Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ZeiZei sanoi:ranskalainen punnerrus otsalle siten, että tanko koskettaa otsaa ja sarjan loppuun kapeaa penkkiä = paras liike mitä ojentajille on :D
ZeiZei sanoi:ranskalainen punnerrus otsalle siten, että tanko koskettaa otsaa ja sarjan loppuun kapeaa penkkiä = paras liike mitä ojentajille on :D
Maker sanoi:Missähän muuten mättää, kun ranskalainen punnerrus sattuu kyynärpäihin? Minulla on ollut tuota vikaa aika. Tuntuu aina pieni napse tuolla "kuivasuonessa", mikä on kyynärpäässä kun sitä tekee.. Ihan sama teenkö käsipainolla vai tangolla. Sama napse. Pitänee kai luopua koko liikkeestä..?
Timba79 sanoi:Tähän kun osaisikin vastata, itellä on samoja ongelmia, siis että sattuu, mitään napsahduksia ei sentään kuulu. Lämmittimet auttaa jonkinverran, mutta ranskalaisessa tangolla sattuu silti aina. Olenki nyt tehnyt ranskalaiset istuen yhdellä isolla käsipainolla. Silleen ei satu yhtään ja ojentajissa saa ehkä tuntumaan paremmin mitä tangolla tehtynä. Kannattaa kokeilla. Itse käytän selkänojaa, teen itseasiassa sen scott-penkissä väärinpäin, siinä on sopivan matala selkänoja.
Source: http://www.bodybuilding.com/fun/10x10_mass_arm_workout.htmFor triceps it's decline extensions, or skullcrushers. Once again, MRI studies show that the decline version fully lights up all three heads of the triceps for more total fiber activation. If you do these on a flat bench, only the long heads get full attention, as the medial and lateral heads get only minor stimulation. Go for the decline version for best efficiency of effort.
Tuo on nimeltään "skullcrusher", ja on ihan hyvä liike niille ketkä eivät saa siitä kyynärpääkipuja. Itselläni alkoi kyynärpää sattua kun tein tuolla tyylillä, joten minun oli pakko alkaa laskea tanko hiusrajan taakse.Minä lasken aina otsalle, sillee että hipaisee otsaa. Tuntuu ottavan paljon paremmin ku sillee että pään taakse.