siihen voi jotain kuvia metästellä.

Oikeasti jos haluaa lihasta ja voimaa ojentajiin ja jos vain yksi liike ohjelmassa on ojentajille varattu, niin unohda noi ojennusliikkeet kokonaan. Ehdottomasti suosittelen tilalle joko kapeeta penkkiä niinku jo sanottiinkin tai sitten dippiä, mikäli sulla siihen on mahdollisuus. 6-10x3-4 kovia sarjoja ni ai että! kapeessa penkissä et vaan ota liian kapeeta otetta, paras about olkapäitten levynen. Ja dipissä ei tarvitse laskea ihan absoluuttiseen nollakohtaan ja kroppa mahd pystysuorana. peace-

EDIT: Saattaahan noissa ojennusliikkeissä saada hyvät 'poltteet' lihakseen, mutta sillä ei silti saada yhtä maskimalituloksia kuin punnerrusliikkeissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom